Forum

Reacties

• maandag 07 mei 2012, 22h29

Reacties

Meest Recent

Op 09 mei 2012 omstreeks 10:59, zei Paul Janssens:

Weg ermee,zoiets hoort thuis in de middeleeuwen.

Op 09 mei 2012 omstreeks 00:32, zei Herman Legein:

wat zeveren jullie toch allemaal!ik denk dat jullie allemaal jaloers zijn maar ja wat wil je we leven nu een maal zo in belgie .laat de koning doen wat hij niet laten kan!veeg eens allemaal voor jullie eigen deur dan zal belgie veel properder zijn denken jullie ook niet zoals ik.

Op 08 mei 2012 omstreeks 22:39, zei Jan Kozlowski:

Zijn voorouders hebben onze voorouders gemolesteerd; gekastijd; onderworpen en onderdrukt. Daarom zijn ze nu koningen of een andere adelvorm. En daarom moeten wij nu, honderden jaren later, nog altijd voor betalen en dit met respect, zonder te morren!

Op 08 mei 2012 omstreeks 22:26, zei François Van Hove:

Doen wat ze in Frankrijk destijds gedaan hebben. Koppeken af. Gedaan met die pure diefstal. En dat in een land, waar sommigen nog verhongeren.

Op 08 mei 2012 omstreeks 22:21, zei Eric Gheyskens:

Dat is ook typisch Belgisch; niemand moet verantwoording afleggen, zeker niet als het om geld uit de Staatskas gaat! Eén van de allergrootste schandes van dit land trouwens.

Op 08 mei 2012 omstreeks 22:14, zei Daniel De Vuyst:

waar maken wij ons druk over? er is in heel belgie geen enkele werkloze die verantwoording moet afleggen met de dotatie die hij krijgt om niet te werken.waarom zou onze koning dat dan wel moeten doen?

Op 08 mei 2012 omstreeks 19:14, zei Gust De Weerdt:

Dat heeft gene naam, daar zijn geen woorden voor.

Op 08 mei 2012 omstreeks 18:29, zei Guy Cretnik:

Hier zijn er die nog te weinig belastingen betalen, anders zouden ze wel anders piepen. Koningshuis dient afgeschaft te worden, is voorbijgestreefd. Kost geld en heeft geen meerwaarde. De enige bezorgdheid van dat kopstuk in Laken is het bijeenhouden van zijn apenland, zodat zijn dotatie en dat van zijn koters gewaarborgd blijft. Bovendien worden de Vlamingen geminacht en zijn enkel goed voor te dokken. Leve de republiek !!!!

1 reacties

Op 08 mei 2012 omstreeks 23:43, zei Vanessa Willems:

Een president gaat u het dubbele kosten ventje ,wat denkt u daarvan idioot dat je bent !

Op 08 mei 2012 omstreeks 18:07, zei Johan De Smul:

Ik doe ook wat ik wil met mijn loon , met 9.60€ per uur is het na iedereen het zijne te hebben gegeven wel op .

1 reacties

Op 08 mei 2012 omstreeks 21:13, zei Stefaan Van de Wal:

ik ook, maar ik werk er wel voor...

Op 08 mei 2012 omstreeks 17:29, zei Roger Geens:

Voor zulk onderzoek heeft men ook geld nodig,waar men in dit land het geld aan besteed grenst aan het ongelooflijke.

Hoogst aantal stemmen

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:53, zei Alex Moortgat:

Maar de dynastie kweekt voort ondertussen. Ze worden rijk door kindjes te maken. En het is nog plezant ook. 922.000 euro voor houten klaas Filip, 1,44 miljoen voor die mummie Fabiola en Albert II zomaar eventjes 11,27 miljoen! En dat terwijl zijn bejaarde onderdanen amper 1.000 euro per maand krijgen. Zijn die Saksen-Coburgs nu niet beschaamd? Wat zegt u? Hij zit weer in Nice op zijn yacht? Onze grondwet is dringend aan een revisie toe.

1 reacties

Op 08 mei 2012 omstreeks 10:33, zei kevin lyssens:

Daar ben ik het eens mee. Van nul beginnen op een republiek. de kosten gaan zodanig zakken dat de burger in belgie 50 percent minder belastingen ( minimum ) zal moeten gaan betalen. bedrijven worden weer aangetrokken omdat alles terug goedkoper zal worden. Ook zal alles er terug eerlihjk aan toe gaan omwille een president niet eeuwig president kan blijven als hij zijn werk neit doet zxoals het hoort.

Op 08 mei 2012 omstreeks 09:00, zei Hans Engelen:

Transparantie en Belgie is als water en vuur.Om te kunnen foefelen met ons belastinggeld moet er zoveel mogelijk mist gespuid worden in dit landje.Het koninghuis met zijn Franstalige aanhang staan hier dan ook als eerste in de rij om hieraan mee te doen!

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:04, zei Ronny Rogolle:

wat ik mij afvraag is wat een oud vrouwtje doet met een inkomen van €120000 per maand ik moet daar ongeveer 10 jaar mee doen

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:58, zei Hendrik Maselis:

wordt het niet dat die ' ZO GEZEGDE HEREN ' op het koninklijk paleis eens voor de volle 100% belast worden en hun bankgeheim volledig opgeheven wordt wordt het niet de hoogste tijd , dat zij eens volledige verantwoording geven van wat er gebeurt met dat ' legaal gestolen ' geld uit de staatskas

1 reacties

Op 08 mei 2012 omstreeks 14:40, zei Marcella Vananderoye:

GROOT gelijk, wij als werkende mensen worden levens het vel afgetrokken aan belastingen. De grootste profiteurs van Belgie betalen niets, dat is geen doorn in onze ogen maar nen dikke balk.

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:40, zei Gilbert Schepens:

Elke euro die ze krijgen is er één te veel.Opdoeken ons koninkrijk met zij gevolg.Het word tijd dat er iets aan gedaan word in plaats van over geleutert.Maar wie o wie durft het aan ????.

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:21, zei Alex Defruyt:

En wij maar werken om zijn DOPGELD te betalen! AFSCHAFFEN die handel!

1 reacties

Op 08 mei 2012 omstreeks 10:51, zei Brigitte De Clerck:

volledig akkoord

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:49, zei Albert Hooghe:

pfff, 450 miljoen... daar geraak je niet ver mee,hoor! van de spaanse koning weten we tenminste waar het naartoe gaat: safari's, olifantjes schieten voor de lol, minnares... dat kost allemaal veel geld,ze! is er eigenlijk iets veranderd sinds de middeleeuwen?

2 reacties

Op 08 mei 2012 omstreeks 09:48, zei Laurent Wille:

op dat gebied :NEEN

Op 08 mei 2012 omstreeks 10:30, zei Paul Verspeelt:

Veel verschil met die van Spanje is er niet: alleen dat de onze meer kemels schiet dan olifanten.

Op 08 mei 2012 omstreeks 09:58, zei Jozef Verstraete:

De titel is verkeerd geformuleerd .Het zou moeten zijn 'de koning doet met andermansgeld wat hij wil'!

Op 08 mei 2012 omstreeks 08:00, zei Alain Plas:

Voor ons crisis voor de vorst ook en daar mee basta!!!!

Op 08 mei 2012 omstreeks 12:01, zei Pol Gillis:

Belgie blijft maar hangen in de middeleeuwen, torenpoepen,kasteelmoorden en overbetaalde adel,en vooral gepluimde dorpelingen nee niks is verandert,

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN