Forum

Reacties

Stefaan De Clerck nog enige kopman CD&V

• woensdag 09 mei 2012, 02h36

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 30 mei 2012 omstreeks 18:10, zei Leopold Dujardin:

ik zou zeggen niet gaan stemmen het hele zootje is al geregeld waarom daar nog tijd en geld insteken?

Op 17 mei 2012 omstreeks 09:55, zei Miel Marie:

Wie het ook mag zijn, een burgemeester met 'bij-functies', bv. volksvertegenwoodiger, kan geen full-time wedde hebben.

Op 14 mei 2012 omstreeks 13:01, zei Barry Mac:

Wie het ook moge zijn,Geen cd&v of slechter nog acw (dexia)dieven en bedriegers laat ons eens die families stoppen met postjes enz,geef eens andere mensen die eveven veel verstand hebben maar die politiek niet zoo verwant zijn met alles en nog wat een kans,doen.

Op 11 mei 2012 omstreeks 14:01, zei Miel Marie:

Lieven Lybeer. DE man met de 34 mandaten, vervolg: 7 Goedendagcomité Bestuurder Niet bezoldigd 18 Jongerenatelier vzw Voorzitter van de raad van bestuur Niet bezoldigd 19 Karweibedrijf vzw Voorzitter van de raad van bestuur Niet bezoldigd 20 Mentor vzw Voorzitter van de raad van bestuur Bezoldigd 21 BUSO De Kouter Lid Schoolraad Niet bezoldigd 22 Buurt- en Nabijheidsdienst Kortrijk VZW Voorzitter van de raad van bestuur Niet bezoldigd 23 Cesie VZW Bestuurder Niet bezoldigd 24 Conferentie van de Burgemeesters Voorzitter Niet bezoldigd 25 Federatie Beschutte Werkplaatsen VZW Bestuurder Bezoldigd 26 Hoge School West-Vlaanderen VZW Bestuurder Niet bezoldigd 27 Intergemeentelijk Samenwerkingsfonds ter Reductie van de Globale Energiekost Lid stuurgroep Niet bezoldigd 28 Mobiel VZW Voorzitter van de raad van bestuur Niet bezoldigd 29 Resoc Bestuurder Niet bezoldigd 30 Sinergiek Lid stuurgroep Niet bezoldigd 31 Vriendenkring Stad Kortrijk VZW Bestuurder Niet bezoldigd 32 VSO Spe

Op 11 mei 2012 omstreeks 09:40, zei Miel Marie:

Lybeer? De man van hety corrupte ACW? De man achter de stinkende crelmatieovern op 't Hoge? De man met de 34 functies? Waarom werd/wordt hij dan full-time betaald als vervangend burgemeester/eerste schepen?

Op 11 mei 2012 omstreeks 09:36, zei Miel Marie:

Lybeer? de man achter de vervuilende crematieplek in een bewoonde zone op 't Hoge? De man met de 34 functies? 1 Provincie West-Vlaanderen Provincieraadslid Bezoldigd 2 Kortrijk (Stad) Schepen Bezoldigd 3 IMOG Bestuurder Bezoldigd 4 Intergemeentelijke Vereniging voor Crematoriumbeheer in Zuid-West-Vlaanderen Voorzitter van de raad van bestuur Bezoldigd 5 LEIEDAL Bestuurder Bezoldigd 6 PWA Voorzitter van de raad van bestuur Bezoldigd 7 Welzijnsconsortium Zuid-West-Vlaanderen VZW Bestuurder Niet bezoldigd 8 Werkwinkel Kortrijk Voorzitter dagelijks bestuur Niet bezoldigd 9 Werkwinkel Kortrijk Voorzitter Forum Niet bezoldigd 10 West-Vlaamse Politieschool Bestuurder Niet bezoldigd 11 WIVO Bestuurder Niet bezoldigd 12 Centrum voor Basiseducatie Bestuurder Niet bezoldigd 13 CD&V Congresafgevaardigde Niet bezoldigd 14 Kanaal 127 cv Bestuurder Niet bezoldigd 15 Makkie cvba Voorzitter van de raad van bestuur Bezoldigd 16 Constructief vzw Bestuurder Niet bezoldigd 17 Goedendagcomi

Op 09 mei 2012 omstreeks 22:05, zei Régis Desmet:

mensen van kortrijk en daar hoor ik ook bij, stefaan heeft de stad goed bestuurt, heeft prachtige projecten gerealiseerd voor mensen die voorruit willen, maar hij hoort bij het team dat nationaal als voorzitter een volksverrader heeft en dat stuk onderkruiper komt zich dan nog moeien, die man is een schande voor de vlaming

Op 09 mei 2012 omstreeks 18:47, zei Raoul Messiaen:

IK STEM ZEKER NIET VOOR DIE MAN NU HIJ GEEN MINISTER MEER IS KOMT HIJ ZICH TERUG MENGEN IN DE POLITIEK VAN KORTRIJK IK KAN HEM MISSEN ALS KIESPIJN EN HOPELIJK VEELE MENSEN ZOALS IK

1 reacties

Op 09 mei 2012 omstreeks 18:58, zei tom verkest:

Hij is 2jaar minister geweest en 10 jaar burgemeester of zoiet.. Ik ga veel naar Kortrijk en 't enigste dat ik kan zeggen is dat veel verbeterd is... Mo goed, ik kan niet stemmen in kortrijk dus doe vooral wat ge niet laten kunt...

Op 09 mei 2012 omstreeks 18:28, zei Bert Bibber:

Als wij met zijn allen stemmen voor Lieven dan zal de CD&V, als democratische partij, niet anders kunnen dan Lieven burgemeester te maken. Mijn stem heeft hij al ... en hopelijk volgen velen mijn voorbeeld.

Op 09 mei 2012 omstreeks 17:54, zei tom verkest:

Alhoewel ik niet woon in Kortrijk vind ik de reacties hier raar. Is Stefaan De Clerck niet al 12 jaar burgemeester? Is het dan niet normaal dat hij de kopman is? LIbeer heeft het even overgenomen, maar is nu toch ook niet de man waar je straf mee kunt uitpakken. Ge moogt van geluk spreken dat die Stefaan declerck nog in Kortrijk is want tis toch straf verandert allemaal de laatste jaren in kortrijk. Van grijze stad naar schone stad... Stefaan is voorzitter van cd&v geweest, meerdere keren minister en al lang burgemeester van Kortrijk. Wat heeft Lybeer al gedaan? T zou toch raar zijn moesten ze De Clerck op 3 zetten en Lybeer op 1... Mijn gedacht. groeten Tom

1 reacties

Op 09 mei 2012 omstreeks 18:51, zei Raoul Messiaen:

MOEST GE IN KORTRIJK WONEN OF DE DEELGEMEENTEN GE ZOUW ANDERS SPREKEN

Hoogst aantal stemmen

Op 09 mei 2012 omstreeks 07:38, zei Jacques Desmet:

als ik niet kan stemmen voor lybeer als burgemeester stem ik dan ook niet voor de cd&v dat is een uitgemaakte zaak voor mij

1 reacties

Op 09 mei 2012 omstreeks 12:50, zei Anton Devos:

Groot gelijk. Lieven verdient de steun van de Kortrijkzanen; hij is onze man én nogmaals niet iemand die naast zijn schoenen loopt zoals De Clerck.

Op 09 mei 2012 omstreeks 12:02, zei Mia Callant:

Lybeer is iemand van het volk en voor het volk,De Clerck is voor de dikkenekken, laat ons voluit gaan voor Lybeer of stem anders voor vernieuwing!!!!!!!!!!

Op 09 mei 2012 omstreeks 18:47, zei Raoul Messiaen:

IK STEM ZEKER NIET VOOR DIE MAN NU HIJ GEEN MINISTER MEER IS KOMT HIJ ZICH TERUG MENGEN IN DE POLITIEK VAN KORTRIJK IK KAN HEM MISSEN ALS KIESPIJN EN HOPELIJK VEELE MENSEN ZOALS IK

1 reacties

Op 09 mei 2012 omstreeks 18:58, zei tom verkest:

Hij is 2jaar minister geweest en 10 jaar burgemeester of zoiet.. Ik ga veel naar Kortrijk en 't enigste dat ik kan zeggen is dat veel verbeterd is... Mo goed, ik kan niet stemmen in kortrijk dus doe vooral wat ge niet laten kunt...

Op 09 mei 2012 omstreeks 14:56, zei Frank Vanvlaanderen:

Dat is Stank voor uw dank he Lieven, op zijn kortrijks gezegt en pijl in uw kont door eigen volk. Typisch voor de Tjeven he.

Op 09 mei 2012 omstreeks 12:48, zei Anton Devos:

Ietwat pijnlijk daar de heer Lybeer zeker de stad Kortrijk in de aandacht heeft gebracht. Jammer dat CD&V kiest voor iemand die ver van de burger staat. Lieven Lybeer is een burgemeester geweest van de mensen en voor de mensen; niet een man van megalomane bouwprojecten. Ik hoop dat Lieven heel veel stemmen krijgt en er bij de CD&V nog eens wordt nagedacht wat ze gedaan hebben want nu is openlijk getoond dat de Gilde niet telt en enkel de bourgeoisie van tel is in Kortrijk.

Op 09 mei 2012 omstreeks 10:07, zei Tine Catteeuw:

Beter lijkt mij om juist massaal op Lybeer te stemmen en niet op De Clerck en zo duidelijk aantonen wie we als burgemeester willen ! Een man van en voor het volk. Zo’n signaal kunnen ze toch niet negeren. Dàt is democratie !

Op 09 mei 2012 omstreeks 15:16, zei Rita Vercaempst:

Wat CD&V beslist heeft, is schandalig!! Lybeer verdient het burgemeesterschap, hij heeft meer dan bewezen dat hij een goeie burgervader is! Hij is er voor het Kortrijkse volk. Toen De Clerck gezellig in Brussel verbleef was het Lieven die naar oplossingen zocht, en vond!!! Als er één CD&V-er het verdient om burgemeester te zijn of te worden, dan is het wel Lybeer!!!! Waarvoor staat die D in 'CD&V'??? Toch voor DEMOCRATIE ??!!!!!!

Op 09 mei 2012 omstreeks 10:04, zei Eddy Rubrecht:

gewoon schandalig wat die clown hier allemaal te zeggen heeft hij is altijd gevlucht als er problemen waren nu alles bijna is opgelost isten daar terug voor mij hetzelfde als jacques en hopelijk volgen er nog veel

Op 09 mei 2012 omstreeks 10:50, zei Tine Catteeuw:

Beter lijkt mij om juist massaal op Lybeer te stemmen en niet op De Clerck en zo duidelijk aantonen wie we als burgemeester willen ! Een man van en voor het volk. Zo’n signaal kunnen ze toch niet negeren. Dàt is democratie !

Op 09 mei 2012 omstreeks 08:57, zei Tine Catteeuw:

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN