Forum

Reacties

Interne kandidaten hebben het véél moeilijker

• woensdag 09 mei 2012, 10h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 mei 2012 omstreeks 20:14, zei Franky De Rick:

Internen die promotie willen maken zijn meestal ook wel goed in hun job. Reden te meer dat ze niet promoveren. Ikzelf ben in 1996 van job veranderd net daarom. Een jaar later ben ik gevraagd om terug te keren en kreeg ik 40% meer dan wat ik het jaar ervoor had. Typisch. De stelling klopt dus helemaal.

Op 09 mei 2012 omstreeks 16:33, zei Robin Le Roy:

Waarom is de naam job hopper ontstaan denk je...Het is enkel met hoppen dat je beetje vooruit komt in het leven. Als jevoor een baas werkt die je volgens de barema's gaat betalen...nou veel succes in je toekomstig leven! Net genoeg om rond te komen en als slaaf door het leven te gaan.

Op 09 mei 2012 omstreeks 11:58, zei Carine De Ruy:

Dat is hier in België ook. Zelfs bij de NMBS. Blijkbaar interne minder gemotiveerd al werken ze er al meer dan 25 jaar. Inderdaad duurder door promotie.

Hoogst aantal stemmen

Op 09 mei 2012 omstreeks 11:58, zei Carine De Ruy:

Dat is hier in België ook. Zelfs bij de NMBS. Blijkbaar interne minder gemotiveerd al werken ze er al meer dan 25 jaar. Inderdaad duurder door promotie.

Op 09 mei 2012 omstreeks 16:33, zei Robin Le Roy:

Waarom is de naam job hopper ontstaan denk je...Het is enkel met hoppen dat je beetje vooruit komt in het leven. Als jevoor een baas werkt die je volgens de barema's gaat betalen...nou veel succes in je toekomstig leven! Net genoeg om rond te komen en als slaaf door het leven te gaan.

Op 09 mei 2012 omstreeks 20:14, zei Franky De Rick:

Internen die promotie willen maken zijn meestal ook wel goed in hun job. Reden te meer dat ze niet promoveren. Ikzelf ben in 1996 van job veranderd net daarom. Een jaar later ben ik gevraagd om terug te keren en kreeg ik 40% meer dan wat ik het jaar ervoor had. Typisch. De stelling klopt dus helemaal.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN