Forum

Reacties

Waarom vrouwen geen slipje nodig hebben

• zaterdag 12 mei 2012, 14h45

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 16 mei 2012 omstreeks 13:17, zei Els Goris:

valt me op dat enkel de mannen hier reageren hihi... wij vrouwen denken er het onze over...

Op 15 mei 2012 omstreeks 15:51, zei Patrick Kennivé:

Zonder slip een slippertje maken: gemakkelijker of niet?

Op 15 mei 2012 omstreeks 14:37, zei Carlos Baillieu:

Dit lijkt wel lekker.

Op 14 mei 2012 omstreeks 12:58, zei werner v:

Ik ben benieuwd naar de relatie tussen het dragen van ondergoed, bij mannen en vrouwen, en het geboortecijfer. Zonder ondergoed meer kinderen. Bestaat daar onderzoeks materiaal over? Misschien een interessant thesis onderwerp voor een student antropologie. Wie weet meer?

Op 14 mei 2012 omstreeks 12:01, zei Francis Willicks:

Smakkelijk!!!

Op 14 mei 2012 omstreeks 11:41, zei Luc Dewaele:

Als je dan toch zonder slipje / mini-tanga wil rond lopen en schrik hebt voor schaamluizen : scheer je dan tenminste : veel hygieniser. Doe ik als man van 62 jaar ook en ga toch naar de sauna

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:56, zei Guido Sarazin:

lang geleden werd een boerenzoon opgeroepen naar 't klein kasteeltje voor zijn legerdienst. bij de dokterscontrole zag de dokter dat de boerenzoon geen slip aanhad en het gebruik ervan ook niet kende. de dokter zegt dat hij aan zijn moeder moet vragen om onderbroeken te kopen, want het is PROPER en WARM. thuisgekomen doet de boerenzoon zijn verhaal en vanaf nu draagt hij onderbroeken. op een dag toen hij het veld moest bewerken moet hij dringend de grote boodschap doen, maar vergeet dat hij een onderbroek aanheeft. wanneer hij klaar is, zich omdraait en niet ziet liggen zegt hij :'verdorie die dokter had gelijk, 't is proper!' en wanneer hij terug op zijn tractor gaat zitten zegt hij nu :' verdorie, en 't is nog warm ook!'

Op 14 mei 2012 omstreeks 09:53, zei Etienne Vandenhemel:

Hallo,en ken nu nog iemand die er nooit een gedragen heeft,wel 71 jaar en ja jongman.

Op 14 mei 2012 omstreeks 00:03, zei Ludo Dens:

ikzelf kreeg mijn eerste onderbroek van mijn moeder in het jaar 1972 op 12-jarige leeftijd. voorheen nooit een gehad of aangehad. ik ben der nog wel mee uitgelachen in het 6de studiejaar, toen mijn broek een keertje scheurde bij een ongelukkige sprong op de speelplaats. ik ben der niet verlegen voor. we wisten niet beter.

1 reacties

Op 14 mei 2012 omstreeks 11:49, zei Luc Dewaele:

Ik ben dus NIET ALLEEN ! en mijn eerste lange ribfluwelen broek NA de kerstvacantie , ander had ik er al en gat in gehad bij het kappen van wilgen. Dus had ik toen blauwe billen v d kou .En vrijwillig !!!! Verplicht da nu eens aan de jeugd ! ( behalve de jeugd bewegingen.)

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:31, zei Judo Van Mol:

Klopt niet helemaal hé Leonard Depoorter. Het waren niet 'de mensen' maar alleen de hovelingen en de adel die dat begonnen te dragen. Een zeer kleine minderheid dus. De rest van de wereld, en dan bedoel ik de vijf continenten, wist niet eens dat het bestond. Het gebruik is zich zeer langzaam beginnen te verspreiden in de jaren 1800, bij de hogere burgerij, met de zogenaamde snelzeikers. Een algemeen gebruik kwam er slechts in de vorige eeuw.

2 reacties

Op 14 mei 2012 omstreeks 00:33, zei Leonard depoorter:

Inderdaad, Judo, ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd, maar ik bedoelde de adel en zo. Excuus. De 'gewone' mensen wisten van toeten noch blazen op dit punt. Aangezien de 'edelen' er niet als gewone mensen wilden uitzien, maakten vooral de vrouwen gebruik van een parasol -en ook nog andere middelen - om een witte huid te behouden om toch maar niet bruin te worden in de zomer zoals de landlieden enfin, voor hen 'de plebs'. Dit is ondertussen een beetje veranderd... Mvg.

Op 14 mei 2012 omstreeks 11:47, zei Luc Dewaele:

Ja, en in 1955 de UITWASBARE katoenen maadverbanden van mien moedertje zaliger.

Hoogst aantal stemmen

Op 13 mei 2012 omstreeks 13:18, zei Yvan Dhondt:

Als dit nu ook al een item is, gvd... Ze mogen de chef van deze site, een trap in zijn (haar?) kruis verkopen... Vlaanderen ligt echt wakker van deze journalistiek, hoor!

1 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 18:53, zei Leonard depoorter:

Een beetje humor kan nochtans geen kwaad hoor. Ik lees zoiets liever dan berichten over moord, oorlog en andere miserie. Trouwens, je hebt blijkbaar het artikeltje wel gelezen. Of is het dus tóch een item?

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:56, zei Guido Sarazin:

lang geleden werd een boerenzoon opgeroepen naar 't klein kasteeltje voor zijn legerdienst. bij de dokterscontrole zag de dokter dat de boerenzoon geen slip aanhad en het gebruik ervan ook niet kende. de dokter zegt dat hij aan zijn moeder moet vragen om onderbroeken te kopen, want het is PROPER en WARM. thuisgekomen doet de boerenzoon zijn verhaal en vanaf nu draagt hij onderbroeken. op een dag toen hij het veld moest bewerken moet hij dringend de grote boodschap doen, maar vergeet dat hij een onderbroek aanheeft. wanneer hij klaar is, zich omdraait en niet ziet liggen zegt hij :'verdorie die dokter had gelijk, 't is proper!' en wanneer hij terug op zijn tractor gaat zitten zegt hij nu :' verdorie, en 't is nog warm ook!'

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:55, zei Erwin De Mulder:

Heel plezant voor af en toe maar dagelijks?

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:04, zei André Bouvery:

voordelen..een goede verluchting

2 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 12:17, zei Yorgos Pantzartis:

afhankelijk van waar de wind komt

Op 13 mei 2012 omstreeks 13:48, zei Michel De Blay:

Voila sé?dat is er boenk op.

Op 13 mei 2012 omstreeks 12:26, zei Judo Van Mol:

Dit heeft niets met schaamte of ondeugendheid te maken. Onderbroeken, zowel voor mannen als voor vrouwen, zijn een uitvinding van de (min of meer) laatste honderd jaar. Voordien was de hele wereld onderbroekenvrij. Zelfs de Schotten of de Romeinen droegen er geen, gewoon omdat er geen waren. En kortgerokte vrouwen waren er ook niet, behalve in de filmpjes.

1 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 18:43, zei Leonard depoorter:

Ja Judo van Mol, in de tijd van de Franse koningen droegen de mensen een soort ondergoed - geen onderbroek evenwel - om hun bovenkleren niet vuil te maken. Reden: men waste zich niet. De 'luchtjes' verdoezelde men met parfum, dit is de oorsprong van het gebruik ervan, zoals kruiden dienden om wat bedorven voedsel smakelijker te maken... Waarom de vrouwen hoepelrokken droegen? Om hun kleren niet vuil te maken na de grote boodschap... Voor de rest was het naar het schijnt een gezellige bende in die tijd...

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:11, zei Marie-Jeanne Loose:

Als het alléén om de seks te doen is draag ik toch liever een slipje. Veel hygienischer.

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:31, zei Josée Willems:

Destijds was er de weekkrant 'KWIK' met schaamteloze verhalen; sedert internet hebben de kranten die stijl overgenomen.....echt 'zinloos'

Op 13 mei 2012 omstreeks 13:26, zei John Kanon:

't vrouwtje hier loopt altijd sliploos.

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:00, zei Staf Stoelen:

De schaamte voorbij.

1 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:40, zei Vinne Lepoutre:

Goh Staf, een beetje ondeugendheid zou je leven misschien opfleuren ...

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:31, zei Judo Van Mol:

Klopt niet helemaal hé Leonard Depoorter. Het waren niet 'de mensen' maar alleen de hovelingen en de adel die dat begonnen te dragen. Een zeer kleine minderheid dus. De rest van de wereld, en dan bedoel ik de vijf continenten, wist niet eens dat het bestond. Het gebruik is zich zeer langzaam beginnen te verspreiden in de jaren 1800, bij de hogere burgerij, met de zogenaamde snelzeikers. Een algemeen gebruik kwam er slechts in de vorige eeuw.

2 reacties

Op 14 mei 2012 omstreeks 00:33, zei Leonard depoorter:

Inderdaad, Judo, ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd, maar ik bedoelde de adel en zo. Excuus. De 'gewone' mensen wisten van toeten noch blazen op dit punt. Aangezien de 'edelen' er niet als gewone mensen wilden uitzien, maakten vooral de vrouwen gebruik van een parasol -en ook nog andere middelen - om een witte huid te behouden om toch maar niet bruin te worden in de zomer zoals de landlieden enfin, voor hen 'de plebs'. Dit is ondertussen een beetje veranderd... Mvg.

Op 14 mei 2012 omstreeks 11:47, zei Luc Dewaele:

Ja, en in 1955 de UITWASBARE katoenen maadverbanden van mien moedertje zaliger.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN