Forum

Reacties

'Ik kan het schrijven niet laten'

• zondag 13 mei 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 mei 2012 omstreeks 21:17, zei Hans Engelen:

Zou er iemand geinteresseerd zijn in wat die man denkt?Ik in ieder geval niet, ik zie dagelijks wat zijn partij ons aandoet!

Op 13 mei 2012 omstreeks 18:01, zei Tony De Herdt:

Wat een ongelofelijke bullshit moet hier weer doorgaan voor 'mening' of 'commentaar'.

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:23, zei Eddy Pyliser:

Beste vriend, schrijf eens een tiental boeken mbt onze malafide,corrupte,machtsmisbruikers,sjoemelende,stelende,oplichters van politici. GR eddy pyliser

Op 13 mei 2012 omstreeks 13:16, zei Paul Crutzen:

Prachtige foto bij dit artikel. Die man is verliefd op zijn eigen spiegelbeeld. Daar bestaat een naam voor : narcisme. Gelukkig kent de psychiatrie dit probleem en bestaat er een behandeling voor.

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:41, zei André Bouvery:

@ Luc Van Rensbergen. dat is volledig juist wat u schrijft. hij zal niet moe gewerkt zijn. om de poen. was het te doen

Op 13 mei 2012 omstreeks 10:16, zei Luc Van Rensbergen:

U hebt ons Land toch in de afgrond gebracht door 24 uur per dag bezig te zijn.

Op 13 mei 2012 omstreeks 10:05, zei Pol Gheysens:

Weer mooi meegenomen die reclame voor zijn boek..Ge moet maar de juiste weg weten...

Op 13 mei 2012 omstreeks 08:00, zei Frank Buydens:

Een senielmoordenaar?

Hoogst aantal stemmen

Op 13 mei 2012 omstreeks 10:16, zei Luc Van Rensbergen:

U hebt ons Land toch in de afgrond gebracht door 24 uur per dag bezig te zijn.

Op 13 mei 2012 omstreeks 13:16, zei Paul Crutzen:

Prachtige foto bij dit artikel. Die man is verliefd op zijn eigen spiegelbeeld. Daar bestaat een naam voor : narcisme. Gelukkig kent de psychiatrie dit probleem en bestaat er een behandeling voor.

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:23, zei Eddy Pyliser:

Beste vriend, schrijf eens een tiental boeken mbt onze malafide,corrupte,machtsmisbruikers,sjoemelende,stelende,oplichters van politici. GR eddy pyliser

Op 13 mei 2012 omstreeks 08:00, zei Frank Buydens:

Een senielmoordenaar?

Op 13 mei 2012 omstreeks 10:05, zei Pol Gheysens:

Weer mooi meegenomen die reclame voor zijn boek..Ge moet maar de juiste weg weten...

Op 13 mei 2012 omstreeks 11:41, zei André Bouvery:

@ Luc Van Rensbergen. dat is volledig juist wat u schrijft. hij zal niet moe gewerkt zijn. om de poen. was het te doen

Op 13 mei 2012 omstreeks 18:01, zei Tony De Herdt:

Wat een ongelofelijke bullshit moet hier weer doorgaan voor 'mening' of 'commentaar'.

Op 13 mei 2012 omstreeks 21:17, zei Hans Engelen:

Zou er iemand geinteresseerd zijn in wat die man denkt?Ik in ieder geval niet, ik zie dagelijks wat zijn partij ons aandoet!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN