Forum

Reacties

Ariël Jacobs verlaat Anderlecht

• zondag 13 mei 2012, 14h20

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:47, zei Maurice Van den Sande:

Ariel Jacobs heb ik steeds ervaren als een coach die met zijn beide voeten op de grond bleef en durfde toe te geven dat zijn ploeg slecht gespeeld had en geen uitvluchten zocht bij slechte resultaten. Ik wens die man veel succes en ben er van overtuigd dat hij snel ergens anders aan de bak komt.

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:08, zei René Verbouw:

Heb nooit van Jacobs moeten hebben, met zoveel talent tussen de lijnen moest hij elk jaar al met 20 punten voorop kampioen geworden zijn, het is enkel door het idividueel talent dat het krasselende RSCA kampioen werd,voor het mooie voetbal moet je al heel ver achteruit. Bij Cl.Brugge lopen amper 2 of 3 talentvolle spelers en toch waren zij met een klein tikkeltje geluk kampioen en niet Anderlecht, en misschien zouden zij het meer verdiend hebben? Jacobs bakte er niets van, RSCA supporter

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 03:29, zei Chris Holemans:

Het zijn wel de spelers die 'spelen' en niet de trainer. Het is geen poppenkast waar een trainer alles in de hand had. Ariel Jacobs is een echte gentleman-trainer die goed kon toegeven als zijn spelers slecht hadden gespeeld en dat is al veel waard.

Op 14 mei 2012 omstreeks 00:03, zei Stijn Van der Mynsbrugge:

Rapport Jacobs : 2 titels en 1 beker op 4,5 jaar. Er zullen er niet veel beter doen. Het voetbal was niet altijd goed maar toch chapeau. De goeie beslissing genomen, veel succes nog. Ook veel succes aan de nieuwe coach, t'zal niet simpel worden.

Op 13 mei 2012 omstreeks 23:29, zei Michiel Decrop:

voetbal is een spelletje voor overjarige pubers.

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:54, zei Gust Mattheussen:

laat hem maar naar westerlo komen.

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:09, zei lievin arickx:

Brood en spelen,big money zou ik zeggen.Mijn schoonvader was secretaris bij een provenciale voetbalclub in de periode dat voetbal nog een spel was.Men speelde dan voor een overwinning nu zijn dit allemaal een bende geldzakken en als jullie verandering willen ga niet meer naar deze strontboel dan zal er misschien verandering komen.

Op 13 mei 2012 omstreeks 19:15, zei Ghislain Straetmans:

Wat mij opvalt in bijna al deze kommentaren zijn de talloze taalfouten.Getuigt dit van het niveau van deze 'supporters'?Jacobs was misschien niet de beste trainer in Belgie,hij was alleszins de meest bedaarde en de meest beleefde tegenover de journalisten.Verder denk ik dat Tom De Sutter,indien hij blijft,veel meer speelkansen zou moeten krijgen bij de volgende trainer.Ik denk dat men hem nog nodig zal hebben bij Anderlecht.Voor mij als Zennevalleier mag ook club Brugge kampioen worden in de volgende kompetitie.Voila

1 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:32, zei Djie Tie:

Commentaar is met een c, competitie ook, en Club Brugge met hoofdletter C graag, dank u!

Op 13 mei 2012 omstreeks 18:49, zei Gregory Bruggeman:

haha, ik lig plat van Walter Wuytack zijn commentaar, kpeis dat ie dan nog zijn eigen gelooft ook. achterlijk!

Op 13 mei 2012 omstreeks 18:33, zei Kristof Dewilde:

4 jaar lang hebben we moeten kijken op een team dat speelde zonder tactiek en waarbij gerekend werd op aanvallende flitsen. Nu eindelijk eens tijd voor een vakman die durft kiezen voor aanvallend voetbal in de lijn van het (vroegere) huis ! Jacobs, dank voor bewezen diensten, maar het vaak misplaatste cynisme, het ontbreken van systeem en het weinig mooie spel, waren er de laatste tijd te veel aan.

2 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:28, zei Leopold Dujardin:

jammer dat eenzo grote kenner als u geen trainer is

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:57, zei Emile Allard:

En toch was hij zonder play offs 4 maal kampioen geweest !! Wie deed beter ?????????

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:38, zei Lukas Degraeve:

@ Merveillie: Gerets heeft betere dingen te doen, net als Preud'homme.

Hoogst aantal stemmen

Op 13 mei 2012 omstreeks 15:22, zei Roger Geens:

Een gentleman onder de trainers verlaat Anderlecht,goed ,hij is beter dat hij nu afscheid neemt in schoonheid dan nog één jaar langer die troep daar te begeleiden.

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:28, zei Cindy Huon:

Alle RESPECT voor Jacobs, diplomatisch correct, en heel heel goede trainer geweest, NO MAN could done have better !!! Ik zal hem missen !!!!!

Op 13 mei 2012 omstreeks 14:59, zei Roland Merveillie:

jacobs trainer van de nationale ploeg dan kijk ik geen enkele wedstrijd meer die is nog slechter dan leekens ,dan kunnen we het wk alweer vergeten er is maar één man die succes kan boeken bij de rode duivels en dat is eric gerets.

2 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:42, zei Joe Louis:

dat is te min voor dikke nek gerets

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:45, zei Geert Bruyninckx:

Veel slechter dan onder leekens kan het niet worden zeker???????????

Op 13 mei 2012 omstreeks 15:37, zei Géry Vander Goten:

Wie kritiek schrijft op Jacobs moet het beter kunnen . Ik kan zekers het niet dan hij , dus ik zwijg en sommige die zich durven supporters noemen zouden het ook beter doen !

1 reacties

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:16, zei René Verbouw:

Waar slaat dat nu op? als u uw auto laat herstellen en de garagist maakt het nog slechter en geeft u bovendien een torenhoge factuur, dan geeft u dus geen kritiek want dat mag enkel als u het beter kan?

Op 13 mei 2012 omstreeks 15:06, zei Katrien Van Hecke:

Eindelijk! dat had hij al 4 jaar eerder moeten doen!!!

Op 13 mei 2012 omstreeks 15:44, zei Tony Froyen:

Pfff... die Duitse Brugse trainer hield het in België snel voor bekeken ! Die brave man wist natuurlijk niet voor hij hier aan de slag ging dat Anderlecht minstens de helft van de scheidsrechters in z'n zak heeft... die doen wat men daar wil... Als de fiscus bij die mannen eens zou gaan kijken of hun levensstandaard wel te betalen valt met hetgeen ze op papier verdienen zou dat hele bestuur wel een paar toontjes lager zingen...

4 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:04, zei Walter Wuytack:

U weet niet wat u verteld ,kijk maar naar u ploegje en die duitser jullie zijn gelukkig door de scheidsrechters op de 2 de plaats geeindigd sukkelaars

1 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 19:41, zei Walter Callebaut:

weer een anti club brugge fan , let op voor die gasten .

Op 13 mei 2012 omstreeks 17:45, zei Luc Grootjans:

Anderlecht heeft altijd al een beentje meer gekregen dan alle andere ploegen in 1e of 2e klasse,de helft van de scheidsrechters of lijnrechters zijn innerlijk voor Anderlecht maar het is soms moeilijk te controleren,mogen deze refs of lijnrechters dan alle jaren een paar keren komen eten bij Anderlecht of misschien krijgen ze andere cadeaus?het viel mij zeer op bij de match Anderlecht-club Brugge waar Club Brugge zoveel beter speelde en Anderlecht de helft slechter,een onterechte afgevlagde ofside voor Brugge voor een speler die door de linies heen was van Anderlecht,als deze speler niet was afgevlagd kan hier een goal uit voort komen en staat Anderlecht wezenloos achter maar ja dat mocht niet van die lijnrechter die de ofside vlagde en dan op de koop toe nog een penalty krijgen die heren van Anderlecht,ze moesten zich schamen de manier waarop ze kampioen hebben gespeeld,mochten ze van te voren twee of drie echte doelpunten hadden gemaakt had ik meer respekt voor Anderlecht gehad en hadden ze dan pas echt kampioen gespeeld,maar niet op deze manier,ik ben geen Anderlecht of Club Brugg

2 reacties

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:34, zei Leopold Dujardin:

beste luc is het uw manier om iets te bekomen die u hier beschrijf(ttz alles kopen)

Op 13 mei 2012 omstreeks 22:28, zei Tim Van Der Linden:

Buitenspel was onterecht, absoluut en de penalty was niet de mooiste manier om kampioen te spelen , maar het was , zonder enige discutie langs de staf van brugge overigens wel een overtreding in de 16. En dat Pro Anderlecht gevoel dat velen, en zeker bruggelingen menen te ontwaren bij de arbitrage raakt kant nog wal. Alle' vergissingen' dit siezoen opgeteld kan men zelf stellen dat de arnitrage er alles aan doet om 'niet als pro anderlecht ' over te komen. Gelieve u aan de feiten te houden. Geen Bruggefan? Anti brugge dan? want er is geen tussenweg!

Op 13 mei 2012 omstreeks 20:40, zei Leopold Dujardin:

ze vragen volk bij de fiscus u zou zich moeten aanmelden

Op 13 mei 2012 omstreeks 22:36, zei Tim Van Der Linden:

Omdat ze een keer onterecht afgevlagd zijn voor off side en een (volledig terechte) penalty egen krijgen moeten ze zo blijten ! Hebben jullie geen 5-0 gekregen eerder dit seizoen. Wat een afgang. En wie zijn fout was dat?? Wees blij dat den Duits vertrekt of wilt ge alleen maar defensief boerenvoetbal zien? Wie geeft nu geld aan daum-voetbal.

Op 13 mei 2012 omstreeks 16:15, zei Rudy Coussens:

het is een arrogante en antipathieke kerel !! hij mag zijne cinema elders verkopen !!

Op 13 mei 2012 omstreeks 14:36, zei Wim Depoorter:

Om bondscoach te worden??

Op 13 mei 2012 omstreeks 14:54, zei Koen Lemey:

Aan Lien Van den Steen : 'hebben ....bevestigd'. 'bevestigen', hij 'bevestigt', zij hebben bevestigd !!!

Op 13 mei 2012 omstreeks 16:41, zei Ellen Kerckhove:

wat is me dat voor een SOEP Ben eens kurieus welke zot ze nu voor de nationale ploeg gaan pakken gaat die echt veeeelllllllllllll meer verdienen bij Club, hoelang is dat spelleke al aan de gang?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN