Forum

Reacties

Zaterdagtickets Pukkelpop al na vier uur uitverkocht

• maandag 14 mei 2012, 10h37

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 mei 2012 omstreeks 11:19, zei Rik Rogiers:

Ons zullen ze er nooit meer zien.Geef ons maar het BRBF in Peer,waar de artiesten hun geld waard zijn.Don´t forget to boogie!

Op 16 mei 2012 omstreeks 17:08, zei Frans Verstrepen:

Da's daar nochtans een duur bivak. Ik zou wel anders weten.

Op 14 mei 2012 omstreeks 19:36, zei Maarten Op de Beeck:

Spijtig dat niemand rept over hoe het echt gegaan is , om kwart voor zes zat ik klaar , kon ticket bestellen , naam ingeven en alles , alleen betalen gaf altijd een error zowel bij proximus als bij de pukkelpop link , ik heb een ticket voor zaterdag omdat ik er vorig jaar was maar man helaas geen , ik heb tot 7u kunnen proberen maar dan riep de werkplicht .... tja ...

Op 14 mei 2012 omstreeks 13:03, zei Jimmy Hilkens:

Ik begrijp echt niet hoe dit kan met zo een slechte affiche ! De zaterdag is inderdaad de betere dag dit jaar, maar is naar mijn mening nog niet half zo goed als de minst goede dag van de vorige editie. En kom nu niet af met excuses als : ja maar na wat er vorig jaar gebeurd is mogen we al blij zijn dat er nog een PP komt, want dat is dikke zever. PP is niet failliet en moet niet bezuinigen als je zo veel geld kan overschrijven naar je prive-rekening.

Op 14 mei 2012 omstreeks 11:25, zei Bart Vansteenkiste:

Mja aan tickets geraken voor een optreden is onmogelijk geworden voor mensen die werken als zo beschikbaar gesteld worden. Want alles dat iets of wat populair is, is na een half uur uitverkocht..

1 reacties

Op 14 mei 2012 omstreeks 14:23, zei Johan Wautraets:

Inderdaad Bart, maar troost ons, binnenkort vind je er wel op ebay aan het 4-voudige van de prijs ...

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:44, zei B Vhb:

En ik ben een van de gelukkigen :)

Hoogst aantal stemmen

Op 14 mei 2012 omstreeks 11:25, zei Bart Vansteenkiste:

Mja aan tickets geraken voor een optreden is onmogelijk geworden voor mensen die werken als zo beschikbaar gesteld worden. Want alles dat iets of wat populair is, is na een half uur uitverkocht..

1 reacties

Op 14 mei 2012 omstreeks 14:23, zei Johan Wautraets:

Inderdaad Bart, maar troost ons, binnenkort vind je er wel op ebay aan het 4-voudige van de prijs ...

Op 14 mei 2012 omstreeks 13:03, zei Jimmy Hilkens:

Ik begrijp echt niet hoe dit kan met zo een slechte affiche ! De zaterdag is inderdaad de betere dag dit jaar, maar is naar mijn mening nog niet half zo goed als de minst goede dag van de vorige editie. En kom nu niet af met excuses als : ja maar na wat er vorig jaar gebeurd is mogen we al blij zijn dat er nog een PP komt, want dat is dikke zever. PP is niet failliet en moet niet bezuinigen als je zo veel geld kan overschrijven naar je prive-rekening.

Op 14 mei 2012 omstreeks 10:44, zei B Vhb:

En ik ben een van de gelukkigen :)

Op 14 mei 2012 omstreeks 19:36, zei Maarten Op de Beeck:

Spijtig dat niemand rept over hoe het echt gegaan is , om kwart voor zes zat ik klaar , kon ticket bestellen , naam ingeven en alles , alleen betalen gaf altijd een error zowel bij proximus als bij de pukkelpop link , ik heb een ticket voor zaterdag omdat ik er vorig jaar was maar man helaas geen , ik heb tot 7u kunnen proberen maar dan riep de werkplicht .... tja ...

Op 16 mei 2012 omstreeks 17:08, zei Frans Verstrepen:

Da's daar nochtans een duur bivak. Ik zou wel anders weten.

Op 17 mei 2012 omstreeks 11:19, zei Rik Rogiers:

Ons zullen ze er nooit meer zien.Geef ons maar het BRBF in Peer,waar de artiesten hun geld waard zijn.Don´t forget to boogie!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN