Forum

Reacties

VRT-medewerkers aangevallen door taxichauffeur in Azerbeidzjan

• woensdag 16 mei 2012, 11h33

Twee medewerkers van de openbare omroep zijn afgelopen nacht aangevallen door een taxichauffeur in Bakoe, Azerbeidzjan. Het duo was ter plaatse om een reportage te maken over het komende Eurovisiesongfestival. Bij een rit met de taxi was er onenigheid over de prijs, waarop de taxichauffeur de twee mannen fysiek aanviel. Een van de twee houdt daar een gebroken kaak aan over. Dat meldt de VRT in een persmededeling.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 16 mei 2012 omstreeks 21:03, zei Gert Destoop:

Het probleem met Azerbaidzjan (en NIET 'AzerbEidjan', zoals we die naam moeten spellen volgens het Groene Boekje) is dat het een totalitaire staat is. Het Eurovisiesongfestival daar organiseren legitimeert hun regering, een voormalige Sovietstaat geleid door een voormalige Sovietpion. Het is geen Belarus ('Wit-Rusland' volgens het Groene Boekje, dat nochtans enkel over spelling gaat), maar het is daar ook niet erg leuk. Ik hoop voor de toeschouwers dat er niets gebeurt, maar ik hoop voor de hele wereld dat dat klereland op zijn bek gaan met al die miljoenen die ze voor dit schouwspel uitgetrokken hebben.

Op 16 mei 2012 omstreeks 19:21, zei Jan De Meyer:

Als ge niet met een liedje in de belangstelling komt dan moet je het op een andere manier doen !!!

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:30, zei Chris Holemans:

Zo iets kan eigenlijk in elk land gebeuren, er zijn overal idiote mensen die alleen maar op één manier kunnen reageren en dat is met geweld. Natuurlijk is het een feit dat Azerbeidzjan niet echt een democratisch land te noemen is als er bv. zelfs geen persvrijheid is. Misschien kan het ginder doorgaan van het Eurovisiesongfestival daar hopelijk iets aan veranderen. Er zal heel veel buitenlandse pers aanwezig zijn die kunnen getuigen van al het goede in dat land, maar ook van al het negatieve. Moet men bepaalde eisen stellen aan een deelnemend land, bv. dat er een echte democratie is ? Moet men dat dan ook doen voor bv. de Olympische spelen en mocht men dan deze dan niet organiseren in China want dat kan men dan ook geen echt democratisch land noemen. Of moet men dan ook eisen gaan stellen aan de eventuele gastlanden voor het wereldkampioenschap voetbal ? Vlug beterschap voor de geblesseerde VRT medewerker.

Op 16 mei 2012 omstreeks 17:56, zei Tony Staes:

In dergelijke landen hebben ze niets te zoeken, die zitten nog in de middeleeuwen. Het vele geld dat de VRT aan het festival weggooit hadden ze beter in een degelijk programma gestoken i.p.v. in dergelijk snert-vertoningen! De laatste decennia het bekijken niet meer waard.

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:20, zei Chris Holemans:

Dan moet je niet kijken hé.

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 20:18, zei Tony Staes:

De laatste keer dat ik keek was 1974!

1 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 02:34, zei Chris Holemans:

Goed zo, maar dan moet je ook geen commentaar geven hé.

Op 16 mei 2012 omstreeks 17:33, zei Hugo De Schutter:

Twee VRT-medewerkers keerden na enkele vrij uren .... wat moet ik daar onder verstaan? :D

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:19, zei Chris Holemans:

Werkt u misschien 24 uur op 24 en dat 7 dagen op 7 ?

Op 16 mei 2012 omstreeks 13:41, zei Roland Hermans:

Wat hebben we daar verloren?

Op 16 mei 2012 omstreeks 13:20, zei Frans Leemans:

De meeste belgen willen niet dat Belgie daar gaat deelnemen.In zulke landen blijft men beter weg,het kost ons alleen maar geld!!!

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:21, zei Chris Holemans:

En u vertolkt dus de mening van de meeste Belgen ? Raar dat ik er eerder nog niets over gezien of gelezen heb en ik kijk en lees heel veel.

1 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 12:47, zei Hans De Gent:

Chris gij zijt nogal ne verzuurde jong..ga eens naar de hoeren of zo..

Op 16 mei 2012 omstreeks 12:15, zei Martin Dejonghe:

ze vragen er om he wat loopt men altijd in gevaarlijke landen te doen blijf daar in godsnaam weg vat het nu nog ni dat die mensen ons niet moeten,en moei jullie in je eigen land

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:17, zei Chris Holemans:

Per ongeluk is er een Belgische meisje dat meedoet aan het festival en is het dus doodnormaal dat er VRT-mensen aanwezig zijn, niet ?

Op 16 mei 2012 omstreeks 11:58, zei Bart Denys:

Tijd voor de EBU om eens deftige regels op te leggen. Maar zo lang alles om geld draait, zal er nooit iets aan gedaan worden. Het Songfestival is al lang het oorspronkelijke neutrale doel kwijt. Het draait niet meer om muziek maar over landen die mekaar steunen. Gewoon blijven afvragen waarom wij daar nog belastingsgeld blijven inpompen want winnen zullen we nooit meer doen met alle oostbloklanden er bij!

Hoogst aantal stemmen

Op 16 mei 2012 omstreeks 13:20, zei Frans Leemans:

De meeste belgen willen niet dat Belgie daar gaat deelnemen.In zulke landen blijft men beter weg,het kost ons alleen maar geld!!!

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:21, zei Chris Holemans:

En u vertolkt dus de mening van de meeste Belgen ? Raar dat ik er eerder nog niets over gezien of gelezen heb en ik kijk en lees heel veel.

1 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 12:47, zei Hans De Gent:

Chris gij zijt nogal ne verzuurde jong..ga eens naar de hoeren of zo..

Op 16 mei 2012 omstreeks 13:41, zei Roland Hermans:

Wat hebben we daar verloren?

Op 16 mei 2012 omstreeks 11:58, zei Bart Denys:

Tijd voor de EBU om eens deftige regels op te leggen. Maar zo lang alles om geld draait, zal er nooit iets aan gedaan worden. Het Songfestival is al lang het oorspronkelijke neutrale doel kwijt. Het draait niet meer om muziek maar over landen die mekaar steunen. Gewoon blijven afvragen waarom wij daar nog belastingsgeld blijven inpompen want winnen zullen we nooit meer doen met alle oostbloklanden er bij!

Op 16 mei 2012 omstreeks 17:56, zei Tony Staes:

In dergelijke landen hebben ze niets te zoeken, die zitten nog in de middeleeuwen. Het vele geld dat de VRT aan het festival weggooit hadden ze beter in een degelijk programma gestoken i.p.v. in dergelijk snert-vertoningen! De laatste decennia het bekijken niet meer waard.

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:20, zei Chris Holemans:

Dan moet je niet kijken hé.

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 20:18, zei Tony Staes:

De laatste keer dat ik keek was 1974!

1 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 02:34, zei Chris Holemans:

Goed zo, maar dan moet je ook geen commentaar geven hé.

Op 16 mei 2012 omstreeks 12:15, zei Martin Dejonghe:

ze vragen er om he wat loopt men altijd in gevaarlijke landen te doen blijf daar in godsnaam weg vat het nu nog ni dat die mensen ons niet moeten,en moei jullie in je eigen land

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:17, zei Chris Holemans:

Per ongeluk is er een Belgische meisje dat meedoet aan het festival en is het dus doodnormaal dat er VRT-mensen aanwezig zijn, niet ?

Op 16 mei 2012 omstreeks 17:33, zei Hugo De Schutter:

Twee VRT-medewerkers keerden na enkele vrij uren .... wat moet ik daar onder verstaan? :D

1 reacties

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:19, zei Chris Holemans:

Werkt u misschien 24 uur op 24 en dat 7 dagen op 7 ?

Op 16 mei 2012 omstreeks 18:30, zei Chris Holemans:

Zo iets kan eigenlijk in elk land gebeuren, er zijn overal idiote mensen die alleen maar op één manier kunnen reageren en dat is met geweld. Natuurlijk is het een feit dat Azerbeidzjan niet echt een democratisch land te noemen is als er bv. zelfs geen persvrijheid is. Misschien kan het ginder doorgaan van het Eurovisiesongfestival daar hopelijk iets aan veranderen. Er zal heel veel buitenlandse pers aanwezig zijn die kunnen getuigen van al het goede in dat land, maar ook van al het negatieve. Moet men bepaalde eisen stellen aan een deelnemend land, bv. dat er een echte democratie is ? Moet men dat dan ook doen voor bv. de Olympische spelen en mocht men dan deze dan niet organiseren in China want dat kan men dan ook geen echt democratisch land noemen. Of moet men dan ook eisen gaan stellen aan de eventuele gastlanden voor het wereldkampioenschap voetbal ? Vlug beterschap voor de geblesseerde VRT medewerker.

Op 16 mei 2012 omstreeks 21:03, zei Gert Destoop:

Het probleem met Azerbaidzjan (en NIET 'AzerbEidjan', zoals we die naam moeten spellen volgens het Groene Boekje) is dat het een totalitaire staat is. Het Eurovisiesongfestival daar organiseren legitimeert hun regering, een voormalige Sovietstaat geleid door een voormalige Sovietpion. Het is geen Belarus ('Wit-Rusland' volgens het Groene Boekje, dat nochtans enkel over spelling gaat), maar het is daar ook niet erg leuk. Ik hoop voor de toeschouwers dat er niets gebeurt, maar ik hoop voor de hele wereld dat dat klereland op zijn bek gaan met al die miljoenen die ze voor dit schouwspel uitgetrokken hebben.

Op 16 mei 2012 omstreeks 19:21, zei Jan De Meyer:

Als ge niet met een liedje in de belangstelling komt dan moet je het op een andere manier doen !!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN