Forum

Reacties

Drie Belgische fietsers gewond bij aanrijding in Nederland

• donderdag 17 mei 2012, 16h29

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 mei 2012 omstreeks 22:59, zei Nico Van Damme:

Vandaag nog moeten remmen omdat een wielerterrorist midden op een rotonde reed in plaats van het fietspad ernaast te gebruiken.

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:57, zei Karin Druyts:

Mijn kinderen en ik zijn een tijdje terug ook van de baan gereden met onze fiets door een stel wielertoeristen die in een bocht twee baanvakken nodig hebben.Terwijl ik mijn kinderen achter elkaar leer fietsen, in mijn ogen is dat normaal toch nog net iets veiliger.Maar dan mogen er wel geen wielertoeristen op de baan zijn.

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:55, zei Christiaan Goethals:

Ik versta het niet goed, de veiligheid op die wegen aldaar is er optimaal. Ik fiets er maandelijks in die omgeving.

Op 17 mei 2012 omstreeks 18:27, zei Ronny Tratsaert:

Fietser zijn een gevaar op de baan.Elke dag zie ik een fietser die blijkbaar zijn leven niet van belang vindt.Bedoel dat ze denken dat ze overal voorrang hebben. Gelukkig voor me zelf dan, maar als ik een fietser zie al op mijn goede ben. Fietsers zet jullie leven niet in om dat je overal voorrang verwacht!!

2 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 19:37, zei Jef Van Camp:

Op zeer veel plaatsen hebben fietsers wel degelijk voorrang. Alleen merk ik dat automobilisten nog niet aangepast zijn aan snelheid die fietsers ontwikkelen en ook assertiever zijn geworden. Dagelijks kom ik minstens één niet handsfree beller en een busje tegen (steeds anderen) die hun laars lappen aan de regels en de voorrang van fietsers. Jammer dat er steeds ongevallen moeten gebeuren voor er iets gebeurt, maar er gebeurt voorlopig nog steeds niets.

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:02, zei Luc Demeulenaere:

ik denk : 'op mijn hoede ben'

1 reacties

Op 18 mei 2012 omstreeks 14:46, zei Ronny Tratsaert:

Gelukkig dat jij er nog was om het te verbeteren.

Op 17 mei 2012 omstreeks 18:11, zei Luc Van Rensbergen:

Auto's zijn moordwapens geworden,hoeveel doden moeten er nog vallen.

Op 17 mei 2012 omstreeks 17:42, zei Frans Faes:

Het zullen wel drie Vlaamse fietsers geweest zijn. Laat dat Belgische nu en voor altijd voor enkele fossielen.

3 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:31, zei Jean-Michel Suenens:

Behoord Vlaanderen niet meer tot Belgie misschien ? Een vriendje van De Wever zeker....

Op 17 mei 2012 omstreeks 22:16, zei Guido Bernaerdt:

Dus drie lompe Vlaamse fietsers zeker die verdomme in Nederland de verkeersregels doorgaans niet kennen en altijd denken dat ze voorrang hebben. Ik heb deze week in Sas Van Gent nog een noodrem moeten uitvoeren met de auto toen er wielertoeristen, inderdaad komende van rechts maar ZONDER voorrang want er stond duidelijk op de weg aangegeven dat ze GEEN voorrang hadden, zonder kijken rechtdoor reden. Ze hadden dan nog het lef om hun middelvinger op te steken en verbaal hun ongenoegen te uiten. Als je een koersbroek aan je kont hebt mag je alles is voor velen het motto!

Op 17 mei 2012 omstreeks 22:19, zei Guido Bernaerdt:

Vlaanderen zal ALTIJD een landstreek van België blijven of je dat nu gaarne hoort of niet!

Hoogst aantal stemmen

Op 17 mei 2012 omstreeks 18:27, zei Ronny Tratsaert:

Fietser zijn een gevaar op de baan.Elke dag zie ik een fietser die blijkbaar zijn leven niet van belang vindt.Bedoel dat ze denken dat ze overal voorrang hebben. Gelukkig voor me zelf dan, maar als ik een fietser zie al op mijn goede ben. Fietsers zet jullie leven niet in om dat je overal voorrang verwacht!!

2 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 19:37, zei Jef Van Camp:

Op zeer veel plaatsen hebben fietsers wel degelijk voorrang. Alleen merk ik dat automobilisten nog niet aangepast zijn aan snelheid die fietsers ontwikkelen en ook assertiever zijn geworden. Dagelijks kom ik minstens één niet handsfree beller en een busje tegen (steeds anderen) die hun laars lappen aan de regels en de voorrang van fietsers. Jammer dat er steeds ongevallen moeten gebeuren voor er iets gebeurt, maar er gebeurt voorlopig nog steeds niets.

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:02, zei Luc Demeulenaere:

ik denk : 'op mijn hoede ben'

1 reacties

Op 18 mei 2012 omstreeks 14:46, zei Ronny Tratsaert:

Gelukkig dat jij er nog was om het te verbeteren.

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:57, zei Karin Druyts:

Mijn kinderen en ik zijn een tijdje terug ook van de baan gereden met onze fiets door een stel wielertoeristen die in een bocht twee baanvakken nodig hebben.Terwijl ik mijn kinderen achter elkaar leer fietsen, in mijn ogen is dat normaal toch nog net iets veiliger.Maar dan mogen er wel geen wielertoeristen op de baan zijn.

Op 17 mei 2012 omstreeks 18:11, zei Luc Van Rensbergen:

Auto's zijn moordwapens geworden,hoeveel doden moeten er nog vallen.

Op 17 mei 2012 omstreeks 22:59, zei Nico Van Damme:

Vandaag nog moeten remmen omdat een wielerterrorist midden op een rotonde reed in plaats van het fietspad ernaast te gebruiken.

Op 17 mei 2012 omstreeks 17:42, zei Frans Faes:

Het zullen wel drie Vlaamse fietsers geweest zijn. Laat dat Belgische nu en voor altijd voor enkele fossielen.

3 reacties

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:31, zei Jean-Michel Suenens:

Behoord Vlaanderen niet meer tot Belgie misschien ? Een vriendje van De Wever zeker....

Op 17 mei 2012 omstreeks 22:16, zei Guido Bernaerdt:

Dus drie lompe Vlaamse fietsers zeker die verdomme in Nederland de verkeersregels doorgaans niet kennen en altijd denken dat ze voorrang hebben. Ik heb deze week in Sas Van Gent nog een noodrem moeten uitvoeren met de auto toen er wielertoeristen, inderdaad komende van rechts maar ZONDER voorrang want er stond duidelijk op de weg aangegeven dat ze GEEN voorrang hadden, zonder kijken rechtdoor reden. Ze hadden dan nog het lef om hun middelvinger op te steken en verbaal hun ongenoegen te uiten. Als je een koersbroek aan je kont hebt mag je alles is voor velen het motto!

Op 17 mei 2012 omstreeks 22:19, zei Guido Bernaerdt:

Vlaanderen zal ALTIJD een landstreek van België blijven of je dat nu gaarne hoort of niet!

Op 17 mei 2012 omstreeks 20:55, zei Christiaan Goethals:

Ik versta het niet goed, de veiligheid op die wegen aldaar is er optimaal. Ik fiets er maandelijks in die omgeving.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN