Forum

Reacties

Kookkanaal NJAM! wil kruidenmolentjes van Njamie Njamie uit de rekken

• vrijdag 18 mei 2012, 18h22

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 mei 2012 omstreeks 11:01, zei Patrick Van Parys:

Peter, laat Kristof toch met rust. Hij, Kristof is een gewone jongen met een gezin die wonen in een gewone wijk, tussen gewone mensen. Gun hem ook eens de zon in zijn ogen. Wees eens gelukkig met wat ge hebt en dat is heeeeeeeeeel wat. P. Van Parys.

Op 19 mei 2012 omstreeks 11:47, zei :

inderdaad de zender raakt nog kant nog wal een mens moet eerst gans vlaanderen doorkruisen om die specifieke specialletjes te gaan halen om de zogenaamde gerechten voor iedere huiskok de mensen hebben ook het geld niet om 100€ te betalen voor de boodschappen om de 'gewone gerechten' te maken bekijken niet waard. eerst zegt hij bv in de hobbykok dat je het zo moet doen en nu op njam zegt hij gans het tegenovergestelde waar zit de logica

Op 19 mei 2012 omstreeks 10:01, zei Dirk Mangels:

1) NJAM is een ronduit belachelijke en inspiratieloze naam voor een TV-kanaal 2) Njamie Njamie is een nog belachelijker naam voor een product. Verkleutering tot in de derde graad. Ik ga nog iets drinken, gloe gloe!

Op 19 mei 2012 omstreeks 09:59, zei Leonard Van Hoeywegen:

Eerst moeilijkheden met VTM wegens contractbreuk onlangs klacht indienen tegen zijn ex medewerkster, in het centrum van Kruishoutem een paaltje tegen komen dat 'in de weg staat' en nu een klacht tegen een kleine ondernemer omdat toevallig ook in Kruishoutem woont... Peter Goossens is goed bezig in zijn arrogantie en machtswellust. Je zou van minder een depressie krijgen. Maar omhooggevallen Gert Verhulst van Studio 100 die zich onlangs nog zeer vrouwonvriendelijk uitliet met zijn uitspraak over vrouwen die niet kunnen koken gaat niet vrijuit. Als die twee egotrippers mekaar vinden in hun gezamenlijke 'njam!' project is het een schande dat ze een kleine ondernemer gewoon het faillissement indrijven met hun belachelijk gedoe. Hopelijk wordt het gezegde 'Hoogmoed brengt ten val' nu eens realiteit.

Op 19 mei 2012 omstreeks 07:44, zei Jos Verniers:

'Omhoog vallen' kan precies nare gevolgen hebben...

Op 19 mei 2012 omstreeks 06:38, zei Marc Van Lommel:

Oei, seffens krijgt hij weer een depressie ... Zou het mogelijk zijn om een patent of zoiets te nemen op het alfabet?

Op 19 mei 2012 omstreeks 05:09, zei Franky Eneman:

Het is toch niet erg ? of het geeft toch niet......dat er nog mensen zijn bvb die Peter noemen ofzo ? of riskeren ze daarvoor ook een advocaat aan de deur te krijgen ? manmanman, mee wa zijn ze allemaal bezig......

Op 19 mei 2012 omstreeks 00:52, zei Roland Dekeyzer:

Is dat Goosens op de foto ...???? Raar !!!

Op 18 mei 2012 omstreeks 20:25, zei Gert Destoop:

Njam, njam! En Tamtam (VTM en een Gentse streekkrant). Morgen ga ik de namen 'dada.be' en 'mama.be' en 'papa.be' registreren, want ooit komt er een of andere idiote Vlaming op om datzelfde te doen, en dan mag ie het voor veel geld van mij overkopen. Zijn ze hier in dit onnozele land dan allemaal kinds geworden?

Op 18 mei 2012 omstreeks 20:06, zei Rim Degroot:

Het woord njamie bestaat al sinds mensenheugenis! Wat kunnen die mannen lullen over een naam die ze zichzelf toegeëigend hebben!

Hoogst aantal stemmen

Op 18 mei 2012 omstreeks 19:04, zei Claus Stultitiae:

Wel Mr.Goossens, tot op heden kende ik NJAM! niet ( en met mij waarschijnlijk veel mensen) en overigens uw '!' lijkt mij verdacht veel op die '!' van Groen! !. Dus omtrent potten en pannen die mekaar verwijten .... (Uw rayon). En moest u niet rusten ??

Op 18 mei 2012 omstreeks 20:25, zei Gert Destoop:

Njam, njam! En Tamtam (VTM en een Gentse streekkrant). Morgen ga ik de namen 'dada.be' en 'mama.be' en 'papa.be' registreren, want ooit komt er een of andere idiote Vlaming op om datzelfde te doen, en dan mag ie het voor veel geld van mij overkopen. Zijn ze hier in dit onnozele land dan allemaal kinds geworden?

Op 19 mei 2012 omstreeks 06:38, zei Marc Van Lommel:

Oei, seffens krijgt hij weer een depressie ... Zou het mogelijk zijn om een patent of zoiets te nemen op het alfabet?

Op 19 mei 2012 omstreeks 07:44, zei Jos Verniers:

'Omhoog vallen' kan precies nare gevolgen hebben...

Op 20 mei 2012 omstreeks 11:01, zei Patrick Van Parys:

Peter, laat Kristof toch met rust. Hij, Kristof is een gewone jongen met een gezin die wonen in een gewone wijk, tussen gewone mensen. Gun hem ook eens de zon in zijn ogen. Wees eens gelukkig met wat ge hebt en dat is heeeeeeeeeel wat. P. Van Parys.

Op 18 mei 2012 omstreeks 20:06, zei Rim Degroot:

Het woord njamie bestaat al sinds mensenheugenis! Wat kunnen die mannen lullen over een naam die ze zichzelf toegeëigend hebben!

Op 19 mei 2012 omstreeks 09:59, zei Leonard Van Hoeywegen:

Eerst moeilijkheden met VTM wegens contractbreuk onlangs klacht indienen tegen zijn ex medewerkster, in het centrum van Kruishoutem een paaltje tegen komen dat 'in de weg staat' en nu een klacht tegen een kleine ondernemer omdat toevallig ook in Kruishoutem woont... Peter Goossens is goed bezig in zijn arrogantie en machtswellust. Je zou van minder een depressie krijgen. Maar omhooggevallen Gert Verhulst van Studio 100 die zich onlangs nog zeer vrouwonvriendelijk uitliet met zijn uitspraak over vrouwen die niet kunnen koken gaat niet vrijuit. Als die twee egotrippers mekaar vinden in hun gezamenlijke 'njam!' project is het een schande dat ze een kleine ondernemer gewoon het faillissement indrijven met hun belachelijk gedoe. Hopelijk wordt het gezegde 'Hoogmoed brengt ten val' nu eens realiteit.

Op 19 mei 2012 omstreeks 05:09, zei Franky Eneman:

Het is toch niet erg ? of het geeft toch niet......dat er nog mensen zijn bvb die Peter noemen ofzo ? of riskeren ze daarvoor ook een advocaat aan de deur te krijgen ? manmanman, mee wa zijn ze allemaal bezig......

Op 19 mei 2012 omstreeks 00:52, zei Roland Dekeyzer:

Is dat Goosens op de foto ...???? Raar !!!

Op 19 mei 2012 omstreeks 10:01, zei Dirk Mangels:

1) NJAM is een ronduit belachelijke en inspiratieloze naam voor een TV-kanaal 2) Njamie Njamie is een nog belachelijker naam voor een product. Verkleutering tot in de derde graad. Ik ga nog iets drinken, gloe gloe!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN