Forum

Reacties

Sven Nys geeft op en heeft nog één kans op de Spelen

• zondag 20 mei 2012, 14h33

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:17, zei Fre Bo:

Schoemaker blijf bij je leest , zeggen ze altijd.

2 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:57, zei Louis Devlieger:

Zijn 9de plaats op de spelen van Peking al vergeten?

Op 20 mei 2012 omstreeks 21:33, zei Roger Devriendt:

Sven begrijp nu eens dat je super bent op je eigen domein en je die lat niet hoeft hoger te leggen.veel sucses verder in het veldrijden

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 12:27, zei Louis Devlieger:

En waarom niet? MTB toppers als een Fontana en Hermida draaien toch ook mee in het veldrijden.

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 13:49, zei Dirk Schollen:

Meedraaien ... daar zeg je het. Hoeveel veldritten hebben ze al uitgereden tegen een Nys, Albert, Pauwels en andere toppers? Heb veel meer bewondering voor de wegrenners Mourey en Gadret die wél (geregeld) een deftige prijs kunnen rijden in het veld en kunnen presteren op de weg.

2 reacties

Op 22 mei 2012 omstreeks 11:14, zei Joris Maes:

Nochtans komen er véél meer succesvolle wielrenners uit het MTB milieu dan uit het veldrijden :) Sagan en Evans zijn de eerste die mij te binnen springen en niet van de minste. Persoonlijk plaats is MTB wel een trapje hoger qua fysiek en techniek dan ons veldrijden.

Op 21 mei 2012 omstreeks 21:12, zei Louis Devlieger:

De conclusie is dus dat Nys het in het MTB véél beter doet dan de MTB-ers in het veldrijden.

Op 20 mei 2012 omstreeks 16:49, zei Jos Dirikx:

Jammer dat Tom Meeusen ook slachtoffer moest worden !

Op 20 mei 2012 omstreeks 16:27, zei Felix Schlegel:

Wat zou hij dan anders tijdens de zomer moeten doen?

1 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:59, zei Louis Devlieger:

Is dan ook een prima voorbereiding op de winter. Vele crossers doen dit. Vergeet trouwens niet dat Kevin Pauwels regerend Belgisch kampioen in het mountainbiken is.

Op 20 mei 2012 omstreeks 15:42, zei Sylvain Roobaert:

dit siert hem juist , hij is geen opgever en zal tot de laatste kans proberen het te halen . ik gun het hem zeker

1 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:18, zei Gilberte Coeck:

Ik ook ! ! !

Op 20 mei 2012 omstreeks 15:17, zei Steven Beirens:

Goede veldrijder zeker weten maar dit is je ding niet geef dit op

2 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:56, zei Louis Devlieger:

Ah neen? In Houffalize op een loodzwaar parcours gestart op positie 90 en als 33ste geëindigd. 57 renners voorbijgereden dus. En dat op zijn leeftijd. Wel degelijk zijn ding dus.

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:03, zei Louis Devlieger:

Moet ook eens nagaan wie er op het Europees kampioenschap 2009 in het Nederlandse Zoetermeer met de bronzen medaille naar huis gegaan is. Na kleppers als een Ralf Naeff en een José Hermida.

1 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:34, zei Hilaire Stevens:

In Holland!!!!Waar zijn daar de mountains????

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 12:29, zei Louis Devlieger:

Wel mijn beste, ik was er live bij en ik kan u bevestigen dat er verdorie heel wat klimwerk aan te pas kwam en bovendien in een zodanig rotweer dat men onderaan de helling de ketting met de hand op een ander kroontje moest leggen omdat schakelen met de door modder aangekoekte derrailleurs niet meer mogelijk was.

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 16:40, zei Karel Van T'Sas:

en hoe deden de anderen het dan die wel hebben uitgereden

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 21:13, zei Louis Devlieger:

Heb jij ooit leren lezen? Ik heb het over het EK van 2009 waar Nys brons behaald heeft (en dus wel degelijk uitgereden heeft).

Op 20 mei 2012 omstreeks 14:43, zei Boudewijn Ronsse:

Eigen schuld ,zijn trekken en duwen werd afgestaft . Parcours was trouwens geen spek voor zijn bek

Hoogst aantal stemmen

Op 20 mei 2012 omstreeks 15:42, zei Sylvain Roobaert:

dit siert hem juist , hij is geen opgever en zal tot de laatste kans proberen het te halen . ik gun het hem zeker

1 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:18, zei Gilberte Coeck:

Ik ook ! ! !

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:17, zei Fre Bo:

Schoemaker blijf bij je leest , zeggen ze altijd.

2 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:57, zei Louis Devlieger:

Zijn 9de plaats op de spelen van Peking al vergeten?

Op 20 mei 2012 omstreeks 21:33, zei Roger Devriendt:

Sven begrijp nu eens dat je super bent op je eigen domein en je die lat niet hoeft hoger te leggen.veel sucses verder in het veldrijden

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 12:27, zei Louis Devlieger:

En waarom niet? MTB toppers als een Fontana en Hermida draaien toch ook mee in het veldrijden.

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 13:49, zei Dirk Schollen:

Meedraaien ... daar zeg je het. Hoeveel veldritten hebben ze al uitgereden tegen een Nys, Albert, Pauwels en andere toppers? Heb veel meer bewondering voor de wegrenners Mourey en Gadret die wél (geregeld) een deftige prijs kunnen rijden in het veld en kunnen presteren op de weg.

2 reacties

Op 22 mei 2012 omstreeks 11:14, zei Joris Maes:

Nochtans komen er véél meer succesvolle wielrenners uit het MTB milieu dan uit het veldrijden :) Sagan en Evans zijn de eerste die mij te binnen springen en niet van de minste. Persoonlijk plaats is MTB wel een trapje hoger qua fysiek en techniek dan ons veldrijden.

Op 21 mei 2012 omstreeks 21:12, zei Louis Devlieger:

De conclusie is dus dat Nys het in het MTB véél beter doet dan de MTB-ers in het veldrijden.

Op 20 mei 2012 omstreeks 15:17, zei Steven Beirens:

Goede veldrijder zeker weten maar dit is je ding niet geef dit op

2 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:56, zei Louis Devlieger:

Ah neen? In Houffalize op een loodzwaar parcours gestart op positie 90 en als 33ste geëindigd. 57 renners voorbijgereden dus. En dat op zijn leeftijd. Wel degelijk zijn ding dus.

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:03, zei Louis Devlieger:

Moet ook eens nagaan wie er op het Europees kampioenschap 2009 in het Nederlandse Zoetermeer met de bronzen medaille naar huis gegaan is. Na kleppers als een Ralf Naeff en een José Hermida.

1 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:34, zei Hilaire Stevens:

In Holland!!!!Waar zijn daar de mountains????

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 12:29, zei Louis Devlieger:

Wel mijn beste, ik was er live bij en ik kan u bevestigen dat er verdorie heel wat klimwerk aan te pas kwam en bovendien in een zodanig rotweer dat men onderaan de helling de ketting met de hand op een ander kroontje moest leggen omdat schakelen met de door modder aangekoekte derrailleurs niet meer mogelijk was.

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 16:40, zei Karel Van T'Sas:

en hoe deden de anderen het dan die wel hebben uitgereden

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 21:13, zei Louis Devlieger:

Heb jij ooit leren lezen? Ik heb het over het EK van 2009 waar Nys brons behaald heeft (en dus wel degelijk uitgereden heeft).

Op 20 mei 2012 omstreeks 14:43, zei Boudewijn Ronsse:

Eigen schuld ,zijn trekken en duwen werd afgestaft . Parcours was trouwens geen spek voor zijn bek

Op 20 mei 2012 omstreeks 16:27, zei Felix Schlegel:

Wat zou hij dan anders tijdens de zomer moeten doen?

1 reacties

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:59, zei Louis Devlieger:

Is dan ook een prima voorbereiding op de winter. Vele crossers doen dit. Vergeet trouwens niet dat Kevin Pauwels regerend Belgisch kampioen in het mountainbiken is.

Op 20 mei 2012 omstreeks 16:49, zei Jos Dirikx:

Jammer dat Tom Meeusen ook slachtoffer moest worden !

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN