Forum

Reacties

Jan Ceulemans stapt in tranen op bij Westerlo

• zondag 20 mei 2012, 17h25

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 mei 2012 omstreeks 18:23, zei Arseen Sap:

Ik had het geluk Jan de hand te drukken en een praatje te slaan ! Een heel grote Mijnheer ,zonder fransjes ,nooit tegenover iemand uit de hoogte doen ! Ik ben er van overtuigd dat hij volgend seisoen aan zijn trekken komt ! Dat wensen wij hem uit de grond van ons hart toe !Jan Good Luch !! Groetjes neesra pas

Op 21 mei 2012 omstreeks 17:32, zei Arjan De Laet:

Ja, ok, heel erg. Maar moet je daar nu voor blijten?

Op 21 mei 2012 omstreeks 10:25, zei Marc Goemaere:

tegenberichten zegen dat hij een andere functie krijgt,dan toch kassa kassa in eigen streek.

Op 21 mei 2012 omstreeks 02:24, zei FCB 4EVER:

Wijnants heeft aangegeven dat hij met Ceulemans praat voor een andere functie in de club, dus ik neem aan dat de wegen van Ceulemans en Westerlo niet uit elkaar gaan.

Op 20 mei 2012 omstreeks 22:35, zei Freddy De Clercq:

JAN de nationale ploeg AUB

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 17:59, zei Arjan De Laet:

Waarom? Alle respect voor Jan, maar dat is toch geen groots trainer? Wat heeft die als trainer gewonnen? Toch 2 keer niks? Of is de nationale ploeg een opvang tehuis voor trainers-met-een-verleden-als-grote-speler?

Op 20 mei 2012 omstreeks 21:46, zei joris cuypers:

Alle sympathie voor Jan Ceulemans, een van de grootste Belgische sportfiguren van de laatste 30 jaar, al zal hem dat deze dagen waarschijnlijk worst wezen. Zijn menselijke reactie is hartverwarmend, in ieder geval dag en nacht verschil met die gladde priet-praat van ene G.L., die het ongetwijfeld helemaal gaat maken bij het Club van tegenwoordig.

Op 20 mei 2012 omstreeks 20:03, zei Dennis Bruyninckx:

das een (half) jaar te laat!

Op 20 mei 2012 omstreeks 19:37, zei Rogier Corthout:

Caje, met de beperkte middelen dat Westerlo heeft, hebt U het maximum eruit gehaald, bedankt voor die mooie jaren, ge blijft een groot mens en het ga je goed !!

Op 20 mei 2012 omstreeks 19:09, zei Eddy de Bruijn:

Je hebt een beter afscheid verdiend Sterke Jan, maar nu heb je gelukkig de eer aan jezelf gehouden ipv gedumpt te worden zoals bij FCB. Waar je ook aan het werk zult gaan, zal je steeds met open armen ontvangen worden.

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:27, zei Christiaan Werbrouck:

Het ga je goed Jan.Je blijft een fijne mens. Daar kan ik nog van meespreken toen je de kinderen naar school bracht in Loppem waar ik les gaf en toen je tegen ons voetbalde op het schoolfeest. Je deed altijd je uiterste best, zowel als speler of als trainer. Meester Chris

Hoogst aantal stemmen

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:24, zei Alex Desmet:

Aan Jan kunnen vele trainers, voetballers en andere sporters een lesje nemen. Hij is de meest betrouwbare van allemaal. Nooit heeft Jan iemand laten vallen. Jan verdient alle respect en kan best 'de trainer' worden voor de nationale ploeg, want zo iemand is daar nodig.

Op 20 mei 2012 omstreeks 19:37, zei Rogier Corthout:

Caje, met de beperkte middelen dat Westerlo heeft, hebt U het maximum eruit gehaald, bedankt voor die mooie jaren, ge blijft een groot mens en het ga je goed !!

Op 20 mei 2012 omstreeks 19:09, zei Eddy de Bruijn:

Je hebt een beter afscheid verdiend Sterke Jan, maar nu heb je gelukkig de eer aan jezelf gehouden ipv gedumpt te worden zoals bij FCB. Waar je ook aan het werk zult gaan, zal je steeds met open armen ontvangen worden.

Op 20 mei 2012 omstreeks 18:27, zei Christiaan Werbrouck:

Het ga je goed Jan.Je blijft een fijne mens. Daar kan ik nog van meespreken toen je de kinderen naar school bracht in Loppem waar ik les gaf en toen je tegen ons voetbalde op het schoolfeest. Je deed altijd je uiterste best, zowel als speler of als trainer. Meester Chris

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:56, zei Jacques De Meulemeester:

Jammer van sterke Jan en de sympathieke ploeg Westerlo, maar als je geen werktuigen hebt kunt ge niets produceren.

Op 20 mei 2012 omstreeks 17:59, zei Dirk Bossuyt:

Het ga je goed, Jan. Ik heb je altijd sterk gewaardeerd en het is spijtig dat het zo afloopt.

Op 20 mei 2012 omstreeks 21:46, zei joris cuypers:

Alle sympathie voor Jan Ceulemans, een van de grootste Belgische sportfiguren van de laatste 30 jaar, al zal hem dat deze dagen waarschijnlijk worst wezen. Zijn menselijke reactie is hartverwarmend, in ieder geval dag en nacht verschil met die gladde priet-praat van ene G.L., die het ongetwijfeld helemaal gaat maken bij het Club van tegenwoordig.

Op 20 mei 2012 omstreeks 22:35, zei Freddy De Clercq:

JAN de nationale ploeg AUB

1 reacties

Op 21 mei 2012 omstreeks 17:59, zei Arjan De Laet:

Waarom? Alle respect voor Jan, maar dat is toch geen groots trainer? Wat heeft die als trainer gewonnen? Toch 2 keer niks? Of is de nationale ploeg een opvang tehuis voor trainers-met-een-verleden-als-grote-speler?

Op 20 mei 2012 omstreeks 20:03, zei Dennis Bruyninckx:

das een (half) jaar te laat!

Op 21 mei 2012 omstreeks 02:24, zei FCB 4EVER:

Wijnants heeft aangegeven dat hij met Ceulemans praat voor een andere functie in de club, dus ik neem aan dat de wegen van Ceulemans en Westerlo niet uit elkaar gaan.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN