Forum

Reacties

Copeland bijna van Charleroi

• maandag 21 mei 2012, 07h59

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 25 mei 2012 omstreeks 23:33, zei Hugo Hoebeeck:

Niet moeilijk met al dat zwart geld in Charleroi en Oostende .Hugo

Op 21 mei 2012 omstreeks 22:55, zei Frank Furterworst:

een contract stelt ni veel meer voor tegenwoordig, hopelijk krijgt Aalstar een ruime compensatie van de Carolo's...

Op 21 mei 2012 omstreeks 12:20, zei Bart Aelbrecht:

De geschiedenis herhaalt zich steeds schreef Bredero. En zeggen dat Oostende zijn jaarlijkse shopping nog moet beginnen! Ik wens de sportieve staf van OkapiAalstar veel succes met het zoeken naar een waardige vervanger/vervangers. Alles leek héél kalm maar met de vroege uitschakeling in de play-offs vrees ik een exodus van spelers! CY, Jorn, Kevin and the others please stay on board.

Op 21 mei 2012 omstreeks 08:26, zei Rik De Vriendt:

NNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Hoogst aantal stemmen

Op 21 mei 2012 omstreeks 08:26, zei Rik De Vriendt:

NNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Op 21 mei 2012 omstreeks 12:20, zei Bart Aelbrecht:

De geschiedenis herhaalt zich steeds schreef Bredero. En zeggen dat Oostende zijn jaarlijkse shopping nog moet beginnen! Ik wens de sportieve staf van OkapiAalstar veel succes met het zoeken naar een waardige vervanger/vervangers. Alles leek héél kalm maar met de vroege uitschakeling in de play-offs vrees ik een exodus van spelers! CY, Jorn, Kevin and the others please stay on board.

Op 21 mei 2012 omstreeks 22:55, zei Frank Furterworst:

een contract stelt ni veel meer voor tegenwoordig, hopelijk krijgt Aalstar een ruime compensatie van de Carolo's...

Op 25 mei 2012 omstreeks 23:33, zei Hugo Hoebeeck:

Niet moeilijk met al dat zwart geld in Charleroi en Oostende .Hugo

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN