U bent hier: Home » Forum
Reacties
Het is zover: de lente is helemaal losgebarsten en het blijft minstens tot maandag stralend weer. Trek jij voor dit verlengd weekend naar zee? Laat het ons weten via onderstaande poll.
Op 26 mei 2012 omstreeks 19:43, zei Gert Vandenbroeck:
Ik woon op 400 meter van het strand en NEE ik ga niet tussen de mierenhoop op het zand liggen, ik start de BBQ en geniet later van de toeristen die ik zie terugkomen/passeren van het strand gepakt als een muilezel en met een kleurke zoals gekookte kreeften LOL
Op 24 mei 2012 omstreeks 21:41, zei Bob Janssens:
neen ik trek niet naar zee want ik woon er en vlucht weg voor de toeristen want je zou eens moeten weten wat voor afval en geluidshinder die veroorzaken ze denken dat ze in ibiza zitten en ze zijn trouwens te gierig om een goedgekeurde huisvuilzak te kopen en die op het juiste tijdstip buiten te zetten of naar een speciaal aangelegd park te brengen. Dringend een strengere controle erover. Want er zijn ook mensen die aan de kust wonen ook moeten werken een beetje respect zou welkom zijn want moesten wij eens het werk neerleggen dan zullen de touristen geen eten of drinken hebben gr.
Op 24 mei 2012 omstreeks 20:30, zei Erik Geerinckx:
in uw eigen tuin een pintje drinken en een BBQ meer moet dat niet zijn, en veeeeeel goedkoper
Op 24 mei 2012 omstreeks 20:20, zei Ann Dewaele:
Ik woon op 15 km van de kust en ik ga bijna nooit naar zee. Ik hou niet van die drukte. Enkele keren per jaar ga ik er wel uitwaaien: als het bar koud is of als er een fikse zeebries staat: zaaaaaalig gewoon en geen kat te zien.
Op 24 mei 2012 omstreeks 16:47, zei Romano Di Berardino:
Neen, dank u... Ik heb geen zin om 4u in de file te staan !
Spelregels forum
" Een dreigement voor de stad, of wil Decuyper gewoon veel geld verdienen? "
" Voetbalploeg Zulte-Waregem overweegt een verhuis naar Antwerpen. Wat vindt u hiervan?"
Voetnoot