U bent hier: Home » Forum
Reacties
Kiril Ausloos is overleden aan een bloedziekte. De 13-jarige jongen kon alleen worden gered door een donor, maar die werd niet gevonden. Zelfs niet in Bulgarije, waar Kirils biologische ouders met veel moeite werden teruggevonden.
Op 28 mei 2012 omstreeks 19:17, zei Martine Vanderbruggen:
Beste familie en vrienden, wij bieden u onze oprechte deelneming aan. Het bezoek aan de Elfenheuvel Fandag zal ik, en mijn collega's nooit meer vergeten. Lieve lieve Kiril, wat was je groot in kleine dingen. Vanderbruggen Martine,en het team van Kinepolis Leuven
Op 26 mei 2012 omstreeks 11:38, zei Gerrit Van Kriekingen:
Beste Rim, er is heel veel aandacht geweest. Door de bekendmaking van de benefiet in kranten nationale, regionale TV, Dag Allemaal,... was dat een ongelooflijk groot succes. Jammer is natuurlijk dat de zoektocht niet het gehoopte resultaat opleverde. Maar Kiril heeft genoten van de media-aandacht! We gaan ons BVke heel erg missen. Familie
Op 26 mei 2012 omstreeks 11:32, zei André Bouvery:
dat is toch iets wat niet zou mogen bestaan . alvast veel sterkte aan familie en vriendjes
Op 26 mei 2012 omstreeks 11:31, zei Marie-Madelein Kleijsen:
In herinnering... 'zo diertbaar - zo bijzonder - zo kwetsbaar' heel veel sterkte aan de familie en wel te rusten Kiril.
Op 26 mei 2012 omstreeks 10:35, zei Guy Journée:
We gaan Krill nu elders moeten zoeken & ontmoeten....in een spelend kind, een bloem die al zijn pracht aan ons geeft, in de vlakke oceaan, ergens waar het heel stil is... Mijn oprechte Christelijke deelneming, zoek steun & sterkte met elkaar.
Op 26 mei 2012 omstreeks 10:20, zei Albert Hendryckx:
Mijn oprechte deelneming aan de ouders. Jullie hebben werkelijk alles gedaan wat jullie konden. Jammer is er geen geschikte donor gevonden, zelfs die van de natuurlijke ouders kon hem niet helpen.
Op 26 mei 2012 omstreeks 09:44, zei Etienne Timmermans:
Mijn medeleven voor de ouders en nabestaanden .
Op 26 mei 2012 omstreeks 09:43, zei Ignace Apers:
En wij maar klagen en zagen over de domste dingen,arme jongen moge God Jou goed ontvangen.
Op 26 mei 2012 omstreeks 09:06, zei Magda Verhaeghe:
Rust zacht lieve jongen,het leven is niet juist daar weet ik als kankerpatient alles van, veel sterkte aan de familie!!!
1 reacties
Op 26 mei 2012 omstreeks 12:13, zei Marie-Madelein Kleijsen:
En toch moet je positief blijven denken maar het is niet altijd zo gemakkelijk.
Op 26 mei 2012 omstreeks 08:38, zei Herman Legein:
vaarwel moedige kiril,spijtig dat ze je niet konden helpen en nu zal je je vriendje weer zien.mijn medeleven aan de adoptie ouders en familie.
Op 26 mei 2012 omstreeks 08:32, zei Frederik Trotteyn:
Ik vind dit verschrikkelijk moeilijk om dit te verwerken, er zijn geen woorden voor, dat een jongen van 13 jaar uit het leven moet stappen, voor wat? Wat is de natuur toch soms onerbarmelijk, ten slotte moge hij geluk en vrede kennen in het hiernamaals.
Op 26 mei 2012 omstreeks 07:37, zei Rim Degroot:
Als ze in de media nu eens een oproep gedaan hadden voor die jongen toen hij nog leefde in plaats van nu een beetje sensatie te gaan zoeken! Nergens heb ik ook maar één woord gehoord of gelezen! Nu plots is het nieuws. Om van te balen!!!
3 reacties
Op 26 mei 2012 omstreeks 10:55, zei Sanne Maes:
ja en dan? Alsof er dan plots honderdduizenden vlamingen hun beenmerg zouden laten onderzoeken of ze niet kunnen helpen. De meeste verdragen nog niet eens het licht in de ogen van iemand anders, dat zie je hier alle dagen op dit forum.
Op 26 mei 2012 omstreeks 11:35, zei Gerrit Van Kriekingen:
Op 26 mei 2012 omstreeks 20:45, zei Brent Geerts:
Er is wel aandacht geweest voor hem. Maar ik vind dit wanneer ze dit voor 1 iemand persoonlijk doen oneerlijk voor de duizenden andere mensen die een donor nodig hebben, waar geen oproepen voor worden gedaan. Die mensen gaan ook dood, alleen zal niemand er iets van gehoord hebben...
Op 26 mei 2012 omstreeks 08:00, zei Luc Van Rensbergen:
Vind het toch tof van Kiril,ondanks zijn ziekte en aftakeling om zijn moed niet te verliezen en altijd positief is gebleven.Wens Ouders,Familie en Vrienden veel sterkte toe.
Op 26 mei 2012 omstreeks 07:05, zei Anita Pellenbergh:
wat een triest verhaal... Sterkte aan die goede ouders hier, die de moed hadden een kind te adopteren, en hem een toekomst te bieden, en hem hun liefde te gunnen.
Op 26 mei 2012 omstreeks 07:57, zei Louisa De Becker:
Heer , geef zijn ziel de eeuwige rust.heel veel sterkte aan zijn familie
Op 26 mei 2012 omstreeks 07:00, zei Johan De Beuf:
Rust zacht Kiril :(
Pagina
Spelregels forum
" Misschien krijgt de juiste man/vrouw de job, maar het zal puur toeval zijn"
" Steeds minder mensen boeken een vakantie naar het buitenland of in eigen land. Gaat u door de crisis ook minder op reis?"
Voetnoot