Forum

Reacties

Zweden wint Eurovisiesongfestival

• zaterdag 26 mei 2012, 23h54

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 27 mei 2012 omstreeks 18:23, zei Marc Goemaere:

als je hoort wie het meest in de pap te brokken had dan is het niet verwonderlik dat we op ons nummer gezet werden,gejank en geschreeuw is eigen aan de verantwoordelijken.

Op 27 mei 2012 omstreeks 16:28, zei Raf Cromheecke:

Servie had ongetwiffeld het beste artistieke lied en muziek, maar daar lijkt het song festival niet voor weggelegd.

Op 27 mei 2012 omstreeks 16:18, zei Lars Vergote:

Waarom al dat negatief gedoe over Eurosong?? Dat is 1 keer in een jaar waar dat mensen naar uitkijken. En van dat weggesmeten geld gesproken, zeg dat 1st eens aan die rijke Russen en Arabieren die de lonen van de voetballers betalen.

Op 27 mei 2012 omstreeks 14:55, zei Ann Lambrechts:

Ik heb 2 keer gestemd op Engelbert Humperdinck blijkbaar was ik de enige. Hij heeft een prachtstem.

2 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 15:11, zei Micheline Sahuc:

o, ik dacht dat ik de enige was die op Humperdinck had gestemd. Amper 1 punt van België ! Ik vond zijn liedje héél goed gezongen ... hij verdiende beter!!

Op 28 mei 2012 omstreeks 09:54, zei Dirk Van Den Haute:

De echte winnaar is Engelbert Humperdinck! Prachtig lied, sublieme stem en wat een charisma. Ik heb voor hem gestemd en de 'officiële' uitslag is voor mij totaal onbelangrijk.

Op 27 mei 2012 omstreeks 14:50, zei Philippe Van Goethem:

een politiek spelletje zoals altijd de ene geeft aan het andere dichtsbijzijnde land punten en wat het nummer van zweden betreft ondermaats, waarom kan men die nummers allemaal niet in zijn oorspronkelijke taal zingen moet dit nu altijd in het engels in ieder geval vergelijk dit nummer eens met de tijd van abba.

Op 27 mei 2012 omstreeks 14:41, zei Kurt Verheyen:

Toch straf dat velen het zo erg vinden om naar te kijken en weggegooid geld, maar dan toch steeds weer kijken. Beetje hypocriet me dunkt. Ik vraag toch ook niet om alle wielerwedstrijden van de staatszender te bannen, omdat ik daar niet graag naar kijk. En dat zou pas een besparing zijn. Die uitzendrechten kosten miljoenen!

Op 27 mei 2012 omstreeks 14:08, zei Yvan De Sutter:

en ik die dacht dat eurosongliedjes live moesten gebracht worden. 't lijkt mij niet erg live te zijn, als je zo loopt en springt kan je moeilijk nog zingen erbij.... dacht ik toch.

Op 27 mei 2012 omstreeks 14:06, zei Erwin Van Lierop:

Zou Iris nog steeds met veel trots aan haar kinderen vertellen dat ze het zo geweldig heeft gedaan nu ze weet dat ze voorlaatste geëindigd is in de halve finale? ...

Op 27 mei 2012 omstreeks 13:56, zei Gerard Vandevannet:

Naar wat zitten we eingelijk te kijken,een poppespel als nooit tevoren.Rusland met zijn okra gedoe,om dement van te worden.En wat het stemmen betreft de landen kijken niet naar de kwaliteit van zang en muziek,maar gewoon het land van herkomst.Voor mij is het de laatste keer dat ik naar zo'n onding kijk.

Op 27 mei 2012 omstreeks 13:53, zei Kurt Laveyne:

Ja heb het volledige songfestival wel gezien maar als je eerlijk kan zijn is er geen enkele utgesproken winnaar die deelnam. Ik zou eens graag willen weten wat er mis was met het liedje van belgie . Het is 1 uitgekookte boel met die apelanden die deelnemen .1 grote corupte boel .

Hoogst aantal stemmen

Op 27 mei 2012 omstreeks 09:22, zei Olivier Manwinst:

Wat was me dat met die commentaar 'van den Aldi'? Dat kan toch niet, of wel? Heel laag hoor.

4 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 09:49, zei Bert Callebert:

dat was juist heel humoristisch

Op 27 mei 2012 omstreeks 10:01, zei Dirk Aerts:

with beautiful dresses from den Aldi... was duidelijk een sarcastische opmerking en een terechte hekeling van de zo geënsceneerde show en namaakpresentators. Het was toen heel duidelijk dat er zelfs niet echt geluisterd wordt naar alles wat gezegd wordt maar dat men zich strak aan het script houdt... :-)

Op 27 mei 2012 omstreeks 12:46, zei Veerle Van Dyck:

Ik vond eveneens die opmerking van Vandeveire over de Aldi heel erg laag; en enorm ongepast. Algemeen was de commentaar van hem weinig objectief, heel negatief gekleurd met opmerkingen die er weinig toe deden. Proficiat aan André Vermeulen voor zijn commentaar.

Op 27 mei 2012 omstreeks 13:29, zei Luc Snauwaert:

inderaad heel laag van Peter van de Veire

Op 27 mei 2012 omstreeks 06:10, zei Adrien Paps:

Een grootse carriere overboord gooien door deel te nemen aan dit circus, dat is wat Engelbert Humperdinck heeft gedaan. Afgegaan als een gieter, Humpy Humpy toch.

1 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 08:57, zei Judo Van Mol:

@Adrien Paps. Humperdinck heeft helemaal niets overboord gegooid. Hij is al lang op pensioen en heeft een grootse carriere achter de rug. En door in de finale van dit circus te geraken heeft hij bewezen wat hij nog altijd kan. Wie doet het hem na op die ouderdom ?

3 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 11:13, zei Lucienne Larmuseau:

op die 'leeftijd' klinkt jeugdiger

Op 27 mei 2012 omstreeks 11:42, zei Chris Cloet:

bewijs van zijn kunnen ?? Vergeet je nu niet het feit dat Het Verenigd Koninkrijk samen met Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië zowiezo in de finale staat. Als 1 van de grote geldschieters van het festival.

Op 27 mei 2012 omstreeks 13:07, zei Erwin Van Lierop:

de Russische madammekes deden het veel beter dan hem ... :-)

Op 27 mei 2012 omstreeks 08:23, zei Filip De Decker:

Kijkt er echt nog iemand naar EUROJOKEFESTIVAL ? man man man

1 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 12:36, zei Tilly Persoons:

haha, dat is pas een goeie!

Op 27 mei 2012 omstreeks 10:16, zei Marie-Madelein Kleijsen:

Proficiat Zweden...... goed gedaan!!

Op 27 mei 2012 omstreeks 13:46, zei Jef Korneel:

Jammer dat de commentaar werd gegeven door een belachelijk ventje als Van De Veire. Dat hij zichzelf belachelijk maakt kan ik mee leven, daar is hij goed in, maar dat hij in naam van België iedereen belachelijk maakt, kan ik niet mee leven. Hopelijk komt er een zerieuze klacht van Aldi, want anders dan hij denkt, zullen die er ook iet mee kunnen lachen dat ze gekleineerd worden !

Op 27 mei 2012 omstreeks 00:19, zei Esther Lejeune:

Toffe show, en bijzonder leuke duo-presentatie Van de Veire/Vermeulen.

Op 27 mei 2012 omstreeks 08:07, zei Lieve Deryckere:

terechte winnaar !

Op 27 mei 2012 omstreeks 09:51, zei Gilbert Bachot:

Het beste en terecht gewonnen,oprecht knap gebracht.

1 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 13:55, zei Eddy Van der Straeten:

verdiend gewonnen maar cyprus en griekenland romania mochten ook winnen hoor en ook mooi vrouwen en mooi muziek was wat anders dan de russen was peter van de veire veliefd op geloof ik hij zou gaan janken hebben omdat ze niet gewonnen hebben

Op 27 mei 2012 omstreeks 10:21, zei Gilbert Van den Berghe:

Als Vande Veire ' with beautiful dresses from den Aldi ' grappig vindt, dat moet hij eens komen uitleggen . Er is geen enkel verband en niemand snapt het , dan is het oerdom. Die man heeft meerdere keren de grenzen van het welvoegelijke overtreden tijdens de drie uitzendingen, waarbij het het dan nog klaarspeelde zijn domme soms ronduit stomme commentaar drie keer te herhalen . Een grote aaneenschakeling van enervante commentaar. Ook, de commentaar over de Russische deelnemers ' die ruiken als Brie van 10 jaar oud ' , zelfs al vondt hij deze niet uit, maar herhaalde hij hiermede een uitspraak van een andere ' vrt-schone ' , het is not done. Never De vrt vindt dit blijkbaar allemaal kunnen , misschien krijgt hij nog promotie.... En ja, gelukkig won nog een nummer die zijn goedkeuring kon krijgen, wat hadden we in het andere geval wel nog allemaal mogen horen. Eigenlijk hoort hij niet op tv en niet op de radio thuis.

1 reacties

Op 27 mei 2012 omstreeks 17:06, zei Denise Bulté:

Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Het was jaren geleden dat er zoveel prachtige song gebracht werden. P.Vdveire is een verwent nest dat denkt omdat hij een beetje een bv is zich alles kan permiteren. voor mijn part schiet men hem naar de maan

Op 27 mei 2012 omstreeks 12:25, zei Gilbert Van den Berghe:

De commentaar van VandeVeire was van een ongekend plat niveau .een uitspraak over die Russische groep als ' die ruiken naar een Brie van 10 jaar oud ' past totaal niet om te herhalen ( Wittekop Eva Daelman deed ze eerst) . Opmerkingen bij moment met degoutant kantje over vrouwelijke deelnemers met, maar vooral liever zonder kleren aan. ' Met mooie kleding uit den Aldi ', daar mag Vdveire eens komen uitleggen wat daar grappig aan is. Niets. En geen enkel verband met de puntengeving, met geen enkele meerwaarde. Blijkbaar vindt VRT het allemaal kunnen. Dan kan er toch maar een conclusie zijn , zijnde de leidinggevenden daar zijn al even onopgevoed als Vdveire? Is dit niet zo,dan moet VdVeire op de mat geroepen , excuses maken ,en best lange tijd niet meer op het scherm verschijnen ( zijn programma' s zijn ook maar flops trouwens). Heel veel van zijn commentaar wat not done. Not done at all.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN