Forum

Reacties

Moureaux trekt van leer tegen 'hypocrieten' binnen PS

• maandag 28 mei 2012, 13h27

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 29 mei 2012 omstreeks 12:12, zei Michel Van Limbergen:

De meest hypocriete gaat vingerwijzen.

Op 29 mei 2012 omstreeks 11:01, zei Jos Hanssens:

Zoals gisteren reeds hier willen doorgegeven maar blijkbaar niet gepubliceerd : 'Een populist van de goedkoopste soort zoals ik hem bezig gehoord heb in een interview op RTBF en dan natuurlijk nog gesteund door de journalist die hem de voorzetjes gaf die hij maar juist moest inkoppen'. Belachelijk maar ik eigenlijk ook schandalig.

Op 29 mei 2012 omstreeks 09:51, zei Daniël Meesschaert:

Sont tous des cafards

Op 29 mei 2012 omstreeks 07:20, zei Erwin Van Lierop:

Hoe hypocriet kan je zijn? ... eerst zelf kritiek spuien, om daarna anderen die kritiek spuien als hypocriet te bestempelen.

Op 29 mei 2012 omstreeks 03:09, zei Jo Tolleneer:

Qui crois encore cet homme ? Un connard premier classe. De krokodil van de PS.

Op 28 mei 2012 omstreeks 19:54, zei jan van de vijver:

Natuurlijk vindt Moureaux dit een 'non-issue'. Alles wat niet in zijn kraam van pas komt is immers van geen belang. Het geweld in 'zijn' gemeente is toch ook maar een 'faits divers'?

Hoogst aantal stemmen

Op 28 mei 2012 omstreeks 19:54, zei jan van de vijver:

Natuurlijk vindt Moureaux dit een 'non-issue'. Alles wat niet in zijn kraam van pas komt is immers van geen belang. Het geweld in 'zijn' gemeente is toch ook maar een 'faits divers'?

Op 29 mei 2012 omstreeks 07:20, zei Erwin Van Lierop:

Hoe hypocriet kan je zijn? ... eerst zelf kritiek spuien, om daarna anderen die kritiek spuien als hypocriet te bestempelen.

Op 29 mei 2012 omstreeks 03:09, zei Jo Tolleneer:

Qui crois encore cet homme ? Un connard premier classe. De krokodil van de PS.

Op 29 mei 2012 omstreeks 12:12, zei Michel Van Limbergen:

De meest hypocriete gaat vingerwijzen.

Op 29 mei 2012 omstreeks 11:01, zei Jos Hanssens:

Zoals gisteren reeds hier willen doorgegeven maar blijkbaar niet gepubliceerd : 'Een populist van de goedkoopste soort zoals ik hem bezig gehoord heb in een interview op RTBF en dan natuurlijk nog gesteund door de journalist die hem de voorzetjes gaf die hij maar juist moest inkoppen'. Belachelijk maar ik eigenlijk ook schandalig.

Op 29 mei 2012 omstreeks 09:51, zei Daniël Meesschaert:

Sont tous des cafards

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN