U bent hier: Home » Forum
Reacties
De organisator van Pinkpop wil dat er een wet komt die een avondklok instelt op alle Europese festivals. 'Voor iedereen om 23 uur, aldus organisator Jan Smeets. Daarnaast moeten er volgens hem geluidsrestricties komen en zouden festivals niet langer dan drie dagen mogen duren. 'Het is voor de bezoekers en de medewerkers erg ongezond', vindt Smeets.
Op 04 juni 2012 omstreeks 10:38, zei Patrick Van Assche:
Willen al die zelfbenoemde experten eens ophouden zich te moeien met andermans leven aub ? Stop die betutteling voor het te laat is, dwz we helemaal geen vrijheden meer overhouden. Indien er een markt is voor een festival dat drie weken duurt en zich afspeelt tussen 19 en 03uur is dat een zaak van die organisatoren en festivalgangers (er van uitgaand dat de geluidsoverlast voor de omwonenden onder controle blijft,...). In vredesnaam geen reglementen daarover.
Op 31 mei 2012 omstreeks 17:58, zei Kathleen Van De Wege:
Wat een klucht,ik was aanwezig bij het metallica-concert van maandag,het was zeker niet te luid,ik heb ze al 16 keer gezien + nog een 30-tal andere topacts dus zal ik het wel weten zeker?
Op 31 mei 2012 omstreeks 14:31, zei Peter Slangen:
Wat een bleiter, die Smeets.Nog altijd pissed omdat hij Metallica niet kon krijgen.Iedereen bepaalt zelf voor zijn eigen hoe gezond of ongezond hij zijn festivaldagen invult.Straks brengt hij Schauvliege nog op slechte gedachten.
Op 31 mei 2012 omstreeks 09:30, zei Stijn Laeremans:
4 dagen werchter is een zondagswandeling in het park ! 4 dagen Dour of Nature One, dat is voor de echte mannen !
1 reacties
Op 31 mei 2012 omstreeks 12:33, zei Piet Ghyselen:
Ja, want 'echte mannen' staan graag tussen de hippies, junks en marginalen tot ze erbij neervallen... In Werchter gaat men voor de muziek, op de door u genoemde 'festivals' weet de helft niet wat hij gezien heeft of wilt zien en de andere helft weet zelfs niet dat ze geweest zijn. Als dat 'echte mannen' zijn ben ik liever 'geen echten'... :p
Op 31 mei 2012 omstreeks 14:52, zei Nico Ramaekers:
'in werchter gaat men voor de muziek': lang geleden dat ik zo gelachen heb :) Beetje besmet met domweg zwart/wit denken blijkbaar
Op 31 mei 2012 omstreeks 17:28, zei Piet Ghyselen:
Er is gewoon een enorm verschil tussen het publiek van Werchter en dat van Dour... Zelf al genoeg ervaren! Je mag ook wel inzien dat zo'n statements niet over elke festivalganger gaan natuurlijk, maar gewoon het merendeel. Jammer voor u dat het lang geleden is dat je 'zo' gelachen hebt. :) Zal wel te maken hebben met een vrij cynische geest die enkel zijn muziekkeuze als 'goed' bestempeld. *knuffel* Komt misschien nog goed jongen, maak je geen zorgen. Ooit zal je meer lachen dan vandaag... :)
Op 01 juni 2012 omstreeks 09:24, zei Stijn Laeremans:
Werchter is uitgedraaid op een weekendje weg voor de vrienden aan de toog van Cafe de marginale hoek die de 3 liedjes die ze kennen van Colplay wel goed vinden en daarom een kaart kopen, ze weten voor de helft niet welke andere liedjes ze hebben en als ze Pearl Jam horen beseffen ze dat ze Alive ook wel kennen van de fuif ! Dour is waar de undergroundscene het daglicht trotseert om met gelijkgestemde zielen de waarden te doen heropleven die ooit gesticht zijn in pakweg Woodstock ! One Love and feelgood ! Als u dat hippies en marginalen vindt, mij goed ! Dan is er toch al 1 azijnpisser minder op een fair en solidair festival !
Op 31 mei 2012 omstreeks 08:21, zei Bart Vansteenkiste:
Waarom zou da moeten? Dieje van PinkPop is gewoon een beetje boos op Herman omdat die Metallica heeft gestrikt tijdens PinkPop.. Blijter.. 4 dagen Werchter gaat wel, gebt wel og 2 dagen congé nodig achteraf ^^
Spelregels forum
" Een dreigement voor de stad, of wil Decuyper gewoon veel geld verdienen? "
" Voetbalploeg Zulte-Waregem overweegt een verhuis naar Antwerpen. Wat vindt u hiervan?"
Voetnoot