Forum

Reacties

Jurgen Van den Broeck: ‘De Gendt heeft me verrast'

• donderdag 31 mei 2012, 07h47

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:25, zei Jan Hofman:

het is te hopen dat we het eens zien! maar ja wat gaat hij doen, volgen, volgen, volgen... Pak eens het initiatief man, loopt het slecht af dan is het duidelijk, maar nu.

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:05, zei Jozef Boels:

Als onze Thomas niet dat 'kleine dipje' had gehad, dan hadden we nu mogelijk nog eens een Belgische Giro-winnaar. Maar ja, ALS... (als Thomas (en zijn entourage) meer in zijn eigen kunnen zou geloven...)

Op 31 mei 2012 omstreeks 10:52, zei Louis Bosmans:

Mooie analyse van de 2 kampioenen in spé. Waardering voor mekaar bestaat dus nog. Ik hoop dat beide sporters een mooie toekomst tegemoet gaan en ons nog veel kijkplezier bezorgen.

Op 31 mei 2012 omstreeks 10:08, zei Patrick Smaele:

Vraag me al lang af hoe een wereldkampioen tijdrijden bij de juniors, als prof door het ijs zakt als tijdrijder...

2 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 13:44, zei Antoine Bauwens:

Afstand, snelheid, kracht. Is dit genoeg want er zijn nog factoren

Op 31 mei 2012 omstreeks 15:22, zei Timo Cuyvers:

dat stelt gewoon niet veel voor, vdb kan trouwens zeer snel die tijdritfeeling terug opppakken maar meer dan top 15 gaat er niet inzitten in de tijdritten in de tour denk ik

Hoogst aantal stemmen

Op 31 mei 2012 omstreeks 10:52, zei Louis Bosmans:

Mooie analyse van de 2 kampioenen in spé. Waardering voor mekaar bestaat dus nog. Ik hoop dat beide sporters een mooie toekomst tegemoet gaan en ons nog veel kijkplezier bezorgen.

Op 31 mei 2012 omstreeks 10:08, zei Patrick Smaele:

Vraag me al lang af hoe een wereldkampioen tijdrijden bij de juniors, als prof door het ijs zakt als tijdrijder...

2 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 13:44, zei Antoine Bauwens:

Afstand, snelheid, kracht. Is dit genoeg want er zijn nog factoren

Op 31 mei 2012 omstreeks 15:22, zei Timo Cuyvers:

dat stelt gewoon niet veel voor, vdb kan trouwens zeer snel die tijdritfeeling terug opppakken maar meer dan top 15 gaat er niet inzitten in de tijdritten in de tour denk ik

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:05, zei Jozef Boels:

Als onze Thomas niet dat 'kleine dipje' had gehad, dan hadden we nu mogelijk nog eens een Belgische Giro-winnaar. Maar ja, ALS... (als Thomas (en zijn entourage) meer in zijn eigen kunnen zou geloven...)

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:25, zei Jan Hofman:

het is te hopen dat we het eens zien! maar ja wat gaat hij doen, volgen, volgen, volgen... Pak eens het initiatief man, loopt het slecht af dan is het duidelijk, maar nu.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN