Forum

Reacties

Gunther Van Handenhoven nieuwe teammanager Anderlecht

• donderdag 31 mei 2012, 08h08

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 01 juni 2012 omstreeks 09:30, zei Dirk Maenhout:

wat moet dat amateuristisch ventje daar gaan doen.... heeft nog niks bewezen in het voetbal.....aja tis juist anderlecht zet 3 stappen achteruit.......

Op 31 mei 2012 omstreeks 20:28, zei Stijn Van der Mynsbrugge:

Jose Garcia vertrekt dus, de Argentijnse connectie die weggaat, zal dus zeker zijn dat Biglia en Suarez vertrekken.

Op 31 mei 2012 omstreeks 17:41, zei Alex Desmet:

Voorheen betrokken in omkoopschandaal...en nu teammanager. Hij is op z'n plaats!

Op 31 mei 2012 omstreeks 17:08, zei Marc Goemaere:

en wat als hij ook eens vreemd gaat,zullen ze ook de mantel der liefe hanteren.

Op 31 mei 2012 omstreeks 16:22, zei Pieter-Jan Custers:

Hier kennen een paar mensen nix van voetbal, altijd domme reacties plaatsen.

1 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 17:39, zei Joe Louis:

nee vriend jij bent de enige

Op 31 mei 2012 omstreeks 15:39, zei Eddy Van Twembeke:

De reacties van de gefrustreerde (pseudo)FCB supporters is duidelijk op te sporen op dit fora , voor zover ze al een 1e-klasse stadion gezien hebben natuurlijk , maar ja het zijn boeren en die werken nu eenmaal op het land en als Bartje(Verhaeghe) zijn Uplace gaat bouwen zullen er minder centen naar het voetbal gaan , enne o ja Leekens heeft ook een contrakt voor 3 seizoenen hé , de zomer ,herfst en winter waarschijnlijk , o ja en den 2e euh bij mijn weten spreken ze ook alleen maar over eddy merckx , wie 2e was ik weet het echt niet

1 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 20:20, zei Bart Van Lommel:

Mja, en Merckx was net als A'lecht ook al ni zuiver...

Op 31 mei 2012 omstreeks 15:19, zei Guido Boonen:

De openstaande schuld is vereffend.Voor wat, hoort wat.

Op 31 mei 2012 omstreeks 14:06, zei Ward Brumagne:

Allé nu is telenet ook al paars wit. Jongens toch, doe toch normaal, bouw eens aan ploeg ipv om de 2-3 jaar bestuursleden buiten te werpen. Steek de hand eens in eigen boezem ipv belachelijke commentaar te leveren op anderen. Zo zal het nog (heel) lang duren voor jullie nog eens een prijs gaan pakken !

Op 31 mei 2012 omstreeks 13:27, zei Timothy Verhamme:

Ja, en de scheidsrechters worden waarschijnlijk betaald door Telenet, dus is het natuurlijk logisch dat alles tegen Club gefloten word... Man man man, wat zijn de commentaren weer to the point. Zelf weet ik niet goed wat hiervan te denken. Hij heeft wel voeling met de leefwereld van voetballers, maar is hij administratief wel sterk genoeg, want er komt heel veel kijken bij zo'n zaken. Ik weet het niet, hoop alleszins dat hij het goed doet.

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:25, zei Carl Coulembier:

Wie kan nu samenwerken met zo'n loser als Gunther. Wat heeft die jongen al gepresteerd??? Dat zo'n mooie,knappe, slimme vrouw met zo'n gast is... En diene pipo heeft ze dan nog eens bedrogen ook, is bewijs dat 't gene slimme is!!!

Hoogst aantal stemmen

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:00, zei Stijn Laeremans:

dan kan hij daar eens vreemdgaan

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:08, zei Cindy Marie:

Als alle commentatoren van sporting telenet naar Anderlecht trekken, wat zegt dat dan over hun neutraliteit in hun commentaar. Nu alleen F. Joos nog en ze zijn daar compleet.

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:44, zei Marc Denolf:

Vanhandenoven, Devlieger alle werken voor telenet sport. Degryse is aan de deur gevlogen bij Club Brugge. En van Filip Joos weet ieder dat hij anti-clubbrugge is. Telenet sport is wel degelijk paars gekleurd.

1 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:33, zei Stefan Leys:

Ocharme weer redenen aan het zoeken waarom Brugge voor 8e keer op rij geen titel zal pakken???

Op 31 mei 2012 omstreeks 13:27, zei Timothy Verhamme:

Ja, en de scheidsrechters worden waarschijnlijk betaald door Telenet, dus is het natuurlijk logisch dat alles tegen Club gefloten word... Man man man, wat zijn de commentaren weer to the point. Zelf weet ik niet goed wat hiervan te denken. Hij heeft wel voeling met de leefwereld van voetballers, maar is hij administratief wel sterk genoeg, want er komt heel veel kijken bij zo'n zaken. Ik weet het niet, hoop alleszins dat hij het goed doet.

Op 31 mei 2012 omstreeks 14:06, zei Ward Brumagne:

Allé nu is telenet ook al paars wit. Jongens toch, doe toch normaal, bouw eens aan ploeg ipv om de 2-3 jaar bestuursleden buiten te werpen. Steek de hand eens in eigen boezem ipv belachelijke commentaar te leveren op anderen. Zo zal het nog (heel) lang duren voor jullie nog eens een prijs gaan pakken !

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:03, zei Luc Van Rensbergen:

Hoop dat ik binnenkort nog een Belgische naam mag horen,wat geld alles stukmaakt.Hoop dat echte Belgen die in Belgie spelen bij de Rode Duivels mogen spelen.

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:25, zei Carl Coulembier:

Wie kan nu samenwerken met zo'n loser als Gunther. Wat heeft die jongen al gepresteerd??? Dat zo'n mooie,knappe, slimme vrouw met zo'n gast is... En diene pipo heeft ze dan nog eens bedrogen ook, is bewijs dat 't gene slimme is!!!

Op 31 mei 2012 omstreeks 10:50, zei Robin Cauwels:

Ik word supporter van Club-Brugge da meen ik... We zijn weer inkopen aan't doen. Suarez snel nog verkopen en we hebben een 'topploeg'. Vargas das 90 procent zeker dat die nog eens door zijn knie gaat gaan dus daar zijn we ook niets meer mee. Da bestuur van RSCA drinkt alleen maar champagne voor de camera, waar is de voetbal gebleven? Van den Brom Nu hadden we eens interesse van een toptrainer: Villas-Boas dus... ON GE LOOF LIJK

2 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:35, zei Danny De Baere:

FCB heeft alleen supporters van het eerste uur - these colors don't run -, ga je ook weglopen als het op Brugge slecht gaat of weer niet akkoord bent?

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:55, zei Frederik Van Holsbeeck:

Laat je ploeg maar in de steek... Iedereen gelooft natuurlijk ook dat Villas-Boas haalbaar was. And I believe I can fly...

Op 31 mei 2012 omstreeks 16:22, zei Pieter-Jan Custers:

Hier kennen een paar mensen nix van voetbal, altijd domme reacties plaatsen.

1 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 17:39, zei Joe Louis:

nee vriend jij bent de enige

Op 31 mei 2012 omstreeks 17:41, zei Alex Desmet:

Voorheen betrokken in omkoopschandaal...en nu teammanager. Hij is op z'n plaats!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN