Forum

Reacties

Karel De Gucht op kieslijst in Berlare

• donderdag 31 mei 2012, 08h37

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 01 juni 2012 omstreeks 19:51, zei Paul Maes:

Mag die vent nu echt geen cenje bijverdienen?

Op 01 juni 2012 omstreeks 14:03, zei Marc De Palmenaer:

Gemeenteraadsverkiezingen, het woord zegt het zelf, zouden alleen maar mensen mogen opstaan die van plan zijn zich te laten verkiezen en in de gemeenteraad te zetelen.Ik heb niks tegen Karel de Gucht, maar als hij toch geen tijd heeft voor Berlare zou dit niet mogen dat grote namen op de kieslijsten komen, want ik vind dit een vervalsing vd kiezing.

Op 01 juni 2012 omstreeks 13:59, zei Frans Vermeulen:

Wat gaat die bla bla ons nog allemaal kosten ? Maar ja, macht en geld zijn rare dingen.

Op 01 juni 2012 omstreeks 10:24, zei Ria Vanhees:

Heeft die man nog tijd om ook de burgemeesterssjerp erbij te nemen. Van veelvraterij gesproken! Er is maar 1 remedie daartegen : er niet op stemmen!

Op 01 juni 2012 omstreeks 09:31, zei Albert K:

Het gaat hier wel over gemeenteraadsverkiezingen! Ik weet niet hoe het in Berlare gaat, maar waar ik woon doet open vld het zeer goed. Federaal spreek ik mij niet uit. En wanneer De Gucht zijn ambt niet uitoefent krijgt hij hiervoor ook geen vergoeding. En aan alle antipolitiekers. Stel jullie zelf kandidaat, dan kunnen jullie zijn uren kloppen voor zijn loon. En nu hij eens de kans geeft aan iemand anders is het weer niet goed.

Op 01 juni 2012 omstreeks 09:12, zei Jos Schoebben:

alle hens aan dek zeker om een swalpend partijtje te helpen de kop boven water te houden. Ze hebben nog altijd niet geleerd dat men een eerlijke lijst naar voor moet schuiven zonder spoken die hun mandaat niet opnemen.

Op 01 juni 2012 omstreeks 08:55, zei Roland De Schrijver:

wat een klucht wat gebeurt daar allemaal in berlare alles staat daar al op zijn kop

Op 31 mei 2012 omstreeks 18:19, zei Herman Van Cauter:

graag zo vlug mogelijk stemplicht afschaffen en verplichten om de post waarvoor men verkozen is op te nemen, alle andere bijpostjes afschaffen of onbezoldigd uitoefenen !!!

Op 31 mei 2012 omstreeks 17:30, zei André Bouvery:

van mij mag hij zijn pensioen nemen

Op 31 mei 2012 omstreeks 15:27, zei Roland Peeters:

Politieker..een hondenstiel.Inderdaad,ze zitten allemaal in één of ander asiel,(gemeente,provincie,regionaal,federaal,europees)alleen mogen we ze geen spuitje geven als er een overaanbod is.

Hoogst aantal stemmen

Op 31 mei 2012 omstreeks 09:40, zei Etienne Vanderheyden:

Is het dan nooit genoeg? Dat hij maar snel zijn examen van boer aflegt in Italië dan zijn we van hem vanaf. PS: zijn zoontje mag mee naar Toscane.

Op 31 mei 2012 omstreeks 13:10, zei Filip De Decker:

Staat zijn postje in het Europarlement op een schietstoel ?En zij maar met de vinger wijzen naar anderen ,hoe zieliger kan OVL nog worden ......

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:26, zei Paul Reggers:

Puur kiezers bedrog. Als ze verkozen worden, verplichten van te zetelen en alle andere mandaten opgeven.

1 reacties

Op 01 juni 2012 omstreeks 12:06, zei Roger Geens:

Er zijn er die straks burgemeester zijn ,voorzitter van de partij en dan wellicht zetelen in één of ander parlement of deelparlement.Als alleen de èchte zetelaars er alleen mogen opstaan,dan zien alle lijsten van alle partijen er helemaal anders uit.

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:19, zei Gerry Clé:

Ongelooflijk dat er mensen 'mogen' opkomen die hun mandaat niet kunnen (of willen) opnemen. Wanneer stopt dat kiezersbedrog? Iedere partij is er tegen maar iedere partij doet het. 'Bij iedere verkiezing altijd dezelfde kopstukken'

2 reacties

Op 31 mei 2012 omstreeks 22:02, zei Marcel De Backer:

De kiezer heeft de keuze om niet voor die personen te stemmen. Ze moesten geen enkele stem krijgen, maar ja, de kiezers zijn dom, anders zou het vlug gedaan zijn met dit circus.

Op 31 mei 2012 omstreeks 22:03, zei Marcel De Backer:

De kiezer heeft de keuze om niet voor die personen te stemmen. Ze moesten geen enkele stem krijgen, maar ja, de kiezers zijn dom, anders zou het vlug gedaan zijn met dit circus.

Op 31 mei 2012 omstreeks 14:22, zei Peter Roijers:

Arm Berlare. Iedereen in Vlaanderen weet en beseft tegenwoordig wat open-VLD ons heeft aangedaan en nog van plan is om te doen. Ik begrijp het probleem niet, als niemand in Berlare op open-VLD stemt, dan zijn ze daar toch verlost van die a-sociale blauwe graaiers?

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:50, zei Theo Kohn:

Tja Karel, als je denkt onmisbaar te zijn...om een wegkwijnende partij uit de dieperik te halen....

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:38, zei Hugo Boels:

Op de foto bij dit artikel heeft ons Kareltje precies 'kies'-pijn... Op zijn met hopen europees geld gesubsidieerde Toscaanse boerderij,annex vakantieverblijf, te huur voor 7.900 €/week per abuus op de steen van een zelfgekweekte olijf gebeten?

1 reacties

Op 01 juni 2012 omstreeks 11:35, zei Rita Baele:

Hij zal pijn hebben van het dessertbord op de trouwfeest van zijn zoon die nog niets bewezen heeft maar wel een dikke wedde ontvangt

Op 31 mei 2012 omstreeks 11:09, zei Frank Verholleman:

Gaat die mens dat wel rond krijgen! Helemaal van Europa naar Berlare en terug! Een hondenstiel mijnheer, een hondenstiel.

Op 31 mei 2012 omstreeks 13:55, zei Christiaan Poleyn:

Weet ondertussen hoe laat het is , nog twee jaartjes verlof in Europa en dan mag hij gaan doppen .

Op 31 mei 2012 omstreeks 12:16, zei Luc Wullaert:

De zak is nog niet vol

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN