U bent hier: Home » Forum
Reacties
Dina Tersago trapt het achtste seizoen van Boer zkt vrouw af met slechts vijf boeren. In alle vorige seizoenen van het VTM-programma stelden tien vrijgezelle boeren zich aan Vlaanderen voor. De vijf boeren met de meeste reacties bleven aan boord, de rest werd niet meer door de camera’s gevolgd.
Op 01 juni 2012 omstreeks 12:07, zei Patrick Van Bogaert:
Boer zkt vrouw is en blijft een tof programma onder leiding van een steeds geweldige Dina.Dina kleurt je dag.
Op 01 juni 2012 omstreeks 11:18, zei Liliane Van Olmen:
Bah, ze verplichten je toch niet om daar naar te kijken, stelletje negatievelingen.
1 reacties
Op 01 juni 2012 omstreeks 11:30, zei Henk Goddemaer:
@ Liliane : Ik kijk ook niet, maar vind het concept-an-sich fout. We nemen paar zielen - droppen een paar anderen op hun boerderij en hopen dat daaruit een koppel ontstaat... En dat heet dan 'onderhoudende televisie' ? Ik weet het niet hoor. 't Zal aan mij liggen.
Op 01 juni 2012 omstreeks 16:42, zei Noella Van der Linden:
Het ligt idd aan u Henk .. als je er niet naar kijkt kan je er geen mening over hebben. Eens proberen positief te zijn, zal uw leven vele aangenamer maken :0)
Op 01 juni 2012 omstreeks 10:32, zei Lola Hoepels:
'Zouden ze niet beter direct heel dat programma eens afschaffen??' En meteen de ganse VTM...
Op 01 juni 2012 omstreeks 10:21, zei George De Clopper:
Zouden ze niet beter direct heel dat programma eens afschaffen??
Op 01 juni 2012 omstreeks 09:25, zei Henk Goddemaer:
Nu nog die andere vijf boeren ook schrappen en iedereen content :D
Spelregels forum
" Elke slag die mijn fiets kreeg, noemde ik een crevitske "
" 1.250 mensen in Wetteren moeten vanwege de giframp een nieuw bloedstaal laten afnemen. Wat vindt u daarvan?"
Voetnoot