Forum

Reacties

BK veldrijden 2013 verhuist van Gent naar Zolder of Mol

• vrijdag 08 juni 2012, 18h01

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 08 juni 2012 omstreeks 23:38, zei Guy Van Severen:

Voor de zoveelste keer kan Gent het niet aan een fatsoenlijke sportorganisatie op de been te zetten ! Spijtig !!!!!

Op 08 juni 2012 omstreeks 19:08, zei Jos Dirikx:

Voor mijn part Mol ( thuisprovincie van Bart ) , Wellens zou daar wel eens kunnen waarmaken waar hij op het vorig kampioenschap heeeel dicht bij zou geweest zijn !!!

Op 08 juni 2012 omstreeks 18:52, zei Kurt Janssens:

Waarom altijd in Mol of Zolder? Overijse heeft toch een schitterende omloop om een Belgisch kampioenschap cyclo cross te organiseren! De druivencross die er elk jaar door gaat heeft toch de bijnaam ' de moeder van alle crossen' dus ik zou maar eens polsen bij de wielerclub van Overijse want het is al héél lang geleden dat daar nog een Belgisch kampioenschap plaats heeft gevonden.Laatste keer was 1996,dus Overijse wordt het niet eens tijd voor een Belgisch kampioenschap cyclo-cross???

Hoogst aantal stemmen

Op 08 juni 2012 omstreeks 18:52, zei Kurt Janssens:

Waarom altijd in Mol of Zolder? Overijse heeft toch een schitterende omloop om een Belgisch kampioenschap cyclo cross te organiseren! De druivencross die er elk jaar door gaat heeft toch de bijnaam ' de moeder van alle crossen' dus ik zou maar eens polsen bij de wielerclub van Overijse want het is al héél lang geleden dat daar nog een Belgisch kampioenschap plaats heeft gevonden.Laatste keer was 1996,dus Overijse wordt het niet eens tijd voor een Belgisch kampioenschap cyclo-cross???

Op 08 juni 2012 omstreeks 19:08, zei Jos Dirikx:

Voor mijn part Mol ( thuisprovincie van Bart ) , Wellens zou daar wel eens kunnen waarmaken waar hij op het vorig kampioenschap heeeel dicht bij zou geweest zijn !!!

Op 08 juni 2012 omstreeks 23:38, zei Guy Van Severen:

Voor de zoveelste keer kan Gent het niet aan een fatsoenlijke sportorganisatie op de been te zetten ! Spijtig !!!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN