Forum

Reacties

Djokovic voorbij Federer naar finale Roland Garros

• vrijdag 08 juni 2012, 19h15

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 juni 2012 omstreeks 10:28, zei Frank Claes:

Fysisch steekt Nadal er bovenuit,maar voor mij zijn Djoko en Federer zowel tactisch als technisch een stuk sterker en kunnnen deze laatsten op alle ondergronden goed uit de voeten. Nadal blijft op gravel de te kloppen man,maar de opmars van de Servier is niet meer te stuiten. En Federer is al een tijdje op de terugweg, maar blijft voor mij nog steeds de beste speler aller tijden

Op 09 juni 2012 omstreeks 01:31, zei Martina van der Vlugt:

Rafa is de compleetste tennisser ter wereld, zowel technisch, tactisch als fysiek buiten categorie, hij zal het zondag nog maar eens bewijzen. In de onderlinge confrontaties met Nole en Federer staat hij ook ruim aan de leiding. Federer is veruit de minste van de drie. Ik zie Nadal dit jaar terug de eerste plaats op de ranking innemen voor Nole.

Op 09 juni 2012 omstreeks 00:55, zei Wouter Minnen:

Daar ga ik mee akkoord René. En Johnny, ik ook! Djoko is te kinds, te uitdagend. 'k Kan da nie zien.

Op 08 juni 2012 omstreeks 23:12, zei Johnny Van de Putte:

Jammer, ik weet niet waarom maar ik vind Roger Federer synpathieker.

Op 08 juni 2012 omstreeks 19:56, zei Lut Duprez:

Goed gedaan! Nu voorbij Nadal, ik duim ervoor.

Op 08 juni 2012 omstreeks 19:38, zei René Grootaert:

Djoko is terecht nummer 1 en zijn tennis is creatiever dan het fysieke tennis van Nadal!

Hoogst aantal stemmen

Op 08 juni 2012 omstreeks 19:38, zei René Grootaert:

Djoko is terecht nummer 1 en zijn tennis is creatiever dan het fysieke tennis van Nadal!

Op 08 juni 2012 omstreeks 19:56, zei Lut Duprez:

Goed gedaan! Nu voorbij Nadal, ik duim ervoor.

Op 08 juni 2012 omstreeks 23:12, zei Johnny Van de Putte:

Jammer, ik weet niet waarom maar ik vind Roger Federer synpathieker.

Op 09 juni 2012 omstreeks 00:55, zei Wouter Minnen:

Daar ga ik mee akkoord René. En Johnny, ik ook! Djoko is te kinds, te uitdagend. 'k Kan da nie zien.

Op 09 juni 2012 omstreeks 01:31, zei Martina van der Vlugt:

Rafa is de compleetste tennisser ter wereld, zowel technisch, tactisch als fysiek buiten categorie, hij zal het zondag nog maar eens bewijzen. In de onderlinge confrontaties met Nole en Federer staat hij ook ruim aan de leiding. Federer is veruit de minste van de drie. Ik zie Nadal dit jaar terug de eerste plaats op de ranking innemen voor Nole.

Op 09 juni 2012 omstreeks 10:28, zei Frank Claes:

Fysisch steekt Nadal er bovenuit,maar voor mij zijn Djoko en Federer zowel tactisch als technisch een stuk sterker en kunnnen deze laatsten op alle ondergronden goed uit de voeten. Nadal blijft op gravel de te kloppen man,maar de opmars van de Servier is niet meer te stuiten. En Federer is al een tijdje op de terugweg, maar blijft voor mij nog steeds de beste speler aller tijden

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN