Forum

Reacties

‘Wij leerden Naïma op eigen benen staan'

• vrijdag 08 juni 2012, 21h26

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 juni 2012 omstreeks 07:27, zei Johan Van Nieuwenborgh:

Beste redactie, Het is absoluut nodig dat jullie dit nieuws melden, hoor, dat staat buiten kijf; toch zou het wenselijk zijn om als tegengewicht ook eens het verhaal te brengen van niet-gestoorde, goed geïntegreerde Marokkanen.

1 reacties

Op 09 juni 2012 omstreeks 20:10, zei Mieke Matton:

Beste, toen ik dit artikel las dacht ik niet specifiek aan een vrouw die de Marokkaanse nationaliteit of cultureel zo opgevoed werd. Wel als een vrouw die onvoldoende assertief in het leven, een relatie stond. Belangrijk punt blijft in deze zaak wie de hoofdverantwoordelijke in de moord op Younes is. Voor de rest veel sterkte aan alle vrouwen om hun weg te zoeken in deze mannenmaatschappij, en sterkte aan deze vrouw.

Op 09 juni 2012 omstreeks 07:04, zei eugeen pellens:

Ze heeft in ieder geval goed geleerd hoe ze de waarheid geheim moet houden.

Hoogst aantal stemmen

Op 09 juni 2012 omstreeks 07:04, zei eugeen pellens:

Ze heeft in ieder geval goed geleerd hoe ze de waarheid geheim moet houden.

Op 09 juni 2012 omstreeks 07:27, zei Johan Van Nieuwenborgh:

Beste redactie, Het is absoluut nodig dat jullie dit nieuws melden, hoor, dat staat buiten kijf; toch zou het wenselijk zijn om als tegengewicht ook eens het verhaal te brengen van niet-gestoorde, goed geïntegreerde Marokkanen.

1 reacties

Op 09 juni 2012 omstreeks 20:10, zei Mieke Matton:

Beste, toen ik dit artikel las dacht ik niet specifiek aan een vrouw die de Marokkaanse nationaliteit of cultureel zo opgevoed werd. Wel als een vrouw die onvoldoende assertief in het leven, een relatie stond. Belangrijk punt blijft in deze zaak wie de hoofdverantwoordelijke in de moord op Younes is. Voor de rest veel sterkte aan alle vrouwen om hun weg te zoeken in deze mannenmaatschappij, en sterkte aan deze vrouw.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN