Forum

Reacties

STEM. Wie is de 'top en de flop van de dag'?

• vrijdag 08 juni 2012, 22h18

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 juni 2012 omstreeks 16:03, zei Louis Verhelpen:

gewoon een schande zulke scheidsrechters aan te stellen voor mij mag die zeker naar huis als hij thuis gele kaarten trekt dat zou beter zijn en zeker een bril opzetten met 10 dubble glazen

Op 09 juni 2012 omstreeks 15:03, zei Marc Polfliet:

Op het einde van de rit kan men een juist oordeel vellen.

Op 09 juni 2012 omstreeks 14:15, zei Tony Staes:

Als het zo door gaat zal de UEFA de grote flop worden met het blijven negeren om tv beelden te gebruiken. Het is de hoogste tijd dat Platini eindelijk eens gaat inzien dat de belangen van de ploegen en uiteraard de spelers te groot geworden zijn om dat over het hoofd te blieven zien!

Op 09 juni 2012 omstreeks 14:02, zei Erwin Minnebo:

Noemt men dat een scheidsrechter, er vechten spelers voor minder dan dat ...Grieken werden door dit toedoen benadeeld...gelukkig voor hun hebben ze toch één punt. Deze scheidsrechter zou ook naar huis mogen

Op 09 juni 2012 omstreeks 08:05, zei François Nuyts:

Ik moet zeggen , ik vond Tsjechié helemaal geen flop hoor , goede ploeg in elk geval . Die scheidrechter in Polen-Griekenland daarentegen was wel een flop moet ik zeggen !

Op 09 juni 2012 omstreeks 07:11, zei Frank Verholleman:

Oei, is dit niet de ex coach van de Belgen? Rara!

Hoogst aantal stemmen

Op 09 juni 2012 omstreeks 07:11, zei Frank Verholleman:

Oei, is dit niet de ex coach van de Belgen? Rara!

Op 09 juni 2012 omstreeks 14:02, zei Erwin Minnebo:

Noemt men dat een scheidsrechter, er vechten spelers voor minder dan dat ...Grieken werden door dit toedoen benadeeld...gelukkig voor hun hebben ze toch één punt. Deze scheidsrechter zou ook naar huis mogen

Op 09 juni 2012 omstreeks 15:03, zei Marc Polfliet:

Op het einde van de rit kan men een juist oordeel vellen.

Op 09 juni 2012 omstreeks 08:05, zei François Nuyts:

Ik moet zeggen , ik vond Tsjechié helemaal geen flop hoor , goede ploeg in elk geval . Die scheidrechter in Polen-Griekenland daarentegen was wel een flop moet ik zeggen !

Op 09 juni 2012 omstreeks 14:15, zei Tony Staes:

Als het zo door gaat zal de UEFA de grote flop worden met het blijven negeren om tv beelden te gebruiken. Het is de hoogste tijd dat Platini eindelijk eens gaat inzien dat de belangen van de ploegen en uiteraard de spelers te groot geworden zijn om dat over het hoofd te blieven zien!

Op 09 juni 2012 omstreeks 16:03, zei Louis Verhelpen:

gewoon een schande zulke scheidsrechters aan te stellen voor mij mag die zeker naar huis als hij thuis gele kaarten trekt dat zou beter zijn en zeker een bril opzetten met 10 dubble glazen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN