Forum

Reacties

‘Hopelijk mis ik mijn eigen Amerikaanse première niet'

• zaterdag 09 juni 2012

Erik Van Looy hoeft niet meer te zwijgen: ‘The loft' wordt verdeeld door een van de grote Amerikaanse filmgiganten, Universal of Warner Bros. ‘Ik hoop alleen dat de Amerikaanse première niet tijdens de opnames van De slimste mens valt, want dan kan ik niet weg.'

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 09 juni 2012 omstreeks 16:24, zei Josée Maris:

Eric, proficiat ! De première mag je absoluut niet missen, daar kunnen wij enkel van dromen...de slimste mens daarentegen wil ik wel even van jou overnemen, maar jij doet dat zo schitterend . Alvast veel succes met de film !

Op 09 juni 2012 omstreeks 11:32, zei Trees Decoene:

je moet je maar laten vervangen hé door een dubbel ganger , wie weet zullen ze het niet merken

Op 09 juni 2012 omstreeks 11:16, zei Fredo Le Duq:

de subsidies heeft ie in ieder geval niet mislopen. Kassa kassa via het ministerie van kultuur...

Hoogst aantal stemmen

Op 09 juni 2012 omstreeks 16:24, zei Josée Maris:

Eric, proficiat ! De première mag je absoluut niet missen, daar kunnen wij enkel van dromen...de slimste mens daarentegen wil ik wel even van jou overnemen, maar jij doet dat zo schitterend . Alvast veel succes met de film !

Op 09 juni 2012 omstreeks 11:32, zei Trees Decoene:

je moet je maar laten vervangen hé door een dubbel ganger , wie weet zullen ze het niet merken

Op 09 juni 2012 omstreeks 11:16, zei Fredo Le Duq:

de subsidies heeft ie in ieder geval niet mislopen. Kassa kassa via het ministerie van kultuur...

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN