Forum

Reacties

België derde op EK Sevens rugby voor vrouwen

• maandag 11 juni 2012, 15h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 11 juni 2012 omstreeks 19:31, zei Geert De Qlerq:

Mooi mooi, proficiat aan de speelsters en hun omkadering!

Op 11 juni 2012 omstreeks 18:55, zei Chris Verstockt:

Dames , meisjes, de staff en ikzelf zijn zeer fier op jullie en hoop dat we deze lijn met deze bezetting, jonge dames en onze huidge staff, kunnen voortzetten Ik dank hiermee ook mij staff Dank aan allen , we staan op de wereldkaart want Schotland was bang van ons , maar ja hun nr 7 was te vlug Ik hoop dat we in de toekomst nog veel jonge dames mogen opnemen in onze Nationale selectie, dames met kracht, snelheid , explosiviteit en honger voor de bal Nogmaals dank aan de VRB welke in ons geloofde en ons gesteund heeft Groeten en dank Chris Verstockt Manager Nationale dames 7's

Hoogst aantal stemmen

Op 11 juni 2012 omstreeks 18:55, zei Chris Verstockt:

Dames , meisjes, de staff en ikzelf zijn zeer fier op jullie en hoop dat we deze lijn met deze bezetting, jonge dames en onze huidge staff, kunnen voortzetten Ik dank hiermee ook mij staff Dank aan allen , we staan op de wereldkaart want Schotland was bang van ons , maar ja hun nr 7 was te vlug Ik hoop dat we in de toekomst nog veel jonge dames mogen opnemen in onze Nationale selectie, dames met kracht, snelheid , explosiviteit en honger voor de bal Nogmaals dank aan de VRB welke in ons geloofde en ons gesteund heeft Groeten en dank Chris Verstockt Manager Nationale dames 7's

Op 11 juni 2012 omstreeks 19:31, zei Geert De Qlerq:

Mooi mooi, proficiat aan de speelsters en hun omkadering!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN