Forum

Reacties

Broertje Younes: 'Hij werd meegenomen door een man die hem snoep aanbood'

• dinsdag 12 juni 2012, 14h09

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 juni 2012 omstreeks 20:41, zei Frans Verstrepen:

Er kregen al meerdere mensen de strop wegens een 'fantasietje' van kinderen.

Op 12 juni 2012 omstreeks 18:42, zei Daniella Van Coninckxloey:

Heb zelf een vermoeden, dat ik niet wil uitspreken.. Wat dat broertje zelf betrefd...

Op 12 juni 2012 omstreeks 18:03, zei Jules De Cuyper:

Takiyya is een theologisch concept binnen de islam.

1 reacties

Op 12 juni 2012 omstreeks 22:25, zei Sanne Maes:

ja, alleen jammer dat u er geen snars van begrijpt wat het is en waarvoor het dient.

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:52, zei Karel Janssens:

Wat heeft de 'dief' met de auto dan wel gestolen, volgens Wasir?

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:42, zei Veerle Goovaerts:

Ik denk niet dat we ooit exact gaan weten wat daar gebeurd is. Ik maak me vooral zorgen over dat broertje, wat moet er van dat ventje en zijn geheim worden. Niet veel goeds vermoed ik. Al hoop ik dat ik verkeerd ben.

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:37, zei Corneel Dierckx:

Hij heeft zijn les goed geleerd, uiteraard in verschillende versies.Allah zal het hem vergeven, zodat hij met een wit blad terug kan starten.

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:00, zei Claude Tanghe:

Heel die familie, dat zijn echte criminelen. Een kind doen liegen voor de vader te beschermen. Zijn dat de waarden van de islam !! Evenals de moeder wordt die broer nu ook gebruikt voor de misdaden van zijn vader in de doofpot te steken, en ze denken dan nog dat de mensen oerdom zijn en alles geloven. Ik hoop dat de jury hun spelletje doorziet en de vader en ook de ganse familie de juiste straf geeft. Want nu is de moeder duidelijk ook medeplichtig.

Op 12 juni 2012 omstreeks 15:56, zei Didier Sanfrinnon:

Dat dit niet ' zijn geheim ' is, zoals hij zijn vriendjes vertelde, zal hij zijn verdere leven als een molensteen rond de hals moeten meeslepen. En die advocaten misbruiken dat.... erg erg.

Op 12 juni 2012 omstreeks 15:46, zei Rudolf Leplae:

Nu nog een procedurefout uitzoeken en de zaak is weer opgelost en de mogelijke, bijna zekere, daders kunnen weer rustig naar huis.

Op 12 juni 2012 omstreeks 15:25, zei Kamiel van Nevele:

dan ventje en zijn moeder zijn doodsbang van de reactie van de familie van de vader (dader),je ziet de angst op hun gezicht.

Hoogst aantal stemmen

Op 12 juni 2012 omstreeks 14:27, zei Rim Degroot:

Dat mannetje heeft alles voor geknabbeld gekregen gelijk een oude chic! Verschillende warrige verklaringen? Beseffen die mensen niet wat ze hun kind aandoen!? Hem dingen laten zeggen die niet op waarheid berusten, een leugen die hij de rest van zijn leven moet meedragen. Vreselijk moet dat zijn. Ik vraag mij af wat de gevolgen gaan zijn van dat geheim dat hij meedraagt!

Op 12 juni 2012 omstreeks 14:36, zei Liliane Luyten:

Midden van de nacht 'toevallig'?snoep aanbieden ?Broertje is gewoon gehersenspoeld.Woorden woorden ...maar de vele bloedspatten getuigen wel.Draaien en keren tot men de jury zo doet twijfelen dat men niet meer 'durft' veroordelen .Misdaden tegen het leven zijn bij die mensen dagelijkse zonden, zij kletsen er zich wel uit.En advocaten ??Spelen het spelletje mee. Laatste tijd overvloedig voorbeelden van .

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:00, zei Claude Tanghe:

Heel die familie, dat zijn echte criminelen. Een kind doen liegen voor de vader te beschermen. Zijn dat de waarden van de islam !! Evenals de moeder wordt die broer nu ook gebruikt voor de misdaden van zijn vader in de doofpot te steken, en ze denken dan nog dat de mensen oerdom zijn en alles geloven. Ik hoop dat de jury hun spelletje doorziet en de vader en ook de ganse familie de juiste straf geeft. Want nu is de moeder duidelijk ook medeplichtig.

Op 12 juni 2012 omstreeks 15:25, zei Kamiel van Nevele:

dan ventje en zijn moeder zijn doodsbang van de reactie van de familie van de vader (dader),je ziet de angst op hun gezicht.

Op 12 juni 2012 omstreeks 15:56, zei Didier Sanfrinnon:

Dat dit niet ' zijn geheim ' is, zoals hij zijn vriendjes vertelde, zal hij zijn verdere leven als een molensteen rond de hals moeten meeslepen. En die advocaten misbruiken dat.... erg erg.

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:42, zei Veerle Goovaerts:

Ik denk niet dat we ooit exact gaan weten wat daar gebeurd is. Ik maak me vooral zorgen over dat broertje, wat moet er van dat ventje en zijn geheim worden. Niet veel goeds vermoed ik. Al hoop ik dat ik verkeerd ben.

Op 12 juni 2012 omstreeks 16:37, zei Corneel Dierckx:

Hij heeft zijn les goed geleerd, uiteraard in verschillende versies.Allah zal het hem vergeven, zodat hij met een wit blad terug kan starten.

Op 12 juni 2012 omstreeks 15:46, zei Rudolf Leplae:

Nu nog een procedurefout uitzoeken en de zaak is weer opgelost en de mogelijke, bijna zekere, daders kunnen weer rustig naar huis.

Op 12 juni 2012 omstreeks 14:56, zei Stefaan Leplae:

Ingefluisterd wat hij moest vertellen? Walgelijk is dit. Justitie, mijn g..

Op 12 juni 2012 omstreeks 14:59, zei Rosalia Robyns:

een kind van 8 ondervragen is om misere vragen.als je tegen da kind zegt:is het niet zus of zo die zal altijd ja antwoorden.die weet gewoon nimeer wat of hoe die iets gezien heeft.die vader kan een show op zen eigen beginnen.zo een comidiant.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN