Forum

Reacties

Lokt Kompany Witsel naar City?

• vrijdag 15 juni 2012, 23h26

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 16 juni 2012 omstreeks 19:14, zei Michael Pardon:

al die dat hier kritiek geven zouden beter is zwijgen en hun hand boven hun hoofd houden en zien wie er onder staat.er is een reden waarom ze hem willen kopen.gulle komt mss aan zijn enkels op voetbalgebied en gaat hier zeggen wat hij moet doen.te grappig en dat van real is trouwens geen gerucht.mijne maat woont in madrid en gaat altijd gaan kijken en ze willen hem echt

Op 16 juni 2012 omstreeks 15:17, zei Lars Leysen:

Naar het schijnt heeft Westerlo ook gepolst naar een mogelijke transfer van Witsel naar het Kuipke.

Op 16 juni 2012 omstreeks 14:38, zei Alex Oderij:

wat gaat die daar gaan doen,de bank warm houden?

Op 16 juni 2012 omstreeks 12:44, zei Belen Ayala:

Witsel naar Man City is een gerucht dat ik wel geloof. De Jong zit daar wat op het einde van de rit.

Op 16 juni 2012 omstreeks 12:07, zei David Schoonbaert:

schitterend idee, hoe meer spelers van de duivels in een ploeg spelen hoe beter ze op elkaar ingespeeld raken, wat leid tot beter samenspel in de nationale ploeg; het idee achter die mannschafft zeg maar

1 reacties

Op 16 juni 2012 omstreeks 16:38, zei Nico Van de Velde:

niet alleen bij duitsland, kijk wat advocaat doet bij de russen 7 spelers van hetzelfde team

Op 16 juni 2012 omstreeks 11:48, zei Willem Schotte:

Ik sluit me aan bij Vincent. Ik ga er van uit dat 80 à 90% van de Belgen in het buitenland goed genoeg zijn om bij hun club in de basis te staan. Het vormt automatismen.

Op 16 juni 2012 omstreeks 07:02, zei Vincent Martynowski:

Wel goed idee. Als ze allemaal bij de dezelfde (sic) clubs gaan zal men beter op elkaar ingespeeld zijn.

1 reacties

Op 16 juni 2012 omstreeks 16:02, zei Marc De Schagt:

Maar de competitie voor een plek in zo'n club is bikkelhard. Dufour zit bij Porto ook meer op de bank en daardoor verloor hij zijn plaats in de natioale ploeg. Zelfde liedje voor Lukaku. Het is bij City met voor honderden miljoenen aan sterspelers niet anders. Een voetballer moet spelen. Een Witsel op de bank bij City of Madrid, daar ben je niet veel mee. Ze zullen er dan ook niet op elkaar ingespeeld raken.

Op 16 juni 2012 omstreeks 05:53, zei Marc De Schagt:

Geen goed idee. Als ze allemaal bij de dezelfde clubs gaan zal er een deel op de bank belanden.

Hoogst aantal stemmen

Op 16 juni 2012 omstreeks 07:02, zei Vincent Martynowski:

Wel goed idee. Als ze allemaal bij de dezelfde (sic) clubs gaan zal men beter op elkaar ingespeeld zijn.

1 reacties

Op 16 juni 2012 omstreeks 16:02, zei Marc De Schagt:

Maar de competitie voor een plek in zo'n club is bikkelhard. Dufour zit bij Porto ook meer op de bank en daardoor verloor hij zijn plaats in de natioale ploeg. Zelfde liedje voor Lukaku. Het is bij City met voor honderden miljoenen aan sterspelers niet anders. Een voetballer moet spelen. Een Witsel op de bank bij City of Madrid, daar ben je niet veel mee. Ze zullen er dan ook niet op elkaar ingespeeld raken.

Op 16 juni 2012 omstreeks 15:17, zei Lars Leysen:

Naar het schijnt heeft Westerlo ook gepolst naar een mogelijke transfer van Witsel naar het Kuipke.

Op 16 juni 2012 omstreeks 12:07, zei David Schoonbaert:

schitterend idee, hoe meer spelers van de duivels in een ploeg spelen hoe beter ze op elkaar ingespeeld raken, wat leid tot beter samenspel in de nationale ploeg; het idee achter die mannschafft zeg maar

1 reacties

Op 16 juni 2012 omstreeks 16:38, zei Nico Van de Velde:

niet alleen bij duitsland, kijk wat advocaat doet bij de russen 7 spelers van hetzelfde team

Op 16 juni 2012 omstreeks 05:53, zei Marc De Schagt:

Geen goed idee. Als ze allemaal bij de dezelfde clubs gaan zal er een deel op de bank belanden.

Op 16 juni 2012 omstreeks 11:48, zei Willem Schotte:

Ik sluit me aan bij Vincent. Ik ga er van uit dat 80 à 90% van de Belgen in het buitenland goed genoeg zijn om bij hun club in de basis te staan. Het vormt automatismen.

Op 16 juni 2012 omstreeks 12:44, zei Belen Ayala:

Witsel naar Man City is een gerucht dat ik wel geloof. De Jong zit daar wat op het einde van de rit.

Op 16 juni 2012 omstreeks 14:38, zei Alex Oderij:

wat gaat die daar gaan doen,de bank warm houden?

Op 16 juni 2012 omstreeks 19:14, zei Michael Pardon:

al die dat hier kritiek geven zouden beter is zwijgen en hun hand boven hun hoofd houden en zien wie er onder staat.er is een reden waarom ze hem willen kopen.gulle komt mss aan zijn enkels op voetbalgebied en gaat hier zeggen wat hij moet doen.te grappig en dat van real is trouwens geen gerucht.mijne maat woont in madrid en gaat altijd gaan kijken en ze willen hem echt

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN