Forum

Reacties

Fiorentina hoopt op Biglia

• vrijdag 15 juni 2012, 23h26

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 juni 2012 omstreeks 21:53, zei Golden Dream:

Ben geen supporter van een Belgische ploeg, maar volg het wel. Zou heel jammer zijn om deze speler te zien verdwijnen naar het buitenland. Weer een smaakmaker minder.

Op 16 juni 2012 omstreeks 17:20, zei frans de vroede:

zo zitten spelers nu eenmaal in elkaar ,verleden seizoen koek & ei om hem direct niet te opereren ,om te kunnen spelen voor zijn vaderland . ok dan en nu voluit voor en transfer om te vertrekken . bedankt ANDERLECHT , maar ja dat is toch die ziekenhuis ploeg hé .

Op 16 juni 2012 omstreeks 16:43, zei Marc Voets:

Ten tijde van zijn schouderkwetsuur werden er bepaalde afspraken gemaakt over zijn kostprijs bij een eventuele uitgaande transfert tussen Biglia en zijn manager en HVH voor RSCA met de zegen van Collin en voorzitter VDS. Ben benieuwd of 'de meest ethische profvoetbalclub v/h land' die gaat nakomen of integendeel gaat trachten de kas wat flinker te spijzen.

Op 16 juni 2012 omstreeks 11:44, zei Dirk Bossuyt:

Ik zie hem ook liever blijven. Ik begrijp wel dat een speler hogerop wil en zeker een buitenlander: zij hebben logisch minder voeling met België. In Anderlecht is hij een topper en speelt hij altijd als hij fit is. In Italië zal hij een gewone speler zijn en minder speelkansen hebben. Ik vrees echter dat ze hem zullen kwijtspelen. Hopelijk wordt het dan wel een financiële voltreffer, als enige troost.

Op 16 juni 2012 omstreeks 10:38, zei Tony Dekeukelaere:

wat moet die man in italie gaan doen ?? belgie , nederland of frankrijk !!! meer niet !!

2 reacties

Op 16 juni 2012 omstreeks 11:54, zei Johnny Raes:

de kas spekken tiens

Op 16 juni 2012 omstreeks 15:31, zei Sander De Mulder:

Frankrijk niet onderschatten!

Op 16 juni 2012 omstreeks 09:41, zei Robin Cauwels:

Anderlecht hoopt da niet!!!

Hoogst aantal stemmen

Op 16 juni 2012 omstreeks 11:44, zei Dirk Bossuyt:

Ik zie hem ook liever blijven. Ik begrijp wel dat een speler hogerop wil en zeker een buitenlander: zij hebben logisch minder voeling met België. In Anderlecht is hij een topper en speelt hij altijd als hij fit is. In Italië zal hij een gewone speler zijn en minder speelkansen hebben. Ik vrees echter dat ze hem zullen kwijtspelen. Hopelijk wordt het dan wel een financiële voltreffer, als enige troost.

Op 16 juni 2012 omstreeks 09:41, zei Robin Cauwels:

Anderlecht hoopt da niet!!!

Op 16 juni 2012 omstreeks 10:38, zei Tony Dekeukelaere:

wat moet die man in italie gaan doen ?? belgie , nederland of frankrijk !!! meer niet !!

2 reacties

Op 16 juni 2012 omstreeks 11:54, zei Johnny Raes:

de kas spekken tiens

Op 16 juni 2012 omstreeks 15:31, zei Sander De Mulder:

Frankrijk niet onderschatten!

Op 16 juni 2012 omstreeks 16:43, zei Marc Voets:

Ten tijde van zijn schouderkwetsuur werden er bepaalde afspraken gemaakt over zijn kostprijs bij een eventuele uitgaande transfert tussen Biglia en zijn manager en HVH voor RSCA met de zegen van Collin en voorzitter VDS. Ben benieuwd of 'de meest ethische profvoetbalclub v/h land' die gaat nakomen of integendeel gaat trachten de kas wat flinker te spijzen.

Op 16 juni 2012 omstreeks 17:20, zei frans de vroede:

zo zitten spelers nu eenmaal in elkaar ,verleden seizoen koek & ei om hem direct niet te opereren ,om te kunnen spelen voor zijn vaderland . ok dan en nu voluit voor en transfer om te vertrekken . bedankt ANDERLECHT , maar ja dat is toch die ziekenhuis ploeg hé .

Op 17 juni 2012 omstreeks 21:53, zei Golden Dream:

Ben geen supporter van een Belgische ploeg, maar volg het wel. Zou heel jammer zijn om deze speler te zien verdwijnen naar het buitenland. Weer een smaakmaker minder.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN