Forum

Reacties

FOTOSPECIAL. Miss Large-verkiezing in Israël

• dinsdag 19 juni 2012, 16h32

Gisteren vond in de zuid-Israëlische stad Beersheva de jaarlijkse Miss Large-verkiezing plaats. Zestien zwaarlijvige Israëlische dames- van ten minste 80 kilogram- streden met elkaar om de titel. De 22-jarige Vered Fisher (110 kilo zwaar), werd de winnares. 'We willen laten zien dat er geen verschil is tussen dik en dun', liet organisator Esterica Nagid optekenen.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:22, zei Stephan Claes:

Er zitten een paar heel mooie vrouwen tussen eigenlijk. Duidelijk wel een andere make-up stijl ginder dan hier. Geef mij maar zo een heerlijk zachte kloeke vrouw. Ieder zijn smaak :)

Op 20 juni 2012 omstreeks 01:22, zei René Bierdrager:

mijn vrouw heeft ook een beetje een maatje meer maar als ik dit zie dan wil ik liever naast mijn vroutje wakker worden

Op 20 juni 2012 omstreeks 01:11, zei Alex Moortgat:

Geen verschil tussen dik en dun? Als zo'n kloeke dame van +120 kg op haar man/vriend van minder zwaar kaliber gaat liggen tijdens het liefdesspel, dan mag ie al blij zijn dat er geen ribben gebroken zijn. Als hij het al overleeft ... ;)

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 12:37, zei Tania Wauters:

Hahahaha... :)

Hoogst aantal stemmen

Op 20 juni 2012 omstreeks 01:11, zei Alex Moortgat:

Geen verschil tussen dik en dun? Als zo'n kloeke dame van +120 kg op haar man/vriend van minder zwaar kaliber gaat liggen tijdens het liefdesspel, dan mag ie al blij zijn dat er geen ribben gebroken zijn. Als hij het al overleeft ... ;)

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 12:37, zei Tania Wauters:

Hahahaha... :)

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:22, zei Stephan Claes:

Er zitten een paar heel mooie vrouwen tussen eigenlijk. Duidelijk wel een andere make-up stijl ginder dan hier. Geef mij maar zo een heerlijk zachte kloeke vrouw. Ieder zijn smaak :)

Op 20 juni 2012 omstreeks 01:22, zei René Bierdrager:

mijn vrouw heeft ook een beetje een maatje meer maar als ik dit zie dan wil ik liever naast mijn vroutje wakker worden

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN