Forum

Reacties

Tomorrowland schakelt weerman in

• dinsdag 19 juni 2012, 20h29

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 juni 2012 omstreeks 12:58, zei Ruben Maes:

Een verstandige keuze van de organisatie! Het weer is nu eenmaal iets dat nooit met 100% zekerheid exact plaats-en tijdsspecifiek voorspeld kan worden, maar een permanente opvolging van veranderende atmosferische condities in combinatie met mogelijkheden tot een tijdige waarschuwing/evacuatie vormen samen een zeer krachtige tool om drama's zoals verleden jaar te vermijden!

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:20, zei Tim Bollez:

ze kunnen al het weer nie voorspellen binnen een uur, wat zouden ze het daar dan kunnen...

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 20:26, zei Mathieu Van Daele:

Haters gonna hate...

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:17, zei Koen Van den Bergh:

Die werkt toch samen met het KMI en zo hoop ik? Onlangs waren er berichten dat zelfs een weersvoorspelling voor een oppervlakte als Belgie moeilijk te maken was. Onweders kwamen vlak over of vlak naast een bepaalde regio... Wat ga je dan voor een oppervlakte als De Schorre een specifiek weerbericht maken?

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:21, zei André Bouvery:

liever hij dan ik en is hij wel bekwaam genoeg????????????

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:35, zei Gina De Bens:

wat een last wordt er op die man zijn schouders gelegd!ik zou voor die job 'feestelijk' bedanken! en nu maar hopen dat die kerel op alle vlakken gelijk gaat hebben!

Hoogst aantal stemmen

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:17, zei Koen Van den Bergh:

Die werkt toch samen met het KMI en zo hoop ik? Onlangs waren er berichten dat zelfs een weersvoorspelling voor een oppervlakte als Belgie moeilijk te maken was. Onweders kwamen vlak over of vlak naast een bepaalde regio... Wat ga je dan voor een oppervlakte als De Schorre een specifiek weerbericht maken?

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:35, zei Gina De Bens:

wat een last wordt er op die man zijn schouders gelegd!ik zou voor die job 'feestelijk' bedanken! en nu maar hopen dat die kerel op alle vlakken gelijk gaat hebben!

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:21, zei André Bouvery:

liever hij dan ik en is hij wel bekwaam genoeg????????????

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:20, zei Tim Bollez:

ze kunnen al het weer nie voorspellen binnen een uur, wat zouden ze het daar dan kunnen...

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 20:26, zei Mathieu Van Daele:

Haters gonna hate...

Op 24 juni 2012 omstreeks 12:58, zei Ruben Maes:

Een verstandige keuze van de organisatie! Het weer is nu eenmaal iets dat nooit met 100% zekerheid exact plaats-en tijdsspecifiek voorspeld kan worden, maar een permanente opvolging van veranderende atmosferische condities in combinatie met mogelijkheden tot een tijdige waarschuwing/evacuatie vormen samen een zeer krachtige tool om drama's zoals verleden jaar te vermijden!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN