Forum

Reacties

Blondel één match geschorst, Hoefkens en Goreux gaan vrijuit

• dinsdag 19 juni 2012, 20h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 juni 2012 omstreeks 17:28, zei Dries Dekocker:

'Blondel was wel aanwezig. 'Ik heb gescholden, maar ik heb niet geduwd', zei de middenvelder. 'Ik heb de assistent enkel verwijderd toen hij me uitschold en zei dat ik maar terug moest keren naar Moeskroen.' Het bondsparket eiste 'de strenge toepassing van de reglementen'. Uiteindelijk gaf het Sportcomité een straf van één match effectieve schorsing en een tweede match met uitstel. Die straf kwam er enkel voor het schelden. Voor de duw kwam er geen sanctie omdat er volgens het Sportcomité te veel onduidelijkheid is over de gang van zaken.' De scheidsrechters in kwestie schitterden door hun afwezigheid .... Het zegt genoeg denk ik.

Op 20 juni 2012 omstreeks 13:15, zei Pascal Vandenbroucke:

Rechtvaardigheid is geschied! Voetbalbond durfde niet verder. Mag ik erop wijzen dat Carl Hoefkens, zijn tackle reeds had ingezet, net dat hij op de bal zou zijn, trapt Vossen, de bal weg en heeft hij de voet mee van Vossen. Het was niet opzettelijk. Die personen, die vinden wat Blondel gedaan hheft, veel erger is of Wasylewski op Sint-Truiden, moet de dokter raadplegen. Blondel, is recht van antwoord gaan vragen. Is daarbij ook beledigd, door de Lijnrechter. Van het een kwam het ander en Blondel, heeft een duwtje gegeven. Wasylewski, gaf een slag in het gelaat, van de speler van Sint-Truiden en was bedoelt, om de speler te kwetsen. De Bild, had destijds ook niets gedaan zeker, met Porte, van Aalst. Die mauves, zijn kort van geheugen!

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 16:09, zei Emile Ghislain:

Het blijkt nu dat fcb identiek dezelfde verdediging van wasyl volgde. De scheids had het wel gezien maar loog. Maar voor fcb wordt hij idd niet geloofd, voor rsca wel. Je moest je schamen met zo een reactie.

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:52, zei Ad Van Geloven:

En gaat die schorsing onmiddelijk in of mag Blondel eerst nog vier matchen spelen zoals de slachter van polen?

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:40, zei Gerry Clé:

EEN speeldag voor slaan naar een scheidsrechter. Met zo een minieme straf denk ik dat dat wel eens een 'trend' kan worden.

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:01, zei Philippe Vanhaute:

Ik vind die reacties op de scheidsrechter altijd heel tof... de mensen die altijd commentaar hebben op de refs... wat houdt jullie tegen om het beter te doen??? Juist nu is het heel stil want jullie zouden nog slechter presteren!! Bij mijn weten zijn het ook maar mensen...

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:44, zei Brent Van Impe:

Ongeacht of het nu terecht is of niet, maar ik vind het raar dat spelers voor het sportcomité moeten verschijnen naar aanleiding van videobeelden en dan GEEN schorsing krijgen...

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:28, zei Kurt Debruyne:

Al die pseudo-vedetten, met hun gezaag tegen de scheidsrechter, gaan veel te ver. Verwende kinderen zijn het. Moesten ze evenveel betaald krijgen als de officials, zouden ze dan nog voetballen? In rugby is de regel dat de refs altijd gelijk hebben, zelfs als ze ongelijk hebben. Nooit het filmpje gezien waarop een rugby-ref een speler die te veel zannikt terecht wijst met de woorden: '... stop wining, this isn't football!' En wat de lijnrechter betreft: hoe veel mensen zouden, na 90 minuten lang door spelers en 20.000 supporters te zijn belaagd en beschimpt, niet eens hun 'cool' verliezen wanneer een overbetaald driftkikkertje er nog een schepje bovenop doet?

Op 20 juni 2012 omstreeks 08:59, zei Peter Debrouwer:

Voila, die mauve lijnrechter heeft z'n gram gehaald ! Corruptie troef ! Wordt vervolgd, volgend seizoen !

Op 20 juni 2012 omstreeks 07:09, zei Emile Ghislain:

Het blijkt nu dat fcb identiek dezelfde verdediging van wasyl volgde. De scheids had het wel gezien maar loog. Maar voor fcb wordt hij iddniet geloofd, voor rsca wel. Corruptie in het sportcomite.

Op 20 juni 2012 omstreeks 06:47, zei Emile Ghislain:

Klassejustitie

Hoogst aantal stemmen

Op 19 juni 2012 omstreeks 21:22, zei Jelle Coussement:

En wanneer komt de scheidsrechter voor?

Op 19 juni 2012 omstreeks 21:02, zei Kevin Ulrichs:

terecht dat Blondel hiervoor een dagje tribune krijgt maar de aangehaalde reactie van de lijnrechter kan ook niet!

Op 19 juni 2012 omstreeks 23:03, zei Frank Van Steenkiste:

Ochottekes toch, aan de heilige scheidsrechter en assistenten mag je niks zeggen of doen (maar zij wel) of je wordt geschorst. Een speler van het veld trappen (cfr. Hoefkens) mag dan wel. Een donkerrode kaart voor de voetbalbond.

Op 19 juni 2012 omstreeks 22:36, zei Dries Dekocker:

Wat Blondel betreft vind ik het een juiste straf, ik begrijp hem volkomen maar ook de bond doet dit blijkbaar ook, vandaar die milde straf. Voor alle criticasters die het niet op Blondel hebben begrepen, iedere ploeg zou een speler als de huidige Blondel in hun rangen willen. Het moet ontmoedigend zijn voor de tegenstrever dat hij niet meer ingaat op de vele provocaties. De huidige Blondel staat altijd in mijn ploeg.

Op 20 juni 2012 omstreeks 00:11, zei Stef Ver Eecke:

Wat Blondel gedaan heeft is toch wel veel erger dan wat Wasileski die speler van Sint Truiden aandeed. Maar Wasli moest naar het EK en een schorsing kon hij zich niet veroorloven tegenover zijn Poolse Trainer. Typisch Belgisch. EEn lijnrechter mag wel een speler uitschelden, dat valt zo niet op. We weten wel dat Blondel niet van de braafste is op het veld, maar scheidsrechters die een speler uitdagen mogen ook wel eens bestraft worden. Maar van die soort zijn er wel tekort.

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:36, zei Sander Vanacker:

Ik snap uw redenering toch niet helemaal. Iemand een elleboog verkopen in het gezicht met redelijk wat snelheid, want hij kwam aangelopen, zonder enige voorafgaande provocatie vindt u minder erg dan iemand een duw geven waar geen enkel lichamelijk letsel aan over wordt gehouden?

Op 20 juni 2012 omstreeks 08:59, zei Peter Debrouwer:

Voila, die mauve lijnrechter heeft z'n gram gehaald ! Corruptie troef ! Wordt vervolgd, volgend seizoen !

Op 20 juni 2012 omstreeks 06:47, zei Emile Ghislain:

Klassejustitie

Op 20 juni 2012 omstreeks 07:09, zei Emile Ghislain:

Het blijkt nu dat fcb identiek dezelfde verdediging van wasyl volgde. De scheids had het wel gezien maar loog. Maar voor fcb wordt hij iddniet geloofd, voor rsca wel. Corruptie in het sportcomite.

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:28, zei Kurt Debruyne:

Al die pseudo-vedetten, met hun gezaag tegen de scheidsrechter, gaan veel te ver. Verwende kinderen zijn het. Moesten ze evenveel betaald krijgen als de officials, zouden ze dan nog voetballen? In rugby is de regel dat de refs altijd gelijk hebben, zelfs als ze ongelijk hebben. Nooit het filmpje gezien waarop een rugby-ref een speler die te veel zannikt terecht wijst met de woorden: '... stop wining, this isn't football!' En wat de lijnrechter betreft: hoe veel mensen zouden, na 90 minuten lang door spelers en 20.000 supporters te zijn belaagd en beschimpt, niet eens hun 'cool' verliezen wanneer een overbetaald driftkikkertje er nog een schepje bovenop doet?

Op 20 juni 2012 omstreeks 13:15, zei Pascal Vandenbroucke:

Rechtvaardigheid is geschied! Voetbalbond durfde niet verder. Mag ik erop wijzen dat Carl Hoefkens, zijn tackle reeds had ingezet, net dat hij op de bal zou zijn, trapt Vossen, de bal weg en heeft hij de voet mee van Vossen. Het was niet opzettelijk. Die personen, die vinden wat Blondel gedaan hheft, veel erger is of Wasylewski op Sint-Truiden, moet de dokter raadplegen. Blondel, is recht van antwoord gaan vragen. Is daarbij ook beledigd, door de Lijnrechter. Van het een kwam het ander en Blondel, heeft een duwtje gegeven. Wasylewski, gaf een slag in het gelaat, van de speler van Sint-Truiden en was bedoelt, om de speler te kwetsen. De Bild, had destijds ook niets gedaan zeker, met Porte, van Aalst. Die mauves, zijn kort van geheugen!

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 16:09, zei Emile Ghislain:

Het blijkt nu dat fcb identiek dezelfde verdediging van wasyl volgde. De scheids had het wel gezien maar loog. Maar voor fcb wordt hij idd niet geloofd, voor rsca wel. Je moest je schamen met zo een reactie.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN