Forum

Reacties

Vanthilt houdt villa drie weken langer open

• dinsdag 19 juni 2012, 22h01

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:05, zei Ivo Van Hees:

Laat maar, elke keer ik die vent op TV zie, zap ik weg of zet toestel uit. Simpel toch?

Op 21 juni 2012 omstreeks 09:51, zei Luc Schepens:

moet gaan kotsen....

Op 20 juni 2012 omstreeks 22:35, zei Dirk Lambeets:

In Ieper is bijna niemand ervoor. Waarom daaraan zo veel geld besteden. FLOP Vanthilt

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 08:24, zei Willy Billiau:

In Ieper zou er € 150 000 betaald zijn voor Vanthilt. Echt een schande.

Op 20 juni 2012 omstreeks 17:43, zei Jozef Pattyn:

Ja, wat zou hij anders doen? Gaan stempelen ? Zou je geloven dat ik naar dergelijk zever niet kijk.

Op 20 juni 2012 omstreeks 12:39, zei Robert Dewez:

Gaan we die lul nu echt nog 3 weken moeten horen ?? Kunnen ze hem niet naar VTM verhuizen ?? Das zo van zijn niveau

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:32, zei Robert De Clercq:

Mijn echtgenote draagt hoorapparaten met extra volume-knop en toch kan ze Marcel en zijn gasten niet volgen, iedereen praat vlug en soms door elkaar, dus we kijken niet meer.

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:12, zei bernardine verboomen:

Waarom kiest men nooit eens voor Midden-Brabant, Leuven b.v.?

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:39, zei Maria Plessers:

Ik vind dat Marcel Vanthilt dat heel goed doet en vind het een leuk idee dat ze ook naar Antwerpen trekken met het programma.

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 02:32, zei ilse geudens:

Zéker waar ! Heb hem al meerdere keren live bezig gezien ! Het is gewoon TOP !!!

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:14, zei Ronny Van de Voorde:

Wie biedt het meest,waar valt er het meest te rapen?

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:03, zei Tom Coertjens:

Ik moet toegeven dat ik het dit seizoen ook maar niks vind, voor mij is het de laatste tijd iets teveel Vanthilt op tv, en de gasten zijn dit seizoen totaal oninteressant... Zoals verwacht lijkt VRT absoluut niet van plan zich te wapenen tegen de Woestijnvissers... Enfin, ik ben benieuwd naar de nieuwe programma's maar Marcel Vanthilt mag gerust een sabbatjaar inlassen om te herbronnen.

Hoogst aantal stemmen

Op 20 juni 2012 omstreeks 05:45, zei Marc De Schagt:

Molenbeek zou anders ook een mooi decor zijn. Het zou de promotie & imago van de gemeente ten goede komen, men leeft er in een prachtige omgeving met een leuke heterogene multiculturele bevolking. Het zou voor hen als ons een kans zijn om elkaar beter te leren kennen.

Op 20 juni 2012 omstreeks 07:42, zei Etienne De Bondt:

Moet dat nu echt???

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:03, zei Tom Coertjens:

Ik moet toegeven dat ik het dit seizoen ook maar niks vind, voor mij is het de laatste tijd iets teveel Vanthilt op tv, en de gasten zijn dit seizoen totaal oninteressant... Zoals verwacht lijkt VRT absoluut niet van plan zich te wapenen tegen de Woestijnvissers... Enfin, ik ben benieuwd naar de nieuwe programma's maar Marcel Vanthilt mag gerust een sabbatjaar inlassen om te herbronnen.

Op 20 juni 2012 omstreeks 08:52, zei Luc Van Rensbergen:

Kunnen de mensen van deze steden zelf niets organiseren of moet dit altijd veel geld kosten.

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:14, zei Ronny Van de Voorde:

Wie biedt het meest,waar valt er het meest te rapen?

Op 20 juni 2012 omstreeks 12:39, zei Robert Dewez:

Gaan we die lul nu echt nog 3 weken moeten horen ?? Kunnen ze hem niet naar VTM verhuizen ?? Das zo van zijn niveau

Op 20 juni 2012 omstreeks 07:09, zei Luc Schepens:

Nog drie weken, dienen roden op ons scherm. Dienen sos word door ons strot geduwd. Dan liever de kampioenen,me gedacht, hoei ja, dat zijn bijna ook allemaal sossen.lol;

Op 20 juni 2012 omstreeks 08:46, zei Gerda Willems:

ja, laat ze maar komen!

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:37, zei Hubert Kuppens:

Ik heb dat gisteren eens bekeken in Turnhout. Jongens wat een geld moet dat allemaal niet kosten ?

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:42, zei Gilbert Hilkens:

Ajai jai jai!! Dan moet mijn TV drie weken langer op non actef staan.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN