Forum

Reacties

Notitieboekje leidt speurders naar misbruikers tweeling

• dinsdag 19 juni 2012, 22h15

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 juni 2012 omstreeks 21:53, zei Jos Vdb:

Schandalig van dat koppel, en van die mannen die misbruik hebben gemaakt van die 'aanbieding'. Ik snap ook wel niet goed waarom die kinderen geen actie hebben ondernomen. Er is het CLB op school, leerkrachten, vrienden, andere familie, ... als men het tegen deze mensen meteen had gezegd hadden ze misschien minder ellende gekend. Levenslang den bak in!

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:12, zei Eddy Van der Straeten:

waarom hebben die meisjes niet sneller aangiften gedaan direct na dat ze de eerste keer aangeboden worden aan een klant ze moesten toch naar school hebben toch de mogelijkheid gehad om naar de politie te stappen hoop dat ze een cel straf krijgen van elk 5 jaar of meer de ouders en de klanten

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:18, zei Catherine Evers:

Ben ik de enige die een snelle telsom maakte? 150euro per keer en hij houdt er een luxueus leven op na? Wat hebben die kinderen allemaal meegemaakt? Mijn hart breekt.

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:37, zei Nele De Spiegeleer:

Echt om van te kotsten!! Zulke mensen moeten uit onze maatschappij! Vanaf dat ik weet van iemand die zulke feiten heeft of hebben gepleegd, sta ik niet in voor de gevolgen!! Als het gerecht niet genoeg straft dan vind ik dat wij mensen, die monsters moeten aanpakken!

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:03, zei André Bouvery:

dat noem ik kindermisbruik. dus den Bak in zonder pardon

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:35, zei Jean Delamalle:

Opsluiten! Zonder pardon!

Hoogst aantal stemmen

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:37, zei Nele De Spiegeleer:

Echt om van te kotsten!! Zulke mensen moeten uit onze maatschappij! Vanaf dat ik weet van iemand die zulke feiten heeft of hebben gepleegd, sta ik niet in voor de gevolgen!! Als het gerecht niet genoeg straft dan vind ik dat wij mensen, die monsters moeten aanpakken!

Op 20 juni 2012 omstreeks 09:35, zei Jean Delamalle:

Opsluiten! Zonder pardon!

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:03, zei André Bouvery:

dat noem ik kindermisbruik. dus den Bak in zonder pardon

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:18, zei Catherine Evers:

Ben ik de enige die een snelle telsom maakte? 150euro per keer en hij houdt er een luxueus leven op na? Wat hebben die kinderen allemaal meegemaakt? Mijn hart breekt.

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:12, zei Eddy Van der Straeten:

waarom hebben die meisjes niet sneller aangiften gedaan direct na dat ze de eerste keer aangeboden worden aan een klant ze moesten toch naar school hebben toch de mogelijkheid gehad om naar de politie te stappen hoop dat ze een cel straf krijgen van elk 5 jaar of meer de ouders en de klanten

Op 20 juni 2012 omstreeks 21:53, zei Jos Vdb:

Schandalig van dat koppel, en van die mannen die misbruik hebben gemaakt van die 'aanbieding'. Ik snap ook wel niet goed waarom die kinderen geen actie hebben ondernomen. Er is het CLB op school, leerkrachten, vrienden, andere familie, ... als men het tegen deze mensen meteen had gezegd hadden ze misschien minder ellende gekend. Levenslang den bak in!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN