Forum

Reacties

STEM. Wie is 'de top en de flop van de dag'?

• woensdag 20 juni 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:33, zei Jean Szostek:

flop van de eeuw is dat kieken van een vijfde wiel aan de wagen dat op de lijn stond , maar ieder kampioenschap beleven we zulke dingen

Op 20 juni 2012 omstreeks 16:36, zei Joris Maes:

Ik snap echt niet waarom Rooney 'top' zou zijn. Hij bakte er echt NIETS van gisteren en liep dan even met zijn hoofd tegen een gemaakt doelpunt, na een flater van de keeper. Tsjonge jonge, is hij daar even ontsnapt aan striemende kritiek. Zijn controles, zijn acties ..het liep allemaal mis. En dan die vrije kopbalkans...dat moet toch gewoon goal zijn? Echt zwak Rooney. Ik had hem liever bij flop gezet.

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:51, zei Marc Polfliet:

In topconditie is Rooney een topspeler. Maar daar is hij nog ver vanaf (zit max op 60%); Mist duidelijk conditie ,matchritme en weegt 5kg te veel. Maar zijn aanwezigheid is zeker gewenst, eventueel wel ten gepaste tijde vervangen.

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 15:03, zei Joris Maes:

Akkoord, ik ben ook overtuigd van zijn intrinsieke kwaliteiten. Ik wil me nog gewoon beperken tot zijn match op EK: daar was het echt een zware onvoldoende. Zeker als de redactie hem dan nog bij 'top' zet, dan stel ik me toch vragen.

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:16, zei Rita Boom:

Top ROONEY DOELPUNT GEMAAKT EN KALM GEBLEVEN Flop ARBITRAGE

Hoogst aantal stemmen

Op 20 juni 2012 omstreeks 16:36, zei Joris Maes:

Ik snap echt niet waarom Rooney 'top' zou zijn. Hij bakte er echt NIETS van gisteren en liep dan even met zijn hoofd tegen een gemaakt doelpunt, na een flater van de keeper. Tsjonge jonge, is hij daar even ontsnapt aan striemende kritiek. Zijn controles, zijn acties ..het liep allemaal mis. En dan die vrije kopbalkans...dat moet toch gewoon goal zijn? Echt zwak Rooney. Ik had hem liever bij flop gezet.

1 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:51, zei Marc Polfliet:

In topconditie is Rooney een topspeler. Maar daar is hij nog ver vanaf (zit max op 60%); Mist duidelijk conditie ,matchritme en weegt 5kg te veel. Maar zijn aanwezigheid is zeker gewenst, eventueel wel ten gepaste tijde vervangen.

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 15:03, zei Joris Maes:

Akkoord, ik ben ook overtuigd van zijn intrinsieke kwaliteiten. Ik wil me nog gewoon beperken tot zijn match op EK: daar was het echt een zware onvoldoende. Zeker als de redactie hem dan nog bij 'top' zet, dan stel ik me toch vragen.

Op 20 juni 2012 omstreeks 10:16, zei Rita Boom:

Top ROONEY DOELPUNT GEMAAKT EN KALM GEBLEVEN Flop ARBITRAGE

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:33, zei Jean Szostek:

flop van de eeuw is dat kieken van een vijfde wiel aan de wagen dat op de lijn stond , maar ieder kampioenschap beleven we zulke dingen

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN