Forum

Reacties

Parket vervolgt Anderlecht en Verschueren voor valsheid in geschrifte

• woensdag 20 juni 2012, 10h00

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 juni 2012 omstreeks 21:44, zei Cyr Dejaegere:

eindelijk gerechtigheid

Op 21 juni 2012 omstreeks 12:38, zei Guido Stas:

Wachten op de uitspraak vooraleer ge begint te lachen zou ik zeggen.Zou wel eens goed kunnen dat ge zelfs niet moet lachen.

Op 21 juni 2012 omstreeks 12:37, zei Robin Cauwels:

We hebben nog altijd ne voorzitter en de grootste bank van België als sponsor, het grootste trainingscomplex, binnenkort het mooiste stadion, voor de mensen die denken da RSCA failliet is. We hebben trouwens géén of amper schulden, vanwaar halen jullie dat in godsnaam? Leer ermee leven dat RSCA gewoon beter is dan eender welke ploeg hier in België. AZ heeft ons de nek omgedaan vorig seizoen, thuis hadden we zeker moeten winnen en de 15 miljoen euro die we ontlopen zijn door de CL-finale. Er is één rijkere ploeg hier in België als het om het budget gaat en das Racing Genk.

Op 20 juni 2012 omstreeks 22:53, zei Patrick De Groote:

Zouden ze dat durven bij RSCA om te foefelen?nee toch,en Mister Michel toch niet?wat denk je dat het nu niet zo zou zijn met VH en Co?straffen met degradatie naar tweede klasse!vanwege fraude en corruptie!

Op 20 juni 2012 omstreeks 21:26, zei Hubert Mampaey:

eindelijk

Op 20 juni 2012 omstreeks 20:51, zei Pascal Vandenbroucke:

Ik zou willen een rechtzetting doen, voordat de leeuwen als Desmit, Bossuyt, Cauwes en De Laet erop springen. Moest mijn vorig artikel verschijnen Daarbij had ik het over 0.000.000 euro ipv 10.000=400.000 Belgische Franken, als boete. Inderdaad niet onoverkomelijk. maar als het al de tering naar de nering is! Maar de schande, die nu over de Moraalridders van het mauve bestuur en zijn supporters valt, is erg, zeer erg! gevangen, aan een eigen opgezet complot en bedriegelijke praktijken. Gaan ze nu nog kappen,op Georges leekens. Waar zijn Pierre Desmit en Bossuyt en De Laet nu. Zijn we nu weer boeren en sukkels en wat nog meer, Desmit? En, ja Robin van zulke praktijken, zou ik wel wakker liggen, moest mijn ploeg dit doen.

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:54, zei Marc Goemaere:

nog gehoord van het afkopen van een straf,dat zal hier ook zo'n geval zijn,niet druk maken want Meneer Michel is onaantastbaar.

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:53, zei Pascal Vandenbroucke:

Cauwels, is al twintig jaar supporter, voor RSCA. Ik al jaar van Club, maar dit in het stadion 10.000 euro is niets voor RSCA. Ze hebben, geen geld, Robin Cauwels. Je eigen bestuur, maakt dit overal bekend. 10.000 euro= 400.000 miljoen oude Belgische franken. Zal wel iets betekenen, voor de mauves. Biglia, of Suarez, zullen nu wel vertrekken. Wedden dat van den Brom, al aan het zingen is:'oh, was ik maar in Vitesse gebleven, oh was ik maar, bij Vitesse niet weggegaan.'

2 reacties

Op 20 juni 2012 omstreeks 22:39, zei Robin Cauwels:

10000 euro is iets meer dan 400 000 belgische frank btw. ik lees uw berichten trouwens nie eens maar dit zag ik per ongeluk.

Op 21 juni 2012 omstreeks 08:50, zei Arjan De Laet:

Ik ben zelf geen Anderlecht supporter. Naar het schijnt hebben ze bij Anderlecht wat geld te weinig. Ze steken dat ook niet weg. Ze zijn ook wat voorzichtig in het aantrekken van nieuwe spelers. En ze hebben iets van waarde rondlopen op het veld. Bij Brugge is er ook geen geld meer, zij houden wel de schijn nog op. Ze blijven met geld, dat ze niet hebben, smijten. En er loopt weinig verkoopbare kwaliteit rond op hun akker. Anderlecht komt hier wel door. Brugge is rijp voor derde klasse.

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:45, zei Pascal Vandenbroucke:

Cauwels, tuurlijk geloof je daar niets van. Jullie zo lieve bestuur, die doen dat niet. Het is een complot!!!! wordt wakker man. Voor ze spreken, over de kans van jaar in de gevangenis, is er wel degelijk, wel al bezwarend bewijsmateriaal. Complotten!? Ja, nu zitten jullie gevangen, in een eigen opgezet complot! keep dreaming Cauwels. Maar, ik vind dit een goed idee, jaar bak in Brugge en Michel, zal nooit eenzaam zijn. Cauwels, ik zou toch niet meer zo goed slapen, moest mijn ploeg, zo in opspraak komen. Wat de zaak Nottingham betreft, is ook geen waar zeker. Constant Van de Stock, heeft zitten janken, als een klein kind, voor de tv. 'Wie een put graaft, voor een ander....'

Op 20 juni 2012 omstreeks 19:16, zei Luc Lannoo:

dat zijn dan de mannetjes die hun mond vol hadden over ethiek enkele weken geleden (leekens)

Hoogst aantal stemmen

Op 20 juni 2012 omstreeks 12:39, zei Triphon De Veirman:

verschueren dat was die altijd zei,bij anderlecht gaat alles eerlijk,wij hebben niks te verbergen,dat zou anderlecht nooit doen.wat gaat er nog allemaal uitkomen?

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:48, zei Wim De Coen:

Die man die overloopt van ethiek. Dat hij dat durft!!!Er wordt soms gelachen met die 30 titels van zijn clubke, dat er de helft van gekocht zijn...awel ik begin het meer en meer te geloven. Hij stopt nooit met 'werken'. Ja, als dat werken is : frauderen, eten en drinken.

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:39, zei Andreas Pircher:

Dit gebeurt niet enkel bij RSCA en in eerste klasse, maar is verweven in de hele voetbalcompetitie, tot in de provinciale afdelingen toe. . Trouwens, het ontduiken van RSZ en BTW is bij de belgische sportverenigingen een echte topsport...

Op 20 juni 2012 omstreeks 13:03, zei Johan Malbrancke:

We weten toch al lang dat voetbalgeld ook niet heilig is. Tennis, wielrennen???? Politiek en wat nog allemaal en wij maar werken en ons geld afgeven...

Op 20 juni 2012 omstreeks 13:17, zei Eddy Lieckens:

Mister Michel ! anders geen blad voor de mond , hoe witter het hemd , hoe witter de boord .

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:45, zei John Mentens:

@ M. Van Windekens : correctie : een man die nooit stopt met foefelen. VERGIF voor de sport, maar spijtig genoeg, hij niet alleen. @ Eddy Lieckens, Hoe witter het hemd, hoe witter de boord, maar hoe zwarter de bankrekening. mvg, john Mentens

Op 20 juni 2012 omstreeks 11:57, zei Francis Rombauts:

zoek maar verder,goed bezig mannen,is een grote beerput daar ,denk ik

Op 20 juni 2012 omstreeks 15:19, zei Jos Callebaut:

Michel, de onkreukbare? ? ? D'r komen blijkbaar toch wat barstjes in.

Op 20 juni 2012 omstreeks 14:51, zei André Bouvery:

altijd hetzelfde liedje. om de poen . is het te doen

Op 20 juni 2012 omstreeks 17:41, zei Ad Van Geloven:

Doppers zijn luierikken zei mr michel ooit op tv. Ik zou dan toch liever een eerlijke dopper zijn dan een lid van de maffiabende van sca.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN