Forum

Reacties

Barca-voorzitter: 'We hebben elf betere spelers dan Ronaldo'

• woensdag 20 juni 2012, 22h13

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 juni 2012 omstreeks 19:38, zei Ruben De Pauw:

Hij is er nog altijd niet over dat Real kampioen is, haha!

Op 21 juni 2012 omstreeks 13:47, zei Felix Schlegel:

Of een speler de 'beste' is, hangt ook van de ploeg af waarin hij speelt. Waarom speelde of speelt Messi niet zo goed bij Argentinie dan bij Barcelona? Simpelweg omdat Barcelona een team vormt waarbij men het beste uit elke speler haalt. Argentinie vormt niet zo'n hecht blok, en alle druk wordt bij Messi gelegd. Maar voetbal wordt 11 tegen 11 gespeeld, en niet 1 tegen 11. Dit alles geldt ook voor Ronaldo: bij Madrid heeft hij een hecht team, bij Portugal had hij dat niet op de vorige toernooien. Op dit EK speelt Portugal nu wel als een blok, en je ziet meteen dat Ronaldo en met hem de hele ploeg gevaarlijker wordt.

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:26, zei Patrick Brusseel:

Dat Messi beter is daar twijfelt niemand aan, ook Ronaldo niet ... Alleen de media leven van dit soort uitspraken. Dat er 11 beter zijn is er natuurlijk over. Maar Messi is inderdaad beter bij Barcelona dan bij Argentinië (zie vorig WK - Messi niet gezien...) net zoals Ronaldo beter is bij Real dan bij Portugal.

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 19:19, zei Robin Cauwels:

jawel ik

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:20, zei Jean-Pierre Stevens:

Voetbal gaat nog alleen om geld.Betaald en voetballer zoals één bediende.Geef mij maar Messi van barcelona hij is één speler zonder dikke nek.Ronaldo is één opgeblazen kikker!heb je mij gezien ik ben hier.

Op 21 juni 2012 omstreeks 10:54, zei Robin Cauwels:

't Is daarom da ze géén kampioen gespeeld hebben dit jaar Barcelona.

Op 21 juni 2012 omstreeks 09:28, zei Jan Callaert:

als je als een grote speler zo iets verkondigd dat niet Messi maar hij de beste speler is, dat is dat klein, heel klein, op zo een moment heb ik totaal geen sympatie meer voor hem, erg zenne

Op 21 juni 2012 omstreeks 09:04, zei Jozef Debrabandere:

Ronaldo moet wa minder naar het scherm zitten loeren en beter zijn spel in het oog houden !!!

Op 21 juni 2012 omstreeks 08:16, zei Nando Alonso:

11 betere? en nog niet de beste ploeg van spanje zijn? idioot....

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:15, zei Robin Cauwels:

ach, Ronaldo komt toch maar weer in de picture, Messi nie echt e... Ik vind Ronaldo, ook al is hij wa uitgeblust momenteel, de beste speler ter wereld, zeker nie Messi. Ik kan wel de speelwijze van Barcelona appreciëren, daarnie van.

Hoogst aantal stemmen

Op 21 juni 2012 omstreeks 08:16, zei Nando Alonso:

11 betere? en nog niet de beste ploeg van spanje zijn? idioot....

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:15, zei Robin Cauwels:

ach, Ronaldo komt toch maar weer in de picture, Messi nie echt e... Ik vind Ronaldo, ook al is hij wa uitgeblust momenteel, de beste speler ter wereld, zeker nie Messi. Ik kan wel de speelwijze van Barcelona appreciëren, daarnie van.

Op 21 juni 2012 omstreeks 09:28, zei Jan Callaert:

als je als een grote speler zo iets verkondigd dat niet Messi maar hij de beste speler is, dat is dat klein, heel klein, op zo een moment heb ik totaal geen sympatie meer voor hem, erg zenne

Op 21 juni 2012 omstreeks 09:04, zei Jozef Debrabandere:

Ronaldo moet wa minder naar het scherm zitten loeren en beter zijn spel in het oog houden !!!

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:20, zei Jean-Pierre Stevens:

Voetbal gaat nog alleen om geld.Betaald en voetballer zoals één bediende.Geef mij maar Messi van barcelona hij is één speler zonder dikke nek.Ronaldo is één opgeblazen kikker!heb je mij gezien ik ben hier.

Op 21 juni 2012 omstreeks 10:54, zei Robin Cauwels:

't Is daarom da ze géén kampioen gespeeld hebben dit jaar Barcelona.

Op 21 juni 2012 omstreeks 11:26, zei Patrick Brusseel:

Dat Messi beter is daar twijfelt niemand aan, ook Ronaldo niet ... Alleen de media leven van dit soort uitspraken. Dat er 11 beter zijn is er natuurlijk over. Maar Messi is inderdaad beter bij Barcelona dan bij Argentinië (zie vorig WK - Messi niet gezien...) net zoals Ronaldo beter is bij Real dan bij Portugal.

1 reacties

Op 21 juni 2012 omstreeks 19:19, zei Robin Cauwels:

jawel ik

Op 21 juni 2012 omstreeks 13:47, zei Felix Schlegel:

Of een speler de 'beste' is, hangt ook van de ploeg af waarin hij speelt. Waarom speelde of speelt Messi niet zo goed bij Argentinie dan bij Barcelona? Simpelweg omdat Barcelona een team vormt waarbij men het beste uit elke speler haalt. Argentinie vormt niet zo'n hecht blok, en alle druk wordt bij Messi gelegd. Maar voetbal wordt 11 tegen 11 gespeeld, en niet 1 tegen 11. Dit alles geldt ook voor Ronaldo: bij Madrid heeft hij een hecht team, bij Portugal had hij dat niet op de vorige toernooien. Op dit EK speelt Portugal nu wel als een blok, en je ziet meteen dat Ronaldo en met hem de hele ploeg gevaarlijker wordt.

Op 21 juni 2012 omstreeks 19:38, zei Ruben De Pauw:

Hij is er nog altijd niet over dat Real kampioen is, haha!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN