Forum

Reacties

Vermaelen opnieuw gelinkt aan Barcelona na ontmoeting met Puyol

• woensdag 20 juni 2012, 22h13

Thomas Vermaelen, EK-columnist voor deze krant, verblijft momenteel op vakantie op Ibiza en hij is daar niet alleen. Op restaurant liep hij toevallig Carles Puyol tegen het lijf. De verdediger van Barcelona mist het EK door een blessure. Het vakantiekiekje van Vermaelen en Puyol, gepost op Twitter door zijn makelaar Kees Vos, was voor heel wat Engelse media een aanleiding om opnieuw de transferlink tussen Vermaelen en Barcelona op te rakelen. Vermaelen benadrukte echter dat hij bij Arsenal wil blijven.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:56, zei Eric Maes:

Robin manneke die steekt Pique tweemaal in zijn broekzak, toen die in de vorige wedstrijd op doel trapte van op 30 meter begon mijn maag te draaien,wat een zwakke traptechniek ,en dan heb ik het nog niet over zijn wendbaarheid, die man zijn zwakte word verdoezeld door de sterkte van het middeveld en de aanval.Kompany kan overal mee jongen.

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:55, zei Eric Maes:

Robin manneke die steekt Pique tweemaal in zijn broekzak, toen die in de vorige wedstrijd op doel trapte van op 30 meter begon mijn maag te draaien,wat een zwakke traptechniek ,en dan heb ik het nog niet over zijn wendbaarheid, die man zijn zwakte word verdoezeld door de sterkte van het middeveld en de aanval.Kompany kan overal mee jongen.

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:53, zei Dirk Volleman:

wel een lelijke vent die puyol.

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:36, zei Felix Schlegel:

Er is een Belgische verdediger die bij een club basisspeler is die niet veel moet onderdoen dan Barcelona. (Laten we zeggen dat die club tot de beste 5 van Europa behoort, vermits die club 2 keer de Champions League-finale haalde in de laatste drie jaren.) Ik zal de naam niet zeggen omdat velen hem niet kunnen uitstaan, maar voor alle duidelijkheid: ik doel niet op Vermaelen of Kompany. (Hun clubs horen misschien bij de top 10 à 15 van Europa.) Rarara?

Op 21 juni 2012 omstreeks 10:56, zei Robin Cauwels:

Zelf die kan Barcelona nie aan, Vincent Kompany. Das Engeland nie e Spanje...

Op 21 juni 2012 omstreeks 10:53, zei Robin Cauwels:

Vermaelen kan daar totaal nie aan tippen aan Puyol, ze spelen op 2 verschillende positie's en waarom zou Barcelona in godsnaam versterking nodig hebben?

Op 21 juni 2012 omstreeks 08:09, zei Wim Van Rompay:

Dat hij maar blijft waar hij is, de enige belg die het vereiste niveau haalt is Kompany maar die wil helaas niet komen.

Hoogst aantal stemmen

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:36, zei Felix Schlegel:

Er is een Belgische verdediger die bij een club basisspeler is die niet veel moet onderdoen dan Barcelona. (Laten we zeggen dat die club tot de beste 5 van Europa behoort, vermits die club 2 keer de Champions League-finale haalde in de laatste drie jaren.) Ik zal de naam niet zeggen omdat velen hem niet kunnen uitstaan, maar voor alle duidelijkheid: ik doel niet op Vermaelen of Kompany. (Hun clubs horen misschien bij de top 10 à 15 van Europa.) Rarara?

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:55, zei Eric Maes:

Op 21 juni 2012 omstreeks 08:09, zei Wim Van Rompay:

Dat hij maar blijft waar hij is, de enige belg die het vereiste niveau haalt is Kompany maar die wil helaas niet komen.

Op 21 juni 2012 omstreeks 10:53, zei Robin Cauwels:

Vermaelen kan daar totaal nie aan tippen aan Puyol, ze spelen op 2 verschillende positie's en waarom zou Barcelona in godsnaam versterking nodig hebben?

Op 21 juni 2012 omstreeks 10:56, zei Robin Cauwels:

Zelf die kan Barcelona nie aan, Vincent Kompany. Das Engeland nie e Spanje...

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:53, zei Dirk Volleman:

wel een lelijke vent die puyol.

Op 21 juni 2012 omstreeks 14:56, zei Eric Maes:

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN