Forum

Reacties

Groen stelt plan voor overkapping Antwerpse ring voor

  • donderdag 21 juni 2012, 14h49

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 juni 2012 omstreeks 07:50, zei Raf Dierckx:

Hoewel ik helemaal niet groen-gezind ben ( wat niet wil zeggen dat ik tegen de natuuur ben) hoor ik toch 1 goed idee in dit artikel. MAAK DE LIEFKENSHOEK TOLVRIJ EN VERPLICHT ALLE VRACHTVERVOER LANGS DAAR TE RIJDEN!!!!! Ik herinner me nog die 1 of 2 weken dat de vakken van de Kennedytunnel te smal waren voor camions tijdens de heraanleg van de ring. Resultaat: geen enkele file dus ook geen economisch verlies!!!

Op 22 juni 2012 omstreeks 19:41, zei Eric Gheyskens:

Met wat zijn die eigenlijk bezig? Het land zit aan de grond, Vlaanderen is verkocht aan de Walen, die oplossing voor Antwerpen (brug/tunnel/weetikwa) is er nog altijd niet en dan komen zij eens af met plannen voor een overkapping, tralalalala! Die zijn echt wel van een andere planeet zeuleu!

Op 22 juni 2012 omstreeks 18:23, zei Hugo Coolsaet:

Opletten geblazen als Groen! een voorstel doet waarbij de auto betrokken is.Tot op heden heb ik enkel een pestbeleid tegenover de auto waargenomen. Zelf zegt Groen! al dat de kost van de overkapping van de Ring nauwelijks in te schatten is, toch maar doen zegt men. Van verantwoordelijkheidsgevoel gesproken. En dan zullen we maar zwijgen van de verkeershinder die deze werken op de al overvolle Ring zal veroorzaken. En de financiering? Die houdt men geheim, zo zijn ze, maar je voelt reeds met de ellebogen aan dat enkel mits een hoge tolheffing het project financierbaar zal zijn. En dat meccano-systeem mag er ook wezen: als jongen kreeg ik regelmatig een meccano voor Sint-Niklaas. Op de verpakking staat het altijd veel mooier voorgesteld dan hetgeen men ermee kan verwezenlijken.En als men dan toch wilt wat men wou realiseren dan kost het heel veel geld.En dat is nu precies wat Groen! wilt:de automobilist het leven verzuren door hem op te zadelen met zoveel mogelijk kosten en tolheffingen.

Op 22 juni 2012 omstreeks 14:55, zei Jacques Marstboom:

Eén feit staat vast! Arm Vlaanderen dat we veel babbelen, veel protesteren, veel kritiek uitbrengt, maar vooral niets beslissen en concreets verrichten. Hoelang zijn we al bezig met dit probleem. Dat de verantwoordelijke overheid voor eens en altijd een definitieve beslissing neemt in dit voor Vlaanderen en vooral Antwerpen zo'n nijpend probleem als de verkeersinfarct. Laat de 'betweters' maar rustig verder hun eigen gelijk verkondigen. Het is hier reeds 'tien na twaalf' in plaats van 'vijf voor twaalf.

Op 21 juni 2012 omstreeks 19:24, zei Rim Degroot:

WAAR gaat groen dat geld halen? In een tijd van grote besparingen zouden zij miljoenen aan de deur uitgooien! Wel te verstaan door de belastingbetaler te betalen! Die mensen hebben geen benul van hoe ze een land moeten besturen! Stel je voor dat die de minister portefeuille van financiën in handen hadden gekregen!!! Ik mag er niet aan denken! Die mensen hebben een héééél groot gat in hun hand!

Op 21 juni 2012 omstreeks 16:55, zei Etienne Guldentops:

Dat men al eens eerst begint met die Langewapper brug. Dat zou pas een oplossing zijn voor het verkeersprobleem in en rond Antwerpen.

Op 21 juni 2012 omstreeks 15:06, zei Jeroen Vercruysse:

Wie neemt die mensen nu serieus? :'D Bwahaha, hoe kunde nu zo'n onzin uitkramen. Mss moeten we gewoon alle huizen in vlaanderen afbreken en grote overdekte domes bouwen waar we allen gezellig kunnen inwonen en de wegen overal recht trekken en in 16 rijstroken breed...

Hoogst aantal stemmen

Op 21 juni 2012 omstreeks 19:24, zei Rim Degroot:

WAAR gaat groen dat geld halen? In een tijd van grote besparingen zouden zij miljoenen aan de deur uitgooien! Wel te verstaan door de belastingbetaler te betalen! Die mensen hebben geen benul van hoe ze een land moeten besturen! Stel je voor dat die de minister portefeuille van financiën in handen hadden gekregen!!! Ik mag er niet aan denken! Die mensen hebben een héééél groot gat in hun hand!

Op 21 juni 2012 omstreeks 16:55, zei Etienne Guldentops:

Dat men al eens eerst begint met die Langewapper brug. Dat zou pas een oplossing zijn voor het verkeersprobleem in en rond Antwerpen.

Op 21 juni 2012 omstreeks 15:06, zei Jeroen Vercruysse:

Wie neemt die mensen nu serieus? :'D Bwahaha, hoe kunde nu zo'n onzin uitkramen. Mss moeten we gewoon alle huizen in vlaanderen afbreken en grote overdekte domes bouwen waar we allen gezellig kunnen inwonen en de wegen overal recht trekken en in 16 rijstroken breed...

Op 22 juni 2012 omstreeks 14:55, zei Jacques Marstboom:

Eén feit staat vast! Arm Vlaanderen dat we veel babbelen, veel protesteren, veel kritiek uitbrengt, maar vooral niets beslissen en concreets verrichten. Hoelang zijn we al bezig met dit probleem. Dat de verantwoordelijke overheid voor eens en altijd een definitieve beslissing neemt in dit voor Vlaanderen en vooral Antwerpen zo'n nijpend probleem als de verkeersinfarct. Laat de 'betweters' maar rustig verder hun eigen gelijk verkondigen. Het is hier reeds 'tien na twaalf' in plaats van 'vijf voor twaalf.

Op 22 juni 2012 omstreeks 18:23, zei Hugo Coolsaet:

Opletten geblazen als Groen! een voorstel doet waarbij de auto betrokken is.Tot op heden heb ik enkel een pestbeleid tegenover de auto waargenomen. Zelf zegt Groen! al dat de kost van de overkapping van de Ring nauwelijks in te schatten is, toch maar doen zegt men. Van verantwoordelijkheidsgevoel gesproken. En dan zullen we maar zwijgen van de verkeershinder die deze werken op de al overvolle Ring zal veroorzaken. En de financiering? Die houdt men geheim, zo zijn ze, maar je voelt reeds met de ellebogen aan dat enkel mits een hoge tolheffing het project financierbaar zal zijn. En dat meccano-systeem mag er ook wezen: als jongen kreeg ik regelmatig een meccano voor Sint-Niklaas. Op de verpakking staat het altijd veel mooier voorgesteld dan hetgeen men ermee kan verwezenlijken.En als men dan toch wilt wat men wou realiseren dan kost het heel veel geld.En dat is nu precies wat Groen! wilt:de automobilist het leven verzuren door hem op te zadelen met zoveel mogelijk kosten en tolheffingen.

Op 22 juni 2012 omstreeks 19:41, zei Eric Gheyskens:

Met wat zijn die eigenlijk bezig? Het land zit aan de grond, Vlaanderen is verkocht aan de Walen, die oplossing voor Antwerpen (brug/tunnel/weetikwa) is er nog altijd niet en dan komen zij eens af met plannen voor een overkapping, tralalalala! Die zijn echt wel van een andere planeet zeuleu!

Op 23 juni 2012 omstreeks 07:50, zei Raf Dierckx:

Hoewel ik helemaal niet groen-gezind ben ( wat niet wil zeggen dat ik tegen de natuuur ben) hoor ik toch 1 goed idee in dit artikel. MAAK DE LIEFKENSHOEK TOLVRIJ EN VERPLICHT ALLE VRACHTVERVOER LANGS DAAR TE RIJDEN!!!!! Ik herinner me nog die 1 of 2 weken dat de vakken van de Kennedytunnel te smal waren voor camions tijdens de heraanleg van de ring. Resultaat: geen enkele file dus ook geen economisch verlies!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN