Forum

Reacties

'Premier zijn, het is gekkenwerk'

• vrijdag 22 juni 2012, 19h34

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 juni 2012 omstreeks 17:27, zei Liliane Luyten:

Er ontbreekt nog alleen een rode loper! Wat is dat voor een journalist die zo'n artikel schrijft??Lof en stoef te over ! En de wierook kan ik tot hier ruiken . Degoutant zo'n artikel! Wat een ijdele roze janet Di rupo! Ik heb hoegenaamd geen problemen met homo's maar hoe men Di Rupo nu verheerlijkt is er heel ver over,me dunkt.

Op 24 juni 2012 omstreeks 16:24, zei Richard Vanegdom:

Premier zijn is in dit land makkelijk. Je hoeft de CD&V maar postjes te beloven en ze prostitueren zich. Democratisch zijn sinds ze de Vlaamse meerderheid vergrendeld hebben niet meer. Christelijk zijn ze sinds het ACW Dexia-mamon liever aanbad dan het algemeen belang niet meer. Vlaams waren ze nooit als puntje bij paaltje kwam. Wie gelooft die mensen nog. Zolang de werkende Vlaming via CD&V, Sp.a, VLD en Groen liever Brussel, Wallonië en de Franstalige gemeenschap jaarlijks meer dan 1,5 miljard toesteekt. Zonder zelfs maar te eisen dat - in een land waar Nederlands de meest gesproken taal is - federale en Brusselse ambtenaren perfect tweetalig moeten zijn. Zolang dank CD&V de Vlaamse belastingbetaler liever voor Waalse werklozen - die zich op hun geen Nederlands kennen mogen beroepen om geen job in Vlaanderen te moeten aannemen! - betaalt in plaats van voor zijn eigen ouder wordende ouders en grootouders ... Is België regeren voor een Franstalige luilekkerland.

Op 24 juni 2012 omstreeks 15:23, zei Michel Van Limbergen:

Inderdaad, als de persoon in kwestie een gek is die in zijn aureool machtmisbruik als het grootste goed voert, dan is deze job gekkenwerk.

Op 24 juni 2012 omstreeks 14:36, zei Steven De Leeuw:

Dit artikel lijkt me geschreven door de voorzitter van Di Rupo's fanclub. Kritische vragen: nul. Dit kan men geen journalistiek werkstuk meer noemen. Overigens neem ik er aanstoot aan dat Elio ook in dit flutartikeltje constant als 'premier' wordt aangeduid. De man staat aan het hoofd van een regering die niet over een democratische meerderheid beschikt in Vlaanderen. Wie zei ook alweer, dat dergelijke regering diende bestreden te worden van De Panne tot Opgrimbie?

Op 24 juni 2012 omstreeks 13:18, zei Jef Van Oekel:

Staat deze Koen Baumers wel op de payroll van HNB ? Mij lijkt het eerder een werknemer van de PS ?

Op 24 juni 2012 omstreeks 13:03, zei Hugo Audenaert:

Ge denkt toch niet dat Di Rupo een ganse dag werkt, geloof dat maar niet het meeste werk doen zijn tientallen medewerkers.

Op 24 juni 2012 omstreeks 07:42, zei Harry Dreesen:

beke decroo van besien tobback lopen deze strandjannet achterna terwijl de vlamingen gepluimd worden en dan komt beke zeggen zeggen dit is historis na 51 jaar dus wil hij zeggen dat de cvp de bsp en de pvv zich al die jaren hebben laten mollen door de franstalige alleen maar om de postjes ze moesten zich doodschamen het best voor deze kerels pek en veren en op het stadsplein er mee

Op 24 juni 2012 omstreeks 07:29, zei Wim Verbelen:

.......dit land beter maken, dat is wel wat hem drijft. Dwz. : Iek oewil dat de Vlamink de crisis moet betaal. Dat is koed voor mijn franstalike vrindjes.

Op 23 juni 2012 omstreeks 22:30, zei Donald Deblaere:

Zijn de Vlamingen familie van Calimero ?

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 11:56, zei Filip De Decker:

Misschien wat minder tijd voor uw Ketnetprogramma uitbesteden ,Misschien kan u in Biafra uw intellectiele kinderpraat verkondigen.Of in Griekenland uw preek verkondigen .Daar zult u eens zien wat men met dagdromertjes doet ....bedroven keuteltjes die nog geen klop gewerkt hebben zijn de eerste die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden.Uw dredlokmentaliteit heeft nog nooit één mens geholpen .....

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 20:07, zei Donald Deblaere:

Nog eentje die kwaad is op de hele wereld. U bent geboren in het aards paradijs vergeleken met 80 procent van de andere landen op de wereldbol en dan nog in de beste 50 jaren in de wereldgeschiedenis voor de gewone man. U weet gewoon NIETS en bent aartsverwend, zoals velen van die oeverloze zagen.PS : ik ben nooit een dag zonder werk geweest in 40 jaar. Vermoedelijk bent u nog niet eens zo oud, wil dus eerst nog wat leren voor mens.

Op 23 juni 2012 omstreeks 19:18, zei Paul Vandekerckhove:

hoe bewijs je dat Di Rupo niet goed werkt ? de situatie in belgie kan beter maar elders is het slechter .en dat mag niet gezegd worden ? wat di rupo wel moet doen is binnen zijn eigen ps de luikse en de brusselse baronnen aanpakken

Hoogst aantal stemmen

Op 23 juni 2012 omstreeks 08:00, zei Kris Van Antwerpen:

Het charme offensief en de beïnvloeding van de pers is al te doorzichtig. De lofrede van uw journalist is dat overigens ook. Waarom zouden we eigenlijk de pers nog serieus nemen als die zich gewillig drie dagen laat bewerken door Di Rupo? Zielige bende sukkels zijn jullie!

Op 23 juni 2012 omstreeks 10:29, zei Dirk Wilmssen:

Wanneer zijn het terug verkiezingen? Want met deze premier hebben we wel het grote lot gewonnen hé!! Di Roepie

Op 23 juni 2012 omstreeks 08:46, zei Jan Willems:

Ik heb jullie vroeger nooit zo horen praten over Nederlandstalige eerste ministers. Het is niet voor niets dat onderzoekcentra moeten cijfers bekendmaken die aantonen dat het vertrouwen in mediaverslaggevers en politici gezakt is tot nul ten honderd. Wat gaan jullie nu proberen? Er 'min honderd procent' van te maken?

Op 23 juni 2012 omstreeks 11:19, zei Ignace Apers:

Mr Di Rupo kan nog altijd een andere job zoeken,een gewone zoals Jan Modaal werken van s'morgens tot s'avonds voor 1500 euro per maand en uitgezogen worden door de belastingen.Misschien zal dat Hem dan wel overhalen om minister te blijven,maar natuurlijk altijd welkom Elio!

Op 23 juni 2012 omstreeks 12:21, zei Rim Degroot:

Ja meneer Di Rupo, voor dat dik dik loon moet je er wat voor doen! Het kan niet zijn dat je een zo dik maandloon krijgt om niets te doen! Om hetzelfde bedrag moet een arbeider een half jaar hard werken! Jouw kinderdromen om een dikke meneer te worden en niets te moeten doen zijn dus bedrog! Juist gelijk wij Vlamingen bedrogen zijn…

3 reacties

Op 23 juni 2012 omstreeks 16:32, zei Lucia Di Syracuse:

Ach weer zo'n zogenaamde bedrogen Vlaming ... nochtans uw VOKA-partij heeft toch geen enkel probleem met toplonen (tenzij voor Waalse politici of Vlaamse politici aan linkerzijde)? Zijn we dan niet bedrogen door nog dikkere betaalde scheppers van luchtkastelen? Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met zijn loon OP VOORWAARDE dat er beperkingen zitten op andere mandaten. Voor sommigen is de politiek een bijberoep geworden waar ze hun echte broodheren-lobbyisten kunnen dienen.

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 16:21, zei Rim Degroot:

Lucia Di Syracuse: HOE kom je erbij van die voka partij? Jij kent mij?

Op 23 juni 2012 omstreeks 18:09, zei Lea Lamers:

Hoe kan nu een kinderdroom een bedrog zijn? Het is een fantasie die zoals bij vele kinderen zijn. Maar de realiteit is anders, zeker in de volwassen wereld. Het is de realiteit dat volwassenen méér tijd nodig hebben om iets te realiseren: dat is een nadeel in onze vrijheid om onze mening te zeggen. Iedere minister, parlementslid, kabinetsmedewerker... wil zijn zegje doen en ja... daar naar luisteren, kost tijd. Ook de papierenmolen mag men niet onderschatten om iets te realiseren. Een kind heeft dat besef niet, al zeker niet in zijn droom. Ook vele volwassenen niet: men moet er eerst zelf in 'dezelfde schoenen' gestaan hebben om zoiets te weten.

Op 24 juni 2012 omstreeks 08:39, zei Gilbert Van den Berghe:

Och altijd dat loon, wat een flauw gedoe. Of denkt men dat iemand de job zal doen voor 3000 euro maand ? Er zijn vele tienduizenden in het land die meer verdienen dan een Premier.

Op 23 juni 2012 omstreeks 13:16, zei Nic Tokaboum:

Belg zijn, is nog veel erger

1 reacties

Op 23 juni 2012 omstreeks 15:56, zei Donald Deblaere:

Verhuis dan naar Biafra, of naar Griekenland.

1 reacties

Op 23 juni 2012 omstreeks 23:35, zei Nic Tokaboum:

en 18 werknemers op straat zetten?

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 09:27, zei Donald Deblaere:

Als het elders zoveel beter is zullen ze u allemaal volgen.

Op 23 juni 2012 omstreeks 11:09, zei Rim Degroot:

Ja meneer Di Rupo, voor dat dik dik loon moet je er wat voor doen! Het kan niet zijn dat je een maandloon krijgt waar een arbeider een half jaar voor moet werken om niets te doen!

Op 23 juni 2012 omstreeks 15:16, zei Jean Castelein:

er zijn verkiezingen op komst,de begroting zal niet op tijd klaar zijn en men moet de Vlaming ervan zien te overtuigen dat die onverkozene,door het Vlaamse volk,veel werkt wanneer de reporter bij hem uitgenodigd is,voor de rest heb ik mijn mening over di rupo en zijn volgelingen

Op 23 juni 2012 omstreeks 16:39, zei Marc Baeyens:

En Vlaming zijn onder een regering Di Rupo met zijn vlaamse secondanten is NOG erger.

Op 24 juni 2012 omstreeks 07:42, zei Harry Dreesen:

beke decroo van besien tobback lopen deze strandjannet achterna terwijl de vlamingen gepluimd worden en dan komt beke zeggen zeggen dit is historis na 51 jaar dus wil hij zeggen dat de cvp de bsp en de pvv zich al die jaren hebben laten mollen door de franstalige alleen maar om de postjes ze moesten zich doodschamen het best voor deze kerels pek en veren en op het stadsplein er mee

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN