Forum

Reacties

Bom ontploft binnen Nederlands elftal

• zaterdag 23 juni 2012, 21h50

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 26 juni 2012 omstreeks 03:41, zei Wimol Kanchanaphimai:

Als ik gedaan heb met werken krijg ik mijn loon,niet goed geen loon.Zowel in de sport als in de politiek krijgt men een heel hoog loon goed gepresteerd of niet,waarom zou je dan het onderste uit de kan halen?Betaal ze eens naar prestatie dan ga resultaten zien.

Op 25 juni 2012 omstreeks 21:09, zei Thomas Eysermans:

Zo hard waar van Robben, serieus overschatte speler!

Op 25 juni 2012 omstreeks 13:06, zei Peter Roijers:

Wat een sukkelaars. Gelukkig zijn onze Rode Duivels heel wat beter, we hebben een van de beste elftallen van Europa, ze weten zich bijna altijd te plaatsen voor elk WK en EK, en hebben nooit geen ruzie onder elkaar of in de ploeg. Daar kunnen die hollanders nog wat van leren.

Op 25 juni 2012 omstreeks 12:19, zei Erik Pardon:

ITT tot de meerderheid van de huidige spelersgroep van Oranje zijn Robben en Huntelaar wel degelijk wereldtop en Europese top. Dat kunnen we van de hele defensie + het middenveld met uitzondering van Sneijder en Van der Vaart niet zeggen. Dus go Arjen en Klaas-Jan!

Op 25 juni 2012 omstreeks 11:27, zei jerry* debruyne*:

laat ons kijken naar de onze de rode duivels altijd die hollanders dat ze doen wat ze willen tis van een hollander dat je het moet hebben als ze je bij de buk kunnen nemen ze gaan het niet laten

Op 25 juni 2012 omstreeks 11:07, zei Gaby Deforce:

Het is hun verdiende straf want zij hebben de wereld leren op de benen spelen ipv. den bal.In Nederland mag alles als het maar geld opbrengt.

Op 25 juni 2012 omstreeks 10:46, zei Hugo De Beule:

Eindelijk gaan de Nederlandse koppen een beetje naar beneden;en weet men dat Robben een speler is met lappen zoals een paard die ziet ook niemand naast zich lopen.

Op 25 juni 2012 omstreeks 07:55, zei Marc Polfliet:

Het is met ongeveer alles in de maatschappij hetzelfde.Of het nu in de sport is of daarbuiten. Het zijn steeds de ' mensen ' die het probleem zijn.En in de sport komt daarbij nog extra , zolang je wint heb je vrienden. Maar pas op als het minder gaat.

Op 24 juni 2012 omstreeks 20:05, zei Jef Van Camp:

Begin eens met terug autochtone ploegen op te stellen voor een land en niet met import-nationaliteiten. Ze zullen dan wel weer werken voor mekaar.

2 reacties

Op 25 juni 2012 omstreeks 06:13, zei Tom Hals:

Autochtoon? Die brengen al jaren succesvol het beste voetbal in Nederland en nu ook Belgie. Zoals Gullit, Kluivert, Seedorf,... Nederland heeft geen top coach nodig, maar iemand met kei-harde discipline die spelers durft straffen die ook maar een beetje hoogmoed tonen. Iemand die de grote spelers kan kleineren en ze laten beseffen dat ze een deel van het team zijn, anders worden ze niet geselecteerd.

Op 25 juni 2012 omstreeks 09:58, zei Gerry Clé:

Bedoelt u dat de'zwartjes' niet willen lopen voor hun 'blanke meesters'?

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:36, zei Werner Anthuenis:

Als je die spelers ziet met al hun tatoe's dan begrijp je toch dat dit een bende verwende sukkelaars zijn die niet beseffen wat het echte leven is.Messi dat is een voorbeeld de beste voetballer ter wereld maar geen dikke nek. Ook de Belgische ploeg heeft meer etters dan normale mensen en zal ook niets presteren. .

Hoogst aantal stemmen

Op 24 juni 2012 omstreeks 09:24, zei Eddy Schoels:

Er is maar 1 oplossing mogelijk. Robben verbannen uit het voetbal wil men het Nederlandse voetbal enigsinds redden. Want met dikke nekken is men niks.

1 reacties

Op 25 juni 2012 omstreeks 08:53, zei Pieter Degraeve:

Als men alle dikke nekken uit het profvoetbal moets verbannen kon je geen voetbal meer spelen.

Op 24 juni 2012 omstreeks 10:33, zei Stijn De Loof:

je kan de malaise niet tot op 1 of 2 spelers terugbrengen. Huntelaar speelde de eerste 2 matchen nauwelijks en de 3de was het kalf al verdronken. Robben was idd zwak, maar wat te zeggen van de rest? Er was er geen enkele die gelopen heeft! De Jong heeft op de 3 wedstrijden 3 overtredingen gemaakt...er was gewoon geen inzet, geen team, geen over mijn lijk mentaliteit Maar wat ik nog het strafste van al vind is dat die tattoo ventjes gewoon nul komma nul zelfkritiek kennen (trouwens hetzelfde bij onze rode vedetten!) Er is niemand die zegt IK was slecht... zelfkritiek en zelfrelativatie en ze zouden al een stuk verder staan...ook zo voor onze nationale 'vedetten' met hun 'we hebben weeral niet gewonnen maar we waren toch goed hé' mentaliteit die er door de Belgische toptrainer Leekens ingestanmpt is.

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:36, zei Werner Anthuenis:

Als je die spelers ziet met al hun tatoe's dan begrijp je toch dat dit een bende verwende sukkelaars zijn die niet beseffen wat het echte leven is.Messi dat is een voorbeeld de beste voetballer ter wereld maar geen dikke nek. Ook de Belgische ploeg heeft meer etters dan normale mensen en zal ook niets presteren. .

Op 24 juni 2012 omstreeks 10:38, zei Richard Baert:

Na de hoogmoed komt de val...

Op 24 juni 2012 omstreeks 10:09, zei Peter Debrouwer:

Allemaal even grote blaaskaken ! Spelen voor eigen belang, niet voor hun land ! Sukkelaars !

Op 24 juni 2012 omstreeks 10:32, zei Albert Braekevelt:

het zelfde probleem als Belgié veel vedetten maar geen samenhorige ploeg of ben ik mis misschien????

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 11:03, zei Michel Schoolmeesters:

Yep , bij ons is het zo erg niet hé!

Op 24 juni 2012 omstreeks 10:40, zei Jean Buzeyn:

ze zijn maar met elven en ze komen nog niet overeen betaal ze nog meer

Op 24 juni 2012 omstreeks 12:17, zei Rik Rogiers:

Hetzelfde hier met de duivels,zijn meer bezig met hun ego dan met het voetbal.Het enige verschil is,Nederland speelt wel mee op elk tornooi.

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:30, zei Rik Parmentier:

Nee, sorry, dat vind ik nu echt niet, en ik vind je vergelijking totaal niet opgaan. Als je de Rode Duivels volgt dan zie je haast met je ogen toe dat ze ontzettend goed samen trachten te spelen, en dit in grote lijnen ook waarmaken. Soms is er wat teveel gebrei, en denk ik: geef nu eens net iétske minder passen. Maar verder is het maken van doelpunten het enige dat voorlopig ontbreekt om dat mooie samenspel in even mooie resultaten om te zetten. Dat soort samenspel zag ik tijdens de matchen van Nederland ontzettend weinig, en echt, ik vind uw vergelijking in de verste verte niet opgaan. Sorry.

Op 24 juni 2012 omstreeks 09:35, zei Michel Schoolmeesters:

Robben vervangen ? Gans de ploeg zit vol met Robbens!!! Alemaal dikke nekken die zich voetbal koningen wanen. Na de periode Gullit - Van Basten is steeds maar down gegaan kwa mentaliteit bij de spelers! Ze kunnen wel voetballen maar willen de glorie niet delen en denken allen dat ze véél beter zijn dan de ander en zichzelf willen bekronen.Er staat geen ploeg meer tussen de lijnen.

Op 24 juni 2012 omstreeks 20:05, zei Jef Van Camp:

Begin eens met terug autochtone ploegen op te stellen voor een land en niet met import-nationaliteiten. Ze zullen dan wel weer werken voor mekaar.

2 reacties

Op 25 juni 2012 omstreeks 06:13, zei Tom Hals:

Autochtoon? Die brengen al jaren succesvol het beste voetbal in Nederland en nu ook Belgie. Zoals Gullit, Kluivert, Seedorf,... Nederland heeft geen top coach nodig, maar iemand met kei-harde discipline die spelers durft straffen die ook maar een beetje hoogmoed tonen. Iemand die de grote spelers kan kleineren en ze laten beseffen dat ze een deel van het team zijn, anders worden ze niet geselecteerd.

Op 25 juni 2012 omstreeks 09:58, zei Gerry Clé:

Bedoelt u dat de'zwartjes' niet willen lopen voor hun 'blanke meesters'?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN