U bent hier: Home » Forum
Reacties
Jolien D'Hoore mag in navolging van Evelyn Arys een jaar lang met de Belgische kampioenstrui rondrijden. De 22-jarige voormalige wereldkampioene bij de junioren veroverde zondag in Geel de nationale titel door in een sprint met vier Ludivine Henrion, Jessie Daams en Maaike Polspoel te verslaan. Zo rondde de Oost-Vlaamse uit Schelderode knap ploegwerk van Topsport Vlaanderen-Ridley af.
Op 25 juni 2012 omstreeks 11:33, zei marieke van lancker:
toen in de tijd Marc De Block belgisch kampioen werd in het veldrijden werd hij passend gehuldigd !! ik heb daar nog foto's van. ik hoop dat Jolien dezelfde eer te beurt zal vallen !! jij verdient dat !!! al zal het niet meer met praalwagens zijn dan toch op zijn minst in open koets !!!
Op 25 juni 2012 omstreeks 11:31, zei marieke van lancker:
vrouwen aan de top !!! proficiat met je zeer mooie prestatie !! ik woon in het mooie SCHELDERODE
Op 24 juni 2012 omstreeks 21:32, zei Monique Bosschem:
Proficiat Jolien met je mooie overwinning, nog veel succes. Roland en Monique Melsen
Op 24 juni 2012 omstreeks 20:42, zei Kürt Lippens:
Gefeliciteerd Jolien !
Op 24 juni 2012 omstreeks 15:21, zei Sonia De Groote:
als ex schelderodenaarster ben ik terecht fier op Jolien !!!
Spelregels forum
" Het komt Peeters en Di Rupo goed uit om een communautair slagveld te mijden"
" Er staat alweer een recordbedrag op de spaarrekeningen, hoewel die steeds minder opbrengen. Blijft u voor een spaarboekje kiezen of zoekt u alternatieven? Zo ja, welke?"
Voetnoot