Forum

Reacties

Jan Hoet in kunstmatige coma na herseninfarct

• zondag 24 juni 2012, 13h43

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 25 juni 2012 omstreeks 00:43, zei Magda Van den Bergh:

Ik heb Jan Hoet leren kennen via TV....een inschikkelijke man die de kunst kon vertellen...de wijze waarop hij dit ervaarde en ook zag...allemaal in mensentaal...daardoor zijn er heel veel mensen die kunst zijn ervaren in een andere dementie....en velen zijn er bij gebaat...wat Jan nu overkomt is vooral erg voor hemzelf en voor zijn familie....maar ook voor zovele andere landgenoten en ook voor velen buiten onze landsgrenzen...hij heeft ons allen zo veel bijgebracht...'t is waar dat velen met dezelfde problmen niet de kranten haalden of zullen halen....maar dat neemt niet weg dat Jan Hoet ons allen heel veel bijbracht...Met een herseninfarct is het afwachten welke delen van de hersenen geraakt zijn...Maar goed is dit dit niet....Ik hoop voor hem en zijn familie dat hij nog lang mag genieten binnen de famiekring....de kunst zal voor ons allen dan teren zijn op wat hij ons bijbracht....Ik hoop Jan, gelijk wat dit je brengt, je nog jaren gelukkig kan zijn in de familie en kan genieten....

Op 24 juni 2012 omstreeks 23:03, zei Wendy Devaere:

Veel sterkte aan familie en vrienden en ook aan de familie van Alain, een invalide man die dit weekend in coma werd geslagen te Gent maar waar de media over doodzwijgt . . .

2 reacties

Op 25 juni 2012 omstreeks 00:47, zei Magda Van den Bergh:

Dat is heel erg...en dat is evenzeer zo voor alle mensen die iets dergelijks meemaken...maar er is niet van eenieder geweten wat ze doen in het leven..Jan Hoet was een mens die anderen kunst bijbracht...'t is volgens mij geen kwestie van doodzwijgen...

Op 25 juni 2012 omstreeks 01:43, zei Rita Adriaensen:

daar wist ik niks van ,van deze invalide man veel sterkte voor de familie ,dat ze de daders vlug vatten en dat ook hij beter mag worden,schande zoiets,echt schande rita adriaensen (ben zelf ook MS patient invalide maar nog goed maar dan nog heb respekt voor u medemens!

Op 24 juni 2012 omstreeks 23:02, zei Rita Adriaensen:

veel sterkte aan familie en vrienden,we bidden voor je Jan zeker weten! Rita Adriaensen uit Mortsel

Op 24 juni 2012 omstreeks 22:02, zei Hilda Balas:

heel veel sterkte aan familie en vrienden ,

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:09, zei Patricia Vyncke:

Zijn enthousiasme en gedrevenheid zijn onvervangbaar! Hopelijk kan hij die nu gebruiken om terug te komen! Volhouden Jan! Wij duimen voor je!

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:05, zei Dominique Van Damme:

das kunst

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:19, zei Marc Goemaere:

toch zullen we moeten aanvaarden dat hij ook maar een mens is,misschien een god in de kunst,maar ook maar sterveling.Kijkend naar zijn vele uren dat zich uitsloofde is hij meer dan honderd geworden.Veel sterkte aan de banbestaanden.

Op 24 juni 2012 omstreeks 17:59, zei Marion De Smedt:

Aan Jan en zijn familie, heel veel sterkte. Je bent uniek , dus herstellen is de boodschap. Hopelijk zonder al te veel schade. We duimen!

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 20:31, zei Frans Van Eynde:

Ieder mens is uniek,alleen is de één wat bekender of beroemder dan de ander.

Op 24 juni 2012 omstreeks 16:32, zei Guy Van de Vyver:

Maar Jan toch doe het eens wat kalmer aan zeg. Verzorg je hé maat.

Op 24 juni 2012 omstreeks 15:45, zei Anita Pellenbergh:

heel veel sterkte aan de familie en vrienden én bewonderaars, van een persoon die ons zoveel bijgebracht heeft. Ook al was ik niet elke keer akkoord met zijn visies : het zette me altijd tot denken aan. Dank Jan, ik wens je het allerbeste. Dank voor alles.

Hoogst aantal stemmen

Op 24 juni 2012 omstreeks 14:32, zei Jean Decoene:

Veel sterkte gewenst, Jan. Zoals jou is er maar één, onvervangbaar. Hopelijk ben je gauw weer op de been.

Op 24 juni 2012 omstreeks 14:15, zei Hilda Balas:

veel sterkte aan familie en vrienden ,

Op 24 juni 2012 omstreeks 17:59, zei Marion De Smedt:

Aan Jan en zijn familie, heel veel sterkte. Je bent uniek , dus herstellen is de boodschap. Hopelijk zonder al te veel schade. We duimen!

1 reacties

Op 24 juni 2012 omstreeks 20:31, zei Frans Van Eynde:

Ieder mens is uniek,alleen is de één wat bekender of beroemder dan de ander.

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:19, zei Marc Goemaere:

toch zullen we moeten aanvaarden dat hij ook maar een mens is,misschien een god in de kunst,maar ook maar sterveling.Kijkend naar zijn vele uren dat zich uitsloofde is hij meer dan honderd geworden.Veel sterkte aan de banbestaanden.

Op 24 juni 2012 omstreeks 16:32, zei Guy Van de Vyver:

Maar Jan toch doe het eens wat kalmer aan zeg. Verzorg je hé maat.

Op 24 juni 2012 omstreeks 15:45, zei Anita Pellenbergh:

heel veel sterkte aan de familie en vrienden én bewonderaars, van een persoon die ons zoveel bijgebracht heeft. Ook al was ik niet elke keer akkoord met zijn visies : het zette me altijd tot denken aan. Dank Jan, ik wens je het allerbeste. Dank voor alles.

Op 24 juni 2012 omstreeks 15:45, zei Jan Van Belle:

Kom op Jan,er is nog werk! Sla je erdoor.

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:09, zei Patricia Vyncke:

Zijn enthousiasme en gedrevenheid zijn onvervangbaar! Hopelijk kan hij die nu gebruiken om terug te komen! Volhouden Jan! Wij duimen voor je!

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:05, zei Dominique Van Damme:

das kunst

Op 24 juni 2012 omstreeks 23:02, zei Rita Adriaensen:

veel sterkte aan familie en vrienden,we bidden voor je Jan zeker weten! Rita Adriaensen uit Mortsel

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN