Forum

Reacties

Joao Pereira: 'Spanje is niet de favoriet tegen Portugal'

• zondag 24 juni 2012, 14h58

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 25 juni 2012 omstreeks 22:47, zei Robi Van Der Elst:

Ik zien toch Portugal doorgaan. ze speler betere voetbal dan Spanje. het is in één wedstrijd (geen heen en terug) daarom zien ik de Portugezen het halen, en het zou verdiend zijn voor wat e hebben getoont op heden.Duitsers wonnen met veel geluk hun eerste wedstrijd tegen hen.die zijn al gewaarshuwd voor ze tegen hun de Finale moeten spelen.@ Robin en niemand is onverslaanbaar hoor

Op 25 juni 2012 omstreeks 17:43, zei Felix Schlegel:

Als het aan Robin lag, dan zou Spanje nooit meer een wedstrijd verliezen en elk toernooi winnen. Nu goed, ik heb ook wel sympathie voor Spanje en hun manier van voetballen (dat geen enkel team kan evenaren), maar als atijd hetzelfde team wint, dan zou voetbal oersaai zijn. Dus vind ik na twee titels op een rij dat het nu aan een ander land is, al zal ik Spanje zeker feliciteren moesten ze opnieuw de hoofdvogel afschieten.

Op 25 juni 2012 omstreeks 16:17, zei Johnny Van de Putte:

Spanje speelt een erg matige EK. Als ze zo verder blijven spelen is Portugal door naar de Finale. En idd Wim heeft gelijk. Portugal won toen met 4-0....

Op 25 juni 2012 omstreeks 10:43, zei Wim Wambecq:

Portugal WON toen met zware 4-0 cijfers!

Op 25 juni 2012 omstreeks 08:51, zei Robert Martens:

Robin, jij bent een man naar mijn hart !!!

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:52, zei Robin Cauwels:

Niemand verslaat Spanje op dit E.K. Zelfs Cristiano Ronaldo niet.

Hoogst aantal stemmen

Op 25 juni 2012 omstreeks 16:17, zei Johnny Van de Putte:

Spanje speelt een erg matige EK. Als ze zo verder blijven spelen is Portugal door naar de Finale. En idd Wim heeft gelijk. Portugal won toen met 4-0....

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:52, zei Robin Cauwels:

Niemand verslaat Spanje op dit E.K. Zelfs Cristiano Ronaldo niet.

Op 25 juni 2012 omstreeks 08:51, zei Robert Martens:

Robin, jij bent een man naar mijn hart !!!

Op 25 juni 2012 omstreeks 10:43, zei Wim Wambecq:

Portugal WON toen met zware 4-0 cijfers!

Op 25 juni 2012 omstreeks 17:43, zei Felix Schlegel:

Als het aan Robin lag, dan zou Spanje nooit meer een wedstrijd verliezen en elk toernooi winnen. Nu goed, ik heb ook wel sympathie voor Spanje en hun manier van voetballen (dat geen enkel team kan evenaren), maar als atijd hetzelfde team wint, dan zou voetbal oersaai zijn. Dus vind ik na twee titels op een rij dat het nu aan een ander land is, al zal ik Spanje zeker feliciteren moesten ze opnieuw de hoofdvogel afschieten.

Op 25 juni 2012 omstreeks 22:47, zei Robi Van Der Elst:

Ik zien toch Portugal doorgaan. ze speler betere voetbal dan Spanje. het is in één wedstrijd (geen heen en terug) daarom zien ik de Portugezen het halen, en het zou verdiend zijn voor wat e hebben getoont op heden.Duitsers wonnen met veel geluk hun eerste wedstrijd tegen hen.die zijn al gewaarshuwd voor ze tegen hun de Finale moeten spelen.@ Robin en niemand is onverslaanbaar hoor

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN