Forum

Reacties

Tour de France 2005. Het laatste kunstwerk van Lance Armstrong

• zondag 24 juni 2012, 15h49

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 25 juni 2012 omstreeks 13:18, zei Ghislain Ghysbrecht:

afnemen die zeven overwinningen .. wat ik steeds raar vond , als zijn neus een bloedrode kleur kreeg dan kwam hij in supervorm hm hm , een goeie meesterknecht die na kanker overwinning 7 keer de tour kan winnen ????? moet er nog zand zijn hee

Op 25 juni 2012 omstreeks 07:28, zei Patrick Geunens:

innocent until proven guilty

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:57, zei Nico Van de Velde:

de dag dat ze met bewijs afkomen dat hij doping heeft genomen , daar wachten we nu al jaaaren op!!! hij heeft 7 tours gewonnen, is na zijn carierre terug gekomen en nog eens 2 tours gereden en triatleet geworden en nog steeds geen enkel positieve plas of bloedafname!

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:19, zei Harry Dreesen:

zijn laatste doping kunstwerk mijn gedacht

Hoogst aantal stemmen

Op 24 juni 2012 omstreeks 18:19, zei Harry Dreesen:

zijn laatste doping kunstwerk mijn gedacht

Op 24 juni 2012 omstreeks 19:57, zei Nico Van de Velde:

de dag dat ze met bewijs afkomen dat hij doping heeft genomen , daar wachten we nu al jaaaren op!!! hij heeft 7 tours gewonnen, is na zijn carierre terug gekomen en nog eens 2 tours gereden en triatleet geworden en nog steeds geen enkel positieve plas of bloedafname!

Op 25 juni 2012 omstreeks 07:28, zei Patrick Geunens:

innocent until proven guilty

Op 25 juni 2012 omstreeks 13:18, zei Ghislain Ghysbrecht:

afnemen die zeven overwinningen .. wat ik steeds raar vond , als zijn neus een bloedrode kleur kreeg dan kwam hij in supervorm hm hm , een goeie meesterknecht die na kanker overwinning 7 keer de tour kan winnen ????? moet er nog zand zijn hee

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN