Forum

Reacties

Geen politieke aanplakborden meer in Antwerpen

• maandag 25 juni 2012, 23h24

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 27 juni 2012 omstreeks 12:53, zei Eduard Paenhuysen:

N-VA gaat contact opnemen met mij en wie weet mijn garagepoort in een aantrekkelijk kleurtje !

Op 26 juni 2012 omstreeks 21:22, zei Marc Goemaere:

machtsmisbruik is ook een bezigheid.En de groenen blij dat ze nu zijn,tien jaar geleden plakten de kopstukken dat het een lieve lust was,ze zijn laat tot de jaren van verstand gekomen als ze nu zeggen dat het goed is voor het 'miljeu'.

Op 26 juni 2012 omstreeks 20:30, zei Gust De Weerdt:

Awel, vanuit Paramaribo: proficiat Stad! Lang geleden dat ik zo een verstandig besluit gehoord of gelezen heb.

Op 26 juni 2012 omstreeks 15:35, zei Ivan Dejonghe:

denk eerder dat ze schrik krijgen daar in antwerpen

Op 26 juni 2012 omstreeks 14:19, zei Werner Wynakker:

propere stad? het is duidelijk dat ze nog nooit in Borgerhout over de Turnhoutsebaan hebben gewandeld lol

Op 26 juni 2012 omstreeks 11:45, zei Marc Vancoillie:

''Antwerpen is een propere stad en dat mag niet in het gedrang komen door het zwerfvuil en de loskomende affiches die het plakken en overplakken met zich meebrengen', zegt SP.A-fractievoorzitter Jo Vermeulen.' Die meneer Vermeulen komt blijkbaar niet veel buiten en zeker niet in Antwerpen Noord.

Op 26 juni 2012 omstreeks 10:05, zei Raf Cromheecke:

Antwerpen propere stad....laat me lachen !! Dat zal men wel gezien hebben bij het opstellen van de lijst van de best bewoonbare steden.

Op 26 juni 2012 omstreeks 09:54, zei Gert Destoop:

Maar hoe gaat Patrick aan zijn 35% komen op deze manier? Door alle allochtoontjes op zijn arm te nemen en op hun voorhoofdje te zoenen?

Op 26 juni 2012 omstreeks 07:52, zei Hugo Hoebeeck:

Antwerpen een propere stad dat is de mop van het jaar .Hugo

Op 26 juni 2012 omstreeks 01:02, zei Eduard Paenhuysen:

N-VA MAG op mijn garagepoort komen plakken, adres gekend op de redactie .

Hoogst aantal stemmen

Op 26 juni 2012 omstreeks 07:52, zei Hugo Hoebeeck:

Antwerpen een propere stad dat is de mop van het jaar .Hugo

Op 26 juni 2012 omstreeks 01:02, zei Eduard Paenhuysen:

N-VA MAG op mijn garagepoort komen plakken, adres gekend op de redactie .

Op 25 juni 2012 omstreeks 23:47, zei Frank Van Steenkiste:

Een initiatief waar je 100% kunt achterstaan. Alleen jammer van Groen dat koud en warm blaast. Laat dat nu juist hun grote probleem zijn. Wat die 'weinig andere middelen' betreft waar Groen geen toegang toe heeft : what about radio, TV, internet, Facebook, Twitter, enz... Of is Groen nog niet zo ver geëvolueerd?

Op 26 juni 2012 omstreeks 11:45, zei Marc Vancoillie:

''Antwerpen is een propere stad en dat mag niet in het gedrang komen door het zwerfvuil en de loskomende affiches die het plakken en overplakken met zich meebrengen', zegt SP.A-fractievoorzitter Jo Vermeulen.' Die meneer Vermeulen komt blijkbaar niet veel buiten en zeker niet in Antwerpen Noord.

Op 26 juni 2012 omstreeks 14:19, zei Werner Wynakker:

propere stad? het is duidelijk dat ze nog nooit in Borgerhout over de Turnhoutsebaan hebben gewandeld lol

Op 26 juni 2012 omstreeks 09:54, zei Gert Destoop:

Maar hoe gaat Patrick aan zijn 35% komen op deze manier? Door alle allochtoontjes op zijn arm te nemen en op hun voorhoofdje te zoenen?

Op 26 juni 2012 omstreeks 10:05, zei Raf Cromheecke:

Antwerpen propere stad....laat me lachen !! Dat zal men wel gezien hebben bij het opstellen van de lijst van de best bewoonbare steden.

Op 26 juni 2012 omstreeks 00:23, zei Jozef Anthonissen:

Allemaal goed en wel. Ben voorstander van geen plakborden. Maar nog veel minder van die metersgrote affiches die het stadsbeeld ontsieren. Straatnaamborden bedeken en voetpaden in beslag nemen. Grote hinder betekenen voor minder mobile. Ze zouden zich beter om andere zaken zich zorgen maken. Weer een bedrijfssluiting in Antwerpen.

Op 26 juni 2012 omstreeks 15:35, zei Ivan Dejonghe:

denk eerder dat ze schrik krijgen daar in antwerpen

Op 26 juni 2012 omstreeks 20:30, zei Gust De Weerdt:

Awel, vanuit Paramaribo: proficiat Stad! Lang geleden dat ik zo een verstandig besluit gehoord of gelezen heb.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN