Forum

Reacties

Meer dan 7.000 gevallen van kindermishandeling in 2011

• donderdag 28 juni 2012, 11h17

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 28 juni 2012 omstreeks 13:32, zei Wilfried Vercruysse:

En deze die niet aangemeld zijn??Het aantal maal honderd!!!Raar weredtje..

Op 28 juni 2012 omstreeks 12:49, zei Hans Janssens:

Dit betekent dat die kindermishandelaars niet zwaar genoeg gestraft worden. Het wordt eens tijd dat er hier een voorbeeld genomen wordt aan dat geval in Texas. De vader heeft daar de verkrachter van zijn kind doodgeslagen zonder zelf gestraft te worden.

Op 28 juni 2012 omstreeks 12:25, zei Jean Dumon:

Het geeft geen zin om meldingen te doen, ook niet om aan te geven aan politie of parket, ze doen er toch niks aan, ik loop overal tegen de muur, mijn kinderen zijn al misbruikt sinds het jaar 1999 van mijn ex-vrouw en haar partner, maar er zit een rechter en een procureur tussen die medeplichtig is aan het bevorderen ervan, en dan beschermd iedereen iedereen in dat rotte gerecht en overheid. Zelfs child focus is zo'n organisatie die niks doet! Allemaal vriendjes politiek.

Hoogst aantal stemmen

Op 28 juni 2012 omstreeks 12:25, zei Jean Dumon:

Het geeft geen zin om meldingen te doen, ook niet om aan te geven aan politie of parket, ze doen er toch niks aan, ik loop overal tegen de muur, mijn kinderen zijn al misbruikt sinds het jaar 1999 van mijn ex-vrouw en haar partner, maar er zit een rechter en een procureur tussen die medeplichtig is aan het bevorderen ervan, en dan beschermd iedereen iedereen in dat rotte gerecht en overheid. Zelfs child focus is zo'n organisatie die niks doet! Allemaal vriendjes politiek.

Op 28 juni 2012 omstreeks 12:49, zei Hans Janssens:

Dit betekent dat die kindermishandelaars niet zwaar genoeg gestraft worden. Het wordt eens tijd dat er hier een voorbeeld genomen wordt aan dat geval in Texas. De vader heeft daar de verkrachter van zijn kind doodgeslagen zonder zelf gestraft te worden.

Op 28 juni 2012 omstreeks 13:32, zei Wilfried Vercruysse:

En deze die niet aangemeld zijn??Het aantal maal honderd!!!Raar weredtje..

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN