Forum

Reacties

Ogunjimi: 'Terugkeer naar België is geen stap terug'

• donderdag 28 juni 2012, 16h40

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 29 juni 2012 omstreeks 11:26, zei Gerdy Stamper:

Van belgië naar de spaanse premiera division en terug naar belgië geen stap terug? En liever naar Standard dan naar een engelse ploeg waarvan hij de naam niet wil zeggen :-)))) Ikzelf ben geen profvoetballer maar toch heb ik een lucratieve aanbieding van een europese topper op zak maar ik zal niet zeggen wie. En ik ga er niet naartoe maar blijf liever bij Zwevekote spelen...

Op 29 juni 2012 omstreeks 11:07, zei Jef Van Gils:

Natuurlijk is dat geen stap terug. Van de bank van Mallorca naar Standard Luik! Ze zijn daar tegenwoordig snel tevreden! Als je toevallig eens op vakantie gaat naar Mallorca moet je daar eens aan voetbalkenners informatie vragen over Ogunjimi...... niemand heeft daar ooit van onze nationale spits gehoord blijkbaar!!!

Op 28 juni 2012 omstreeks 22:15, zei Lambert Eggers:

Gewogen en te licht bevonden!

Op 28 juni 2012 omstreeks 18:45, zei Martin de Lobel:

tsja de zoveelste 'stervoetballer uit belgie die in t buitenland even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt,haha

Op 28 juni 2012 omstreeks 18:38, zei Franky Eneman:

voila sie....zoals bij ons dus....derderangsvoetballer die content is dat ie mag terugkeren......manmanman....en dan nog al die heisa errond....moet er nog zand zijn ?

Op 28 juni 2012 omstreeks 18:25, zei Kristof De Waegenaere:

Is het nu zo moeilijk toe te geven dat Spanje te hoog gegrepen is voor de kwaliteiten waarover hij beschikt ? Ik vind dat in ieder geval van meer verstand getuigen dan hetgeen hij nu uitkraamt.

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:49, zei François Nuyts:

Geen stap terug , hoe noemt men dit dan ?.

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:47, zei Marc Goemaere:

altijd hetzelfde,ze keren het belgisch voetbal de rug toe,ze zitten te verkrampen op de bank in het buitenland en komen met hangende pootjes terug,want ze beseffen dat het hier nog zo slecht nog niet is.En dan,je een beetje diplomatisch doen en hij stijgt weer in de achting,zielig

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:43, zei Jeroen Seuntjens:

Hahahaha dat moet hij wel zeggen, geen stap terug, geef dan toch gwn toe dat je het niet gemaakt hebt in het buitenland !

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:24, zei Marc Sabbe:

is stap terug, hoe je het draait of keert.

Hoogst aantal stemmen

Op 28 juni 2012 omstreeks 18:38, zei Franky Eneman:

voila sie....zoals bij ons dus....derderangsvoetballer die content is dat ie mag terugkeren......manmanman....en dan nog al die heisa errond....moet er nog zand zijn ?

Op 28 juni 2012 omstreeks 18:25, zei Kristof De Waegenaere:

Is het nu zo moeilijk toe te geven dat Spanje te hoog gegrepen is voor de kwaliteiten waarover hij beschikt ? Ik vind dat in ieder geval van meer verstand getuigen dan hetgeen hij nu uitkraamt.

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:24, zei Marc Sabbe:

is stap terug, hoe je het draait of keert.

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:47, zei Marc Goemaere:

altijd hetzelfde,ze keren het belgisch voetbal de rug toe,ze zitten te verkrampen op de bank in het buitenland en komen met hangende pootjes terug,want ze beseffen dat het hier nog zo slecht nog niet is.En dan,je een beetje diplomatisch doen en hij stijgt weer in de achting,zielig

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:49, zei François Nuyts:

Geen stap terug , hoe noemt men dit dan ?.

Op 28 juni 2012 omstreeks 17:43, zei Jeroen Seuntjens:

Hahahaha dat moet hij wel zeggen, geen stap terug, geef dan toch gwn toe dat je het niet gemaakt hebt in het buitenland !

Op 28 juni 2012 omstreeks 18:45, zei Martin de Lobel:

tsja de zoveelste 'stervoetballer uit belgie die in t buitenland even met zijn neus op de feiten wordt gedrukt,haha

Op 28 juni 2012 omstreeks 22:15, zei Lambert Eggers:

Gewogen en te licht bevonden!

Op 29 juni 2012 omstreeks 11:26, zei Gerdy Stamper:

Van belgië naar de spaanse premiera division en terug naar belgië geen stap terug? En liever naar Standard dan naar een engelse ploeg waarvan hij de naam niet wil zeggen :-)))) Ikzelf ben geen profvoetballer maar toch heb ik een lucratieve aanbieding van een europese topper op zak maar ik zal niet zeggen wie. En ik ga er niet naartoe maar blijf liever bij Zwevekote spelen...

Op 29 juni 2012 omstreeks 11:07, zei Jef Van Gils:

Natuurlijk is dat geen stap terug. Van de bank van Mallorca naar Standard Luik! Ze zijn daar tegenwoordig snel tevreden! Als je toevallig eens op vakantie gaat naar Mallorca moet je daar eens aan voetbalkenners informatie vragen over Ogunjimi...... niemand heeft daar ooit van onze nationale spits gehoord blijkbaar!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN